Strona 1 z 2
[S8 D2 02 LPG] zgasło i nie odpala
: 31 sie 2019, 16:24
autor: MICRII
Witam, mam problem mianowicie auto jadąc na pb zgasło i nie odpala. Za którymś razem odpali ale trzęsie budą pochodzi 5 sec i gaśnie zaraz. Po przekręceniu kluczyka nie słychać pompy i co dziwne nie świeci się wyświetlacz sterownika od lpg. Jakimś dziwnym trafem udało się zapalić na lpg i auto chodzi pięknie i co dziwne wyświetlacz sterownika lpg działa idealnie.
Sterownik na pb zapala się dopiero w momencie kręcenia kluczykiem na zapłonie jest martwy.
Wszystkie bezpieczniki sprawdzone są ok.
: 31 sie 2019, 18:21
autor: pepi
sprawdz czy do pompy dociera plus
: 01 wrz 2019, 07:54
autor: Adam
Obstawiam że pompa padła miałem tak samo 4 miesiące temu jak coś kup tylko vdo wymiana nie należy do przyjemnych rzeczy
: 01 wrz 2019, 10:08
autor: MICRII
To że pompa umarła to biorę pod uwagę, ale dlaczego nie działa kontroler od LPG?? Jak będzie chwila sprawdzę napięcie na pompie, bo wina może być w braku prądu na niej
Zobaczymy, ostatnio zmieniałem w naszej A6 Quattro też w lpg. Tam umarła właśnie pompa, zobaczę co z napięciem jak będzie chwila. I dam znać
[ Dodano: 2019-09-01, 10:08 ]
A tak z ciekawości jaki koszt Pompy??? bo dopiero w poniedziałek sprawdzę w swoim sklepie.
: 01 wrz 2019, 10:14
autor: CINEK
Oryginał coś 500zł
Zmienników nie ma już godnych polecenia

: 02 wrz 2019, 14:20
autor: MICRII
Prąd do pompy nie dochodzi, na krótko ja podłączyłem, słychać że pracuje, czyli pompa jest ok. Przekaźnik od pompy paliwa (nr 372 szary) pod nogami pasażera. Sprawdzony, działa, ma przejście, styki wyczyszczone.
Ktoś jakieś sugestie ???
: 02 wrz 2019, 16:07
autor: gtfan
Wiązka? A może trafił Cię ten sam problem co jest w preFL, czyli zgnity pin w ECU od sterowania przekaźnikiem pompy.
: 02 wrz 2019, 19:49
autor: maciu
przekaźnik powinien mieć stały plus na nóżce 86 ecu podaje gnd na 85 ze swojego pinu 65
: 03 wrz 2019, 15:17
autor: MICRII
Sprawdziłem wszystko, zdjąłem obudowę przekaźnika od pompy, nacisnąłem palcem zworę w przekaźniku i pompa zadziałała. Czyli najprawdopodobniej uszkodzone jest wyjście minusowe na przekaźnik do pompy z komputera.
: 03 wrz 2019, 15:57
autor: pepi
to sobie pobierz z czegokolwiek i bez przekaznik np z wtryskiwaczy
: 10 paź 2019, 01:43
autor: MICRII
Witam Koledzy, trochę się działo w moim życiu ostatnio, więc S8 poszła na dalszy plan. Ale wracam do tematu, konkretnie urodził mi się SYN
Z racji że obstawiłem że umarł komputer silnika znalazłem taki oto w dobrej cenie.
https://allegro.pl/oferta/audi-s8-d2-ko ... 8417584032
I teraz moje pytanie, numer na górze na wlepce się zgadza. Tylko jedna cyferka w tym niższym nie pasuje. Jak na zdjęciu u mnie jest BENZIN ME7.1.1 0002 a na tym z aukcji zamiast 2 na końcu jest 1. Czy to ma znaczenie ????
W załączniku jest foto naklejki na moim kompie.
[ Dodano: 2019-10-10, 01:43 ]
I jeszcze jedno, z racji że imo jest w komputerze trzeba je przemontować do nowego kompa. Drogi to biznes ???
: 10 paź 2019, 07:49
autor: Lechu
MICRII, gratulacje
Odnośnie immo , to zapewne odpowiednim sprzętem nauczysz go rozwiawiać z nowym ecu .

: 10 paź 2019, 09:18
autor: dice111
Sterownik bedzie pasowac. Co do immo, w FL z tego co pamietam PIN potrzebny, nie jest tak prosto jak w preFL gdzie zwykly VAG-COm wystarczy, ale idzie po OBD, zalezy czy robisz.
: 11 paź 2019, 16:56
autor: MICRII
Więc zamawiam, ogarnę temat imo i zobaczymy czy zagada. Bo pająki się zalęgną w kolektorach
[ Dodano: 2019-10-11, 16:56 ]
Wymiana komputera nie pomogła, szukam problemu w instalacji. Ma ktoś schemat rozmieszczenia mas w aucie ???
: 11 paź 2019, 19:43
autor: pepi
bardziej brak jakiegoś plusa niż masy jeśli już '\