Strona 1 z 2
[D2 97 4.2PB/LPG
] Nie. Chodzi. Na. Zimnym. Silniku a8 4.2
: 17 lut 2019, 07:43
autor: jozku42v8
Witam serdecznie Mam problem z moim audi a8 d2 4.2 1997rok kod silnika AKG chodzi głównie o to że jak jest zimna to pali od pierwszego ale po. Chwili obroty spadają i gaśnie i. Tak za każdym razem na kompie wyskoczyły bledy wypadanie zapłonu wszystkie cylindry czujnik polozenia walu korbowego. Zmieniłem i znowu to. Samo później zmieniłem czujnik temperatury tylko z ja miałem. Zielony a kupiłem biały nie wiem czy jest jakaś różnica czujnik nowy i. Auto. Znowu nie pali wyjezdzilem cały gaz z butli zakrecilem gaz i znowu to. Samo. Zmieniłem. Sterownik. Gazu reduktor Golda wtryskiwaczy butle i. Znowu to. Samo... Mechanik stwierdził ze pompa paliwa jest zła zmieniłem caly bak. Z pompa która wyciągała paliwo do zera zmieniłem filtr paliwa. I znów nie pali.... Zapali jest ok. Chwilę. Obroty spadają aż zgaśnie zapali się kontrolka Cat i Trakcja... Gdy auto. Jest ciepłe nie ma. Żadnego problemu pięknie jedzie na. Benzynie i. Gazie proszę o pomoc.ps. Jeżeli. Macie może. Jakiegos dobrego mechanika od. A8 z terenu woj lubelskiego. Lub Podkarpackiego proszę o. Kontakt jakieś namiary dziękuję serdecznie
: 17 lut 2019, 09:10
autor: CINEK
jozku42v8, po pierwsze popraw ten cały tekst bo się tego nie da czytać, jak by morsem był pisany (z tymi kropkami co chwilę)
A cewki, moduły, kable świece sprawdzone ? Ciśnienie paliwa na liście wtryskowej? Lewizny zadnej nie ciagnie?
: 17 lut 2019, 11:12
autor: jozku42v8
Nie sprawdzałem listwy cewek itp bo. Jak. Skasuje błąd jest ok chodzi idealnie. Na Pb czy na gazie więc mechanicy mówią że listwa świece cewki. Ok może. Się mylą nie. Wiem czasem. Mam. Dość tego samochódu ale tyle. Czasu poświęciłem dla. Niej pieniędzy i. Szkoda mi. Ja teraz za grosze oddać na złom.
[ Dodano: 2019-02-17, 11:12 ]
Gaz mam. Ustawiony od 30stopni bo na benzynie nie da rady ruszyć z. Miejsca po przełączniu. Na. Gaz obroty są na. Poziomie. 900-9100 i. Chodzi. Idealnie. Nie. Szarpie przy zmianie. Biegów itp nie wiem. Czy nie założyć znowu orginalnego czujnika. Położenia. Walu i. Czujnika. Temperatury bo. Komp. Mi. Pokazał. Te błędy ale auto. Jak. Nie palilo.tak.nie pali. Więc wina. Leży gdzie. Indziej
: 17 lut 2019, 12:17
autor: pepi
objawy typowe dla pompy paliwa -regulator cisnienia ok '
: 17 lut 2019, 12:24
autor: jozku42v8
Pompę mam. Druga z innego audi widziałem jak. Zapala i noromalnie chodźi wyciagnelem. Cały bak nie rozbierajac pompy i włożyłem do. Swojej zapaliła odrazu ale była w garażu było ciepło na drugi dzień znowu to samo. Nie pali. Jak. Jest zimna... A ten regulator ciśnienia jest w baku??? Czy w innym. Miejscu
: 17 lut 2019, 12:41
autor: pepi
na listwie wtryskowej
: 17 lut 2019, 12:47
autor: jozku42v8
Już kojarzę. Jego. Nie sprawdzałem i teraz się zastanawiam. Czy nie zmienić na stare części tzn oryginalny czujnik polozenia walu i temp.. Bo. To. Zmieniłem a problem. Znowu został nie. Wiem. Gdzie szukać pomocy czasem. Mam. Juz dosc
: 17 lut 2019, 17:10
autor: CINEK
jozku42v8, co Ty masz z tymi kropkami???? Nie możesz normalnego zdania napisać przy użyciu prawidłowej interpunkcji ?
sorry że się czepiam, ale kłuje to w oczy jak się czyta
Sprawdź ten regulator jak pepi mówi.
: 17 lut 2019, 17:45
autor: jozku42v8
Wybaczcie mi ale ekran mam zbity telefon jakiś chiński i samo tak wyskakuje będę pisał z kompa we wtorek odbieram auto od gościa bo nakłada powłokę ceramiczna i odrazu zmienię już nie mam głowy do. Tego samochódu
: 18 lut 2019, 10:10
autor: Bugalon
A mozesz powiedzieć jakie masz korekty dlugoterminowe? Bo korekty długoterminowe bardzo mocno wpływają na zachowanie silnika w stanach przejściowych (szczególnie w fazie nagrzewania). Ja jak miałem mocne korekty w plusie, to tego typu akcje się działy w fazie nagrzewania.
: 18 lut 2019, 11:46
autor: jozku42v8
Witam nie mam pojęcia jakie są te korekty ale mój znajomy sprawdzał i coś mi mowil ze jest nie tak z paliwem lecz pompę zmieniłem i. Znow to. Samo
: 19 lut 2019, 23:04
autor: Ukaniu
Zakręć LPG przy butli pojeździj na benzynie ze dwa dni i sprawdź odpalanie. Bugalon pisze to co i mnie na samym początku istnienia LPG w aucie się przytrafiło. Trzeba wykluczyć LPG. Po tym czasie sprawdzić korekty VAGiem i czy wystąpiły zmiany w odpalaniu.
: 20 lut 2019, 05:34
autor: pioter
Pytanie czy aby na pewno cała reszta od pompy paliwa jest ok ?
: 21 lut 2019, 21:02
autor: jozku42v8
Witam was gaz mam praktycznie cały nowy butla nowa reduktor Golda do. 360koni sterowniki nowe zestawy naprawcze zakrecałem gaz i też nie pali. Zmieniłem dziś regulator pompy paliwa pali jest ok ale ciągle zapala się Cat. Faluje na obrotach ale tylko na benzynie na gazie chodzi idealnie narazie szukam jakiegoś mechanika w województwie bo nikt nie umie tego zdiagnozować
[ Dodano: 2019-02-21, 21:02 ]
Czujnik polozenia walu zmieniony temperatury też regulator ciśnienia paliwa też pompa też więc nie wiem albo wtryski albo cewki i świece lub może Sondy nie Mam zielonego pojęcia
: 22 lut 2019, 07:28
autor: pepi
miotasz się
jeśli na lpg jest ok to nie jest problem z zapłonem i z czujnikami pozostaje ci tylko pompa paliwa i ciśnienie jakie podaje