Strona 1 z 2

[D2 94 4.2PB ] ABZ, Wymiana rozrządu - części

: 24 sty 2011, 22:11
autor: mdamian
Witam kolegów i koleżanki .
Czas niedługo na wymianę rozrządu , i z tym moje pytanie , czy coś takiego jest dopuszczalne żeby założyć u siebie w aucie na około 70Kkm ????

http://moto.allegro.pl/rozrzad-pompa-au ... 92157.html

: 24 sty 2011, 23:05
autor: dice111
Jak najbardziej. W pudełku Ruville'a znajdziesz pewnie i tak INA (LUK).
Jak Ci się trafią na niemieckich, lub japońskich łożyskach to się ciesz :-)

: 24 sty 2011, 23:07
autor: mdamian
Dzięki bardzo , wszystko i na temat .

: 29 sty 2011, 22:09
autor: Szopen
Kolego co do tego allegrowicza to polecam. Kupowałem właśnie u niego cały rozrząd (bez termostatu bo kupiłem w serwisie) Bardzo szybka wysyłka ;)
Tak jak powiedział kolega Dice111 w pudełkach ruvill'e były rolki INA ;) Przy wymianie warto jeszcze wymienic pasek wielorowkowy oraz sprawdzic stan rolek oraz napinacza
Pozdrawiam

: 26 mar 2011, 17:28
autor: sebamac-kg
Tez polecam tego allegrowicza, tez od niego kupowalem. Nie sprawdzac i nie oszczedzac na rozrzadzie i odrazu inne elementy powymieniac. Zalecam ten element, ktory najczesciej pada, a jego sie nie wymienia.. maly wielotryb a koszt w serwisie 160zl (brak zamiennikow). Sprawdze pozniej w domu dokladna fachowa nazwe i nr czesci.

: 12 lut 2019, 09:49
autor: Slawekp2p
Chcial bym odświeżyć kotleta i zapytać o parę rzeczy mianowicie:
będę wymieniał u siebie rozrząd 4,2 abz i jakby ktoś podał mi spis rolek/części itp. które muszę zamówić w sklepie u siebie, jeśli by ktoś miał zdjęcie takiego rozrządu na silniku i czy wymienić też simering na wale

dzięki

: 12 lut 2019, 21:35
autor: Pepek
- pasek continental CT727 x1
- poma wody hepu P577 x1
- napinacz INA 531008110 x1
- rolka prowadząca INA 532005410 x2
- tłumik INA 533006820 x1
- termostat wahler 427487D x1
- simmering wału elring 475.961 x1
- simmering wałka rozrządu elring 325.155 x2

: 13 lut 2019, 05:55
autor: pepi
co do uszczelniaczy to ja bym polemizował czy je wymieniać jak są ok dlaczego bo te nowe czasem bywają gorsze od tych starych parę razy w moim przypadku się pogorszyło

: 13 lut 2019, 11:01
autor: Ukaniu
Jak na wale jest lekki rowek a simering wbije się nie prostopadle to robi się z tego pompka do oleju.
Kluczem montażu simeringów jest prostopadłość. A ile ich wbija się młoteczkiem? tworząc albo falbankę na brzegu albo pod jakimś tam kątem? Nawet jak jest ścianka oporowa na końcu to i tak guma się poddaje.
Trzeba zrobić stempel na tokarce i wciskać

: 13 lut 2019, 11:29
autor: pepi
te uszczelniacze potrafią w obudowie się obracać <hmm> taki dobry towar palcami się to wpycha ja nie mówię nic o uszkodzeniu przy wkładaniu

: 13 lut 2019, 21:42
autor: Slawekp2p

: 14 lut 2019, 09:41
autor: dice111
Slawekp2p pisze:jeśli by ktoś miał zdjęcie takiego rozrządu na silniku i czy wymienić też simering na wale
http://www.audipages.com/Tech_Articles/ ... lace0.html

: 14 lut 2019, 17:39
autor: pepi
mi by się nie chciało tak partolić zwala się przód i jest wygodnie

: 15 lut 2019, 08:18
autor: Slawekp2p
No jakby tego było mało to zawsze problem musi być, nie mogę odkręcić srub na klucz 12mm z lewej osłony rozrządu koło napinacza paska wielotomowego rozumiem że tam jest normalny gwint? A żeby zdemontować koło na wale z paska wielorowkowego to muszę odkręcić te małe 4sruby i tą dużą? koło zębate na wale jest na klinie? żeby się nie rozjechało

Więc tak osłona odkręcona(śruby rozwiertane) tylko problem z dużą śrubą na wale żeby zdjąć koło paska wielorowkowego ma ktoś jakiś sposób? Próbowałem kluczem udarowym elektrycznym 500Nm i lipa jutro będę miał mocniejszy może wtedy

: 15 lut 2019, 17:36
autor: pepi
kolo odkręcasz małe w kolo a ta środkowa tylko wtedy gdy simering zmieniasz ja tam na blokadzie odkręcam to klucz i odpowiednio długa rura