[D2 99 2.8PB/LPG ] Nierówna praca silnika po odpaleniu
: 21 gru 2010, 14:24
Witam
Mam dziwny problem z autem. Mam go od miesiąca (2,8 PB + LPG). Jak kupiłem auto po ok tygodniu jeżdżenia rano po odpaleniu samochód dusil się, nie wchodził na obroty. Jak rozgrzał się silnik już pracował O.K. Wymieniłem olej, filrty (filtr powietrza był mocno "zasyfiony", nowe świece). Po tej wymianie auto zaczęło dużo lepiej "chodzić", wykasowałem błedy z komputera, po paru dniach podłączyłem VAG-a i nie było żadnych błędów. Po ok tygodniu bezproblemowej jazdy, kolejnego dnia jak odpaliłem auto, silnik chodzi rowno, po ok minucie zaczyna dusić się (tak ok 2-3 minuty), później już wszystko O.K. Podłączyłem VAGA i miałem błędy:
17833 Zawór przewietrzania zbiornika zwarcie do masy
brak osprzętu / nie związany ze sprzętem - BŁĄD SPORADYCZNY
17843 Przekaźnik pompy dodatkowego powietrza zwarcie do masy
brak osprzętu / nie związany ze sprzętem - BŁĄD SPORADYCZNY
17938 Nastawnik wałka rozrządu - zwarcie do masy
brak osprzętu / nie związany ze sprzętem - BŁĄD SPORADYCZNY
17829 Zawór układu wtrysku powietrza dodatkowego zwarcie do masy
brak osprzętu / nie związany ze sprzętem - BŁĄD SPORADYCZNY
17923 Zawór przełączający kolektora ssącego 1 zwarcie do masy
brak osprzętu / nie związany ze sprzętem - BŁĄD SPORADYCZNY
17908 Obwód przekaźnika pompy paliwa - uszkodzenie elektryczne
brak osprzętu / nie związany ze sprzętem - BŁĄD SPORADYCZNY
17535 Mieszanka za bogata strona 1 - regulacja długoterminowa
brak osprzętu / nie związany ze sprzętem
Wykasowałem je i teraz już 3 dni auto jeździ bez problemów. podlączyłem VAG-a - brak błedów. Jaka może być przyczyna takiego zachowania. Każdy z tych błedów wskazuje na różne elementy, ale z racji że błedy pojawiają się razem i nie występują cały czas to sądzę, że jest jedna przyczyna "duszenia się" silnika i pojawieniu się błedów. Co można sprawdzić ? Jaka może być przyczyna takiego zachowania ?
Mam dziwny problem z autem. Mam go od miesiąca (2,8 PB + LPG). Jak kupiłem auto po ok tygodniu jeżdżenia rano po odpaleniu samochód dusil się, nie wchodził na obroty. Jak rozgrzał się silnik już pracował O.K. Wymieniłem olej, filrty (filtr powietrza był mocno "zasyfiony", nowe świece). Po tej wymianie auto zaczęło dużo lepiej "chodzić", wykasowałem błedy z komputera, po paru dniach podłączyłem VAG-a i nie było żadnych błędów. Po ok tygodniu bezproblemowej jazdy, kolejnego dnia jak odpaliłem auto, silnik chodzi rowno, po ok minucie zaczyna dusić się (tak ok 2-3 minuty), później już wszystko O.K. Podłączyłem VAGA i miałem błędy:
17833 Zawór przewietrzania zbiornika zwarcie do masy
brak osprzętu / nie związany ze sprzętem - BŁĄD SPORADYCZNY
17843 Przekaźnik pompy dodatkowego powietrza zwarcie do masy
brak osprzętu / nie związany ze sprzętem - BŁĄD SPORADYCZNY
17938 Nastawnik wałka rozrządu - zwarcie do masy
brak osprzętu / nie związany ze sprzętem - BŁĄD SPORADYCZNY
17829 Zawór układu wtrysku powietrza dodatkowego zwarcie do masy
brak osprzętu / nie związany ze sprzętem - BŁĄD SPORADYCZNY
17923 Zawór przełączający kolektora ssącego 1 zwarcie do masy
brak osprzętu / nie związany ze sprzętem - BŁĄD SPORADYCZNY
17908 Obwód przekaźnika pompy paliwa - uszkodzenie elektryczne
brak osprzętu / nie związany ze sprzętem - BŁĄD SPORADYCZNY
17535 Mieszanka za bogata strona 1 - regulacja długoterminowa
brak osprzętu / nie związany ze sprzętem
Wykasowałem je i teraz już 3 dni auto jeździ bez problemów. podlączyłem VAG-a - brak błedów. Jaka może być przyczyna takiego zachowania. Każdy z tych błedów wskazuje na różne elementy, ale z racji że błedy pojawiają się razem i nie występują cały czas to sądzę, że jest jedna przyczyna "duszenia się" silnika i pojawieniu się błedów. Co można sprawdzić ? Jaka może być przyczyna takiego zachowania ?