Strona 1 z 1

[S8 D2 FL / LPG] Nieszczelność regulatora ciśnienia paliwa

: 12 sty 2021, 10:33
autor: Sac
Witam,
potrzebuję porady co może być przyczyną przepuszczania regulatora, który "wtryskuje" benzynę wężykiem podciśnienia do dolotu. Powoduje to nierówną pracę, wypadanie zapłonów, złe strojenie LPG. Silnik to AVP, S8, 2001 rok.

Kiedyś miałem objaw, że benzyna stała w wężyku, wyciągnąłem regulator, miał pęknięcie w środku. Wstawiłem nowy z Bosch. Po paru miesiącach zaglądam i znowu benzyna idzie bokiem. Zamówiłem z IC nowy regulator Bosch. Paliwa dalej szybko ubywa. Jak odpiąłem wężyk podciśnienia z puszki regulatora i włączyłem zapłon, to pompa zaczęła nabijać paliwo na listwe, a z regulatora poszedł dosłownie strumień benzyny... (tym wyjściem na wężyk podciśnienia).
Mam za duże ciśnienie na listwie czy gdzie szukać usterki?

: 12 sty 2021, 16:11
autor: pepi
pompa daje 4 bary
ja bym powiedział że raczej teraz takie mamy części kup sprawny używamy

: 12 sty 2021, 17:59
autor: Sac
A czy awaria pompy może objawiać się nadmiernym ciśnieniem? Na dniach mechanik ma sprawdzić ciśnienie paliwa miernikiem, ale może coś innego jeszcze warto sprawdzic?
Bo nieprawidłowy montaż regulatora chyba odpada, to tylko na wcisk wchodzi i zabezpiecza się metalową zapinką <bezradny>

: 12 sty 2021, 19:57
autor: pepi
ale tam jest me-brana sterowana podciśnieniem z kolektora i raczej nie powino nic sie stac
montaż jest banalnie prosty

: 13 sty 2021, 13:49
autor: Sac
To możliwe, że 2 razy kupiłem boschowski wadliwy regulator... ? Wstawie z innej 4.2 i sprawdzę czy przepuszcza jak włącze zapłon i pompa zacznie pchać. Bo nigdy nie nastawię tego silnika jak będzie zalewany

: 13 sty 2021, 20:54
autor: pepi
pompa pcha tylko 4-5 s