[S8 D2 97 LPG ] ciezko zapala
: 02 wrz 2019, 17:24
witam widzę ze już wałkowane niejednokrotnie temat
ciężko zapala po nocy jak zimny a i czasami jak ciepły tez dłużej kreci aby odpalić
sytuacja wygląda następująco
wsiadam rano do auta przekręcam kluczyk pompa w baku buczy chce odpalić i mogę kręcić do usranej śmierci nie zapali
stan paliwa pełny bak
wyłączam pale 2 raz również pompa chodzi zapalił i po chwili gaśnie
wyłączam pale 3 raz zapala trzyma obroty ale po dodaniu gazu szarpie telepie strzela dopiero jak się zagrzeje jest ok
czytając forum i inne źródła wyczytałem ze pompa paliwa myślę sobie ok posiadam 2 audi a8 4,2 wiec przekładam graty (tamta pali od strzała)
przełożyłem pompę paliwa i patrze polska była zrobione obejście oringu ale nie oto
przełożyłem dalej bez zmian (tamta pali od strzała choć są zamienione miejscami)
ciśnienie paliwa sprawdzam na załączonym zapłonie 3,5-3,8b jak auto pracuje 4b
zamieniłem miejscami takie podzespoły jak
przeplywka
przepustnica
moduły zapłonowe
silniczek krokowy
czujnik położenia walu
zmieniony filtr paliwa
zmierzona kompresja od 15-15,8
podciśnienia szczelne
na kompie 0 błędów
pewno o czymś zapomniałem napisać co zrobiłem
no i co teraz gdzie szukać przyczyny ????
jakieś pomysły ?
ciężko zapala po nocy jak zimny a i czasami jak ciepły tez dłużej kreci aby odpalić
sytuacja wygląda następująco
wsiadam rano do auta przekręcam kluczyk pompa w baku buczy chce odpalić i mogę kręcić do usranej śmierci nie zapali
stan paliwa pełny bak
wyłączam pale 2 raz również pompa chodzi zapalił i po chwili gaśnie
wyłączam pale 3 raz zapala trzyma obroty ale po dodaniu gazu szarpie telepie strzela dopiero jak się zagrzeje jest ok
czytając forum i inne źródła wyczytałem ze pompa paliwa myślę sobie ok posiadam 2 audi a8 4,2 wiec przekładam graty (tamta pali od strzała)
przełożyłem pompę paliwa i patrze polska była zrobione obejście oringu ale nie oto
przełożyłem dalej bez zmian (tamta pali od strzała choć są zamienione miejscami)
ciśnienie paliwa sprawdzam na załączonym zapłonie 3,5-3,8b jak auto pracuje 4b
zamieniłem miejscami takie podzespoły jak
przeplywka
przepustnica
moduły zapłonowe
silniczek krokowy
czujnik położenia walu
zmieniony filtr paliwa
zmierzona kompresja od 15-15,8
podciśnienia szczelne
na kompie 0 błędów
pewno o czymś zapomniałem napisać co zrobiłem
no i co teraz gdzie szukać przyczyny ????
jakieś pomysły ?