Strona 1 z 1

[S8 D2 01 ] Uszczelnienie silnika od strony łączenia ze sk

: 26 cze 2022, 19:52
autor: Prezes-Artek
Panowie/Panie ponieważ miałem wyciek miedzy silnikiem i skrzynią zdemontowałem całe sanki i skrzynie okazało się że puszcza kołnierz uszczelniający (uszczelka nr 31) a myślałem że uszczelniacz wału puszcza.

Teraz najważniejsze czy wymienię tą uszczelkę bez odkręcania górnej miski olejowej?
No i czy wymieniać od razu uszczelniacz wału przy silniku i uszczelniacz od strony skrzyni biegów?
Dzisiaj robota stanęła na zrzuceniu całego zawiasu i skrzyni a teraz nie wiem czy od razu zamawiać uszczelniacze i wymieniać czy miedzy czasie zanim przyjdą części zrzucać górną miskę.

Czy jest jeszcze coś na co powinienem zwrócić uwagę ewentualnie wymienić jak już wszystko rozebrane.

: 27 cze 2022, 07:43
autor: marekp750
31 wymienisz bez ściąania dużej miski olejowej
cała flansza (32) dodatkowo przykręcana jest od dołu dwoma śrubami

Na zdjeciu widać dwa otwory na śruby.

Obrazek

: 01 lip 2022, 13:43
autor: Prezes-Artek
Ok dzięki, resztę uszczelnień też wymienię bo za dużo roboty żeby to robić jak by coś puściło oliwę.

[ Dodano: 2022-07-01, 13:43 ]
Dzisiaj dopiero wziąłem się za robotę i mam kolejne pytanie czy serwisówka przewiduje jakieś dodatkowe uszczelnienie czy sama uszczelka?
Pytam bo zdiąłem ten dekiel i ewidentnie coś jest tam nałożone bo jest szare i się łuszczy.
Wyczyścić do gołego i dawać sama uszczelkę czy jest potrzebny dodatkowy uszczelniacz? Nadmienie że na bloku tego nie było i uszczelka trzymała się tak mocno że ciężko było ją usunąć.
Obrazek