Strona 1 z 2

[D2 96 4.2PB/LPG ] Problem z odpaleniem, nierówna praca

: 21 sty 2011, 10:54
autor: Koras
Witam.
Mam problem z odpaleniem auta. jak palę moja niunie po nocy to przy pierwszym podejsciu kręcę,kręcę i nic, wystarczy że wyłączę zapłon na 2-3 sek. i za drugim razem odpala momentalnie. No i tu znowu pojawia się problem. Po chwili silnik zaczyna pracować nierówno, jakby nie chodził na wszystkie cylindry. Dzieje się tak jakieś 2 -3 min i wszystko wraca do normy,silnik pracuje normalnie tak jak powinien. Tak samo jest na ciepłym silniku(podjeżdżam pod dom,gaszę auto na 5 min. chce odpalić i klapa, za drugim razem jest ok)Dodam,że przy ciepłym silniku po odpaleniu motor pracuje wzorowo, Ta nierówna praca występuje tylko przy zimnym silniku.Wymieniłem cewki,świece,paliwa w zbiorniku mam ponad połowę. Vag nic nie pokazuje.Czy to wina pompy paliwa????



Koras, inny Moderator już Ciebie prosił o poprawienie tytułu...
nie trzeba dużego internetowego doświadczenia ani miesięcy spędzonych na forum aby nawet bez wczytywania się w regulamin zauważyć, że tzw. tagi w nazwach tematów mają swoją prawidłowość.

Zaglądałeś tutaj lecz nic nie poprawiłeś więc...
tytuł Twojego wątku poprawiłem Ja i mam nadzieję, że następne które założysz będą nazwane już poprawnie czyli z użyciem odpowiednich tagów i zgodnie z regulaminem (
http://www.a8team.pl/topics12/2943.htm ) bo kasowanie cudzych postów albo wyrzucanie cudzych tematów do śmietnika jakoś nie sprawia mi przyjemności.

Pozdrawiam, FOSS.

: 21 sty 2011, 10:59
autor: mdamian
Kolego Koras, a to dzieje się po przełączeniu na gaz czy na benzynie masz taki objaw ?? najprawdopodobniej albo pompa paliwa , albo może masz coś z wtryskami gazu .

: 21 sty 2011, 11:03
autor: Koras
auto odpalam zawsze na benzynie. taka mam instalacje lpg, więc dzieje się to na benzynie

: 21 sty 2011, 11:10
autor: mdamian
no tak , ale taki objaw masz po przełączeniu z paliwa na gaz , czy na paliwie się tak tobie dzieje ???

: 21 sty 2011, 11:17
autor: Koras
Na benzynie tak się dzieje po odpaleniu przez ok 2- 3 min i póżniej jest ok.Dalej chodzi na benzynie bez zarzutów i jak przełączy się na lpg też jest oki.

: 21 sty 2011, 11:25
autor: mdamian
to może faktycznie przyczyna leży po stronie pompy paliwa , ale nie rób nic pochobnie , może któryś z kolegów też ma , albo miał taki objaw , albo może będzie wiedział jaka to jest przyczyna , bo mi tak się zachowuje po przejściu z paliwa na gaz , wiem że mam zapchane wtryski 7-8 i muszę podjechać je wymienić (na gwarancji )
Ale u mnie taki objaw przechodzi po około 10-15 sek .

: 21 sty 2011, 11:36
autor: Koras
Mam problem tylko z odpalaniem i nie ma różnicy czy silnik jest zimny czy ciepły. nie chce zaskoczyć za pierwszym razem, wyłącze zapłon i zakrecę drugi raz pali momentalnie, tylko że na zimnym dochodzi jeszcze ta nierówna praca przez jakieś 2-3 min.Silnik zimny czy ciepły rozruch jest zawsze na benzynie.

: 21 sty 2011, 11:53
autor: Banita
Na początek
<table align="center" width="350" cellpadding="8" border="1" bgcolor="239DFA"><tr><span class="postbody"><td align="center" style="font-size: 11; color: #000000; font-family: Tahoma, Verdana, Arial, Helvetica, sans-serif"><b>Popraw proszę tytuł tego wątku
Sprawdź ciśnienie paliwa. Może pompa nie domaga albo regulator ciśnienia paliwa.

: 21 sty 2011, 13:43
autor: tomekccc
Kolego ja problem mam podobny, niby wskaźnik paliwa pokazuje tylko trochę poniżej połowy ale silnik niechętnie zapala i nierówno pracuje na benzynie. Na gazie jest ok. Wystarczy, że doleję benzyny i już jest igła dopóki poziom paliwa nie opadnie. Nie wiem czy wskaźnik jest popsuty czy nie pompuje mi z drugiego zbiornika. Jak się ociepli to sprawdzę, już raz to rozbierałem i było lepiej schodziłem z benzyną aż do rezerwy.

: 21 sty 2011, 13:50
autor: mdamian
Przyczyna ????
Źle zamontowana pompa paliwa :lol:

: 21 sty 2011, 14:05
autor: tomekccc
Czyli nie zasysa z drugiego zbiornika? Ale przez pół roku było ok. Chyba, że tam się coś może przestawić. Przy montażu trudno trafić pompą we właściwe miejsce.

: 21 sty 2011, 14:07
autor: PitBullRedNos
Ja miałem w innym aucie taki problem i była to pompa paliwa... jak zimny to trzeba było dwa razy kręcić i przerywał zanim popchnęła paliwo do wtrysków, bo zanim silnik ostygł paliwo po prostu się cofało ponieważ nie trzymała... A jak silnik był ciepły (paliwo nie zdążyło się cofnąć) to wystarczyło tylko dwa razy zakręcić i chodziło wszystko jak trzeba...

: 21 sty 2011, 14:14
autor: tomekccc
U mnie zimny czy ciepły pali igła póki paliwo nie opadnie w zbiorniku.

: 21 sty 2011, 14:33
autor: mdamian
Przy montażu trudno trafić pompą we właściwe miejsce.
Dokładnie tak .
A wiesz jak masz pompę zamontowaną ???

: 21 sty 2011, 16:24
autor: Koras
No niestety nie wiem ale jak znajdę czas w weekend to postaram się pojechać i sprawdzić. Zastanawia mnie tylko czy to paliwo może tak szybko zejść do zbiornika. Jeżdżę, slinik rozgrzany,gaszę go na 2 min i już znowu za pierwszym razem nie odpali.Czasami mam tej niuni dość :/