pepi, chciałbym podyskutować ale po pierwsze to ciężko zrozumieć co piszesz.
Może mierne mam pojęcie ale robiłem różne rzeczy...
np. kiedyś padł mi sterownik silnika w moim D3 - dałem koledze do zrobienia i przez jakiś czas później, zanim nie znalazłem drugiego sterownika, jeździłem na hybrydzie gdzie mój fabryczny sterownik od BFM był zmieszany z częściami ze sterownika od AVP.
Sypało trochę błędami ale jeździło bez zająknięcia.
Albo... obecnie na swoim BFM mam N-ty komplet wałków rozrządu - przez ostatnie 2-3 lata w celach stricte poznawczych przetestowałem kilka różnych konfiguracji aby znaleźć coś ciekawszego niż seria - w ślad za tym do mojego auta mam aktualnie 4 różne sterowniki silnika, 1 oryginał i 3 z różnymi softami - na każdym silnik pracuje trochę inaczej i auto trochę inaczej jedzie.
Przyznaję, nie wkładałem AVP zamiast AUW ale z samych fantazji z moim D3 wątpię, że bez zmiany niczego będzie to chodzić jak fabryka.
I zrozum sens wypowiedzi - jak coś pasuje p&p to znaczy, że nic nie ruszasz i wszystko działa jak działać powinno.
A nigdzie nie napisałem, że to nie ma prawa działać. Napisałem, że oprócz wrzucenia silnika będzie pewnie potrzeba zrobić kilka innych rzeczy.
pepi pisze:Znam przypadek że wpakował gość motor z s8 zamiast aqf to to jeszcze mało widziałem s8 z silnikiem z a6 ars

potem to nawet było w manualu .
Nie wiem o co chodzi... mamy się licytować kto zna jakie przypadki?...
Na forum było A8D2 W12 z silnikiem 1.9tdi i też jeździ
pepi pisze: Na twoją czepliwość z dupochamowni to to normalnie jechało wolne ok
niby esp i abs też działały
Kompletnie nie wiem o co ci chodzi - można bardziej po polsku?