[D2 96 2.8PB/LPG
] ACK nierówna praca na biegu jałowym
: 01 paź 2019, 21:37
autor: radoslaw.jurga
Witam wszystkich. Otóż mam taki problem z moim audi, auto mam od nie dawna i gdy je kupiłem gasło gdy dojeżdżałem do krzyżówki, odpalało i jechałem dalej.Więc wymieniłem przepustnice na inna ,adaptacja ok, błędy pokasowane i temat zamknięty już nie gasła,profilaktycznie dostała nowe świece i przewody zapłonowe. Lecz borykam się z takim problemem iż audi na biegu jałowym nie równo pracuje jakby na jeden cylinder nie paliła lecz nie do końca(nie wiem jak to opisać) po prostu no słychać ,że jest coś nie tak. Dodatkowo przy przełączeniu z gazu na benzynę potrafi momentalnie zgasnąć lecz problemu z odpaleniem nie ma. Nie wiem co przejrzeć najpierw? Wiem, że najpierw trzeba benzynę ogarnąć a potem lpg ale od czego zacząć? Sondy,wtryski,jakieś czujniki? A właśnie czujnik położenia wału? Na kompie Delphi pokazuj wartości w - nie wiem czy to dobrze, czy lepiej na VAG-u patrzeć? Liczę na podpowiedzi,odpowiedzi lub na namiar na kogoś kto naprowadzi mnie na jakiś trop. Pozdrawiam
Czy gdy padną napinacze łańcuszków od wałków to auto nie równo pracuje?
A może ktoś chociaż napisze mi jakie bloki mam przejrzeć na komputerze żeby coś wywnioskować?
: 01 lis 2019, 17:35
autor: Miś
Moduły zapłonowe sprawdzales?przyczyn może być wiele falujacych obrotów silnika, wtryski paliwa,lewe powietrze,zawór podciśnienia paliwa,pompa paliwa,świece,cewki,przewody,sondy lambda.Co do lancuszkow jak by padały byś miał mała grzechotke w silniku.
: 01 lis 2019, 17:50
autor: pepi
nawet może być podpalony zawór
: 01 lis 2019, 18:40
autor: radoslaw.jurga
To nie falowanie obrotów. Tutaj film
Najbardziej widać po wydechu, że przebiera
Świece mam nowe, przewody zapłonowe też, przepustnica czysta szczelna zaadaptowana.
Podcisnienia są ok, jeśli chodzi o sondy to na parametrach pracują, przepływka też jest ok.
Podmieniłem czujnik temperatury cieczy i powietrza zasysanego.
Wtryski założone inne brak poprawy.
Blad jaki mi wraca chociaż jako nieciagly. To zablokowany sterownik silnika, coś takiego, będzie kolejny raz to napisze dokładnie.
Pompa paliwa? Czyli na LPG powinna być poprawa?
Zawór też raczej by było słychać.
A w tych blokach na kompie 90 i 93 czy jakoś tak co tam za wartości powinny być? Ponoć to wyklucz te napinacze czy łańcuszki.
: 01 lis 2019, 20:37
autor: pepi
w jednym bloku masz wychylenia nastawników w drugie ustawienie prawidłowe paska fajnie jak by b yło 0
masz lpg i tam masz waldemary czerwone jakość jest ich bardzo niska moze podlewa go gazem bez wtryskiwacze reduktor zakręć na butli wypuść lpg i obacz może też regulator paliwa puszczać
: 10 lut 2020, 20:08
autor: radoslaw.jurga
Te wychylenia to pierwszy po przegazowaniu wzrasta do 3 potem powoli wraca do 0,drugi cały czas pokazuje 0.
Latałem na zakręconym lpg też bez zmian.
Reduktor paliwa podmieniłem zero poprawy.
Dałem innego kompa,nawet bym powiedział ,że jest gorzej.
Czasami teraz długo kreci,bez reguły zimny ciepły.
Ktoś podpowie coś jeszcze? Nie mam już pomysłów.
: 11 lut 2020, 00:09
autor: Ukaniu
Tu albo szklana kula albo na początek pomiar sprężania.
: 11 lut 2020, 00:22
autor: radoslaw.jurga
Sprężanie średnieokolice 10 na każdym ale równo..
: 11 lut 2020, 07:37
autor: pepi
troszkę i tak mało
lewizny brak ?
: 11 lut 2020, 11:16
autor: radoslaw.jurga
Tak wiem że mało ale w miarę równo więc tu trochę odpuszczam to. Lewizny brak uszczelniałem. Zauważyłem, że parametr temperatura zasysanego powietrza pokazuje 30°c gdy na dworze są 4°c,moze tutaj jest problem? Tylko z tego co pamiętam ten czujnik był podmieniany