Strona 1 z 8

[S8 D2 FL] Jaki założyć gaz ?

: 03 sty 2011, 13:30
autor: cyc
Witam zmienilem auto z a8 na s8 i chce montowac lpg i sie zastanawiam czy BRC czy moze LANDI RENZO czy zwykla instalacje tez na dwuch reduktorach i z dobrymi wtryskami prosze o pomoc

: 03 sty 2011, 14:17
autor: mdamian
Kolego a nie będzie tańsza instalacja Stag 300+ ???

Re: jaki zalozyc gaz do s8 360km

: 03 sty 2011, 15:35
autor: Peter-s8
cyc pisze:Witam zmienilem auto z a8 na s8 i chce montowac lpg i sie zastanawiam czy BRC czy moze LANDI RENZO czy zwykla instalacje tez na dwuch reduktorach i z dobrymi wtryskami prosze o pomoc
najlepszy był by STAG 300 i dobre wtryski i do tego 1 reduktor MAGIC PAWER on jest podobno do 450 KM. A jeżeli chodzi o wtryski to proponuje MATRIX 544
Jeśli pomogłem to kliknij POMÓGŁ.

: 03 sty 2011, 15:52
autor: BiLu
jedna z bardziej merytorycznych dyskusji na temat instalacji gazowej do silnika V8:
http://www.audiklub.org/phpBB2/viewtopic.php?t=89291

: 03 sty 2011, 16:21
autor: hipcio
Zakładaj Landi Renzo a zapomnisz o psujących się reduktorach, siadających wtryskach, będziesz się cieszył z LPG przez długi czas.Niestety ale Medy są bezkonkurencyjne a reduktory Landi trwałe i bezproblemowe. Odstraszyć może Cie jedynie cena ale za jakośc się płaci.

Jeśli musi być tanio to Stag + lub Premium, wtyski Hana i 2 Zavolaki Zeta S.

: 04 sty 2011, 13:56
autor: cyc
zdecydowalem sie jednak na BRC zobacze jak bedzie autko chodzic

[ Dodano: 2011-01-04, 13:57 ]
dzieki wszystkim za pomoc

: 05 sty 2011, 01:10
autor: colln
jeśli masz auto z OBD to nie ma większego znaczenia jakiej maści byle sterownik LPG był zarządzany właśnie z magistrali OBD czyli non-stop się dopasowywał

: 05 sty 2011, 11:46
autor: kukiluki
Nie polecam BRC!!! Przy dużym obciążeniu ta instalka pobiera paliwo, lepiej zainstalować staga.

A reduktory to 2 x magic III niestety.

pozdrawiam

: 05 sty 2011, 19:42
autor: Peter-s8
jeden reduktor MAGIC POWER spokojnie to ogarnia i listwy MATRIX HD 544 no i dobry montaż i potem dobre mapy i cieszyć si AUDICZKĄ. A elektronika STAG 300.

: 05 sty 2011, 21:09
autor: Wrocek66
BRC ??? najgorszy wybór z możliwych . Bierz Staga , dwa Zavoli S , wtryskiwacze HANA i będzie mega zadowolony . LR dobre ale bardzo głośne wtryskiwacze .

: 06 sty 2011, 08:53
autor: FOSS
Wrocek66 pisze:BRC ??? najgorszy wybór z możliwych...
Jak dla mnie zaskakująca jest ta opinia...
BRC uchodzi za jedną z lepszych instalacji :roll:

Kompletną nową BRC założylem do swojego S8 i nie miałem z nią żadnych problemów - tylko przeglądy i do ataku a chodziła ładnie w całym zakresie obrotów.

: 06 sty 2011, 12:36
autor: Grain
FOSS pisze:
Wrocek66 pisze:BRC ??? najgorszy wybór z możliwych...
Jak dla mnie zaskakująca jest ta opinia...
BRC uchodzi za jedną z lepszych instalacji :roll:

Kompletną nową BRC założylem do swojego S8 i nie miałem z nią żadnych problemów - tylko przeglądy i do ataku a chodziła ładnie w całym zakresie obrotów.
Hej

ja mam instalacje BRC na 2 parownikach i wszystko jest ok tak jak pisze FOSS w pewbym zakresie obrotów, do tej pory wymieniłem jeden wtryskiwacz od gazu

pozdrawiam

: 06 sty 2011, 14:22
autor: Peter-s8
ja mam STAGA 300 reduktor MAGIC PAWER i wtryskiwacze MATRIX HD 544 i jest poprostu bajka w pełnym zakresie obrotów i do tego 2 filtry POLIWĘGLANOWE TEŻ MATRIXA poprostu bajka i bajka mapy do tego wystrojone

: 06 sty 2011, 18:18
autor: kukiluki
A napewno na tym jednym reduktorze auto jeździ tylko na gazie?
Sprawdzaliście to??

: 06 sty 2011, 18:59
autor: jdz1
U mnie jest zainstalowana instalacja następująca: sterownik STAG 300, reduktor KME GOLD 360 KM (sztuk 1), listwy wtryskowe MAGIC JET. Wszystko chodzi ok w pełnym zakresie prędkości obrotowej silnika.
Skąd obawy że auto przy jednym reduktorze jeżdzi na gazie i benzynie? Przez okres użytkowania prawie roku nie stwierdziłem tego ani nie odczułem. Jedynie jak kończy mi się gaz to czujnik ciśnienia sygnalizuje mi to sygnałem dzwiękowym i wówczas instalacja automatycznie przechodzi na benzynę ze względu na niskie ciśnienie gazu w układzie.

POZDRAWIAM