Strona 1 z 2

[D2 96 4.2PB/LPG ] Stag 300... Plus czy Premium ??

: 02 lut 2011, 19:08
autor: robsonik4
Witam

padł mi jakis czas temu komp od gazu więc robię przymierkę do zakupu nowego i teraz moje pytanie - co wstawić - STAG 300 Plus czy Premium.
Jestem zainteresowany Premium, ale czy będzie działał z kompem w Andzi, chodzi mi o OBD II i EOBD, czy lepiej Plus i wstawić 2 reduktory np KME Gold

: 02 lut 2011, 20:56
autor: Peter-s8
bardzo dobry układ 2 razy gold stag 300 plus wtryski matrix 544 HD i jest bajeczka tylko lać i cieszyć sie z jazdy
jeśli pomogłem kliknij "POMÓGŁ"

: 02 lut 2011, 23:56
autor: colln
robsonik4 pisze:ale czy będzie działał z kompem w Andzi
podjedź do montera albo zadzwoń do ac.com.pl i zapytaj, monter który montuje stagi powinien mieć od ac interfejsik którym sprawdzi czy będzie komunikacja po OBD

: 03 lut 2011, 20:01
autor: robsonik4
Dzwoniłem do AC - Premium niestety powyżej 2003 roku, więc do D2 odpada.
Gazownik w renomowanej firmie jako wtryski zaproponował Hana h2000 zielone, nie wymagają kalibracji i są bardziej odporne na zanieczyszczenia od Matrixów a cenowo podobnie wychodzą. Jeśli chodzi o reduktory to jeden KME Gold zupełnie wystarczy, zwłaszcza, że sporadycznie butuję. Obowiązkowo za to trzeba wstawić filtry gazu na każdą stronę

: 03 lut 2011, 20:16
autor: jdz1
Moja konfiguracja instalacji LPG to: sterownik STAG 300, wtryski Magic Jet, reduktor KME GOLD sztuk 1 ale mam A8 300KM nie S8. U kolegi Petera siedzą 2 reduktory KME GOLD pewnie dlatego że mają do obsłużenia 360 KM. Filtry gazu oczywiście na każdy rząd cylindrów. Instalacja sprawuje mi się dobrze, a spalanie oscyluje w przedziale 14-17 ltr/100 km. Lubię jężdzić szybko ale nie gwałtownie i ostro, ponieważ taka jazda nie przystoi takiej laleczce jak A8/S8.

POZDRAWIAM

: 03 lut 2011, 22:30
autor: wietpol2
KoLOEGO DO 96r KUP ZWYKŁY STEROWNIK STAG 300 BO PLUS I PREMIUM U CIEBIE SĄ ZBĘDNE

: 04 lut 2011, 21:22
autor: Wrocek66
Stag 300 "zwykły" nie jest produkowany od pod roku :mrgreen: . Jeden reduktor może nie wydolić , będzie popierać się Pb , albo będą ostre skoki ciśnienia . Proponuję dwa Zavoli S i masz gwarancję poprawnej pracy . Hana jak najbardziej . Bardzo dobre wtryskiwacze .

: 05 lut 2011, 01:55
autor: colln
robsonik4 pisze:Dzwoniłem do AC - Premium niestety powyżej 2003 roku, więc do D2 odpada.
bzdury gadają , (wiem ze to absurdalnie brzmi ale takie są fakty) wiem coś o tym, jedź do warsztatu niech sprawdzą jak mówiłem

: 05 lut 2011, 23:05
autor: robsonik4
odwiedziłem 4 "Gazowników" z zapytaniem o uruchomienie instalacji gazowej z moimi bebechami (KME Gold/Hana h2000/Stag 300 - dopiero mam zamiar kupić), 1 robi tylko na swoich częściach - OMVL (czyli ten badziew co miałem); twierdzi, że to najlepsza firma z osprzętem do gazu. Natomiast pozostałych 3 powiedziało, że nie ma problemu tylko zamiast Hana wstawić Magic Jet-y bo są tańsze i też niezawodne, a dysze mogę wykorzystać z tego układu co miałem. Koszt uruchomienia 150 - 200 pln czyli wg mnie do przyjęcia.
Jedynie nie podobała Im sie rurka 6mm zamiast 8 mm, ale stwierdzili, że skoro na poprzedniej było ok ( padł komp - pisałem na forum) to nie ma sensu wymieniać tylko trzeba redukcje wstawić 6/8 do KME.
Poprzedni partacze ( kupiłem 8 z gazem) końcówki wtrysków połączyli z wtryskiwaczami 25 cm długości wężykami więc 8 reagowała z opóźnieniem na pedał gazu a zwłasza na kicka.

Czyli KME Gold/Magic Jet/Stag 300 Plus będzie OK ??

: 06 lut 2011, 06:20
autor: hipcio
robsonik4 pisze:Jedynie nie podobała Im sie rurka 6mm zamiast 8 mm, ale stwierdzili, że skoro na poprzedniej było ok ( padł komp - pisałem na forum) to nie ma sensu wymieniać tylko trzeba redukcje wstawić 6/8 do KME.
.

Czyli KME Gold/Magic Jet/Stag 300 Plus będzie OK ??
Rurka 6mm jest za mała do tej mocy, wymien na 8 i wielozawór też na 8 najlepiej na mod. EXTRA
Kup Hany zielone niebaw sie w Magic jety.Stosunek ceny do jakosci jest na korzyśc Hany, róznica w porównaniu do Magica szybko sie zwróci.
Do Hany niepotrzeba żadnych dysz, wkłądasz ustawiasz odpowiednie cisnienie i latasz.
Według Mnie gazownicy u których byłeś to typowi druciarze. Pojedz do kogoś kto ma naprawde pojecie o LPG.
Jesli masz Lpg wbite w dowód i troche zdolności mechanicznych sam zamontuj to nic trudnego.

: 07 lut 2011, 00:31
autor: colln
Hana 1szt - 120złx8=960
Magic 4szt -180złx2=360

: 08 lut 2011, 16:46
autor: jajopn
podłącze się pod temat ,teraz też zmieniam instalacje na identyczną -
stag 300plus
2x kme gold
rurka 8
8x hana ale teraz pytanie czy napewno zielone ,może brać jednak niebieskie ??
Audi S8 AHC

: 08 lut 2011, 18:19
autor: robsonik4
problem się sam rozwiązał z wtryskiwaczami - kolega kupił rozbite autko z kompletną instalacja gazową z wtryskiwaczami Kajhim czy jakoś tak a w swoim ma Magic Jet-y założone w listopadzie 2010 więc za przysłowiowa flaszke oddaje swoje :-); wracając do sterownika to niestety w mojej mogę zamontować Stag 300 Plus, gdyż montaż Premium nic nie da - nie dogada sie z ECU i bedzie pracował jak standardowy Plus :-(, reduktor wystarczy jeden KME Gold. Przewód 6mm na 8 mm zmienię dopiero jak wyjeżdżę gaz w butli bo szkoda wypuścić w atmosferę prawie 200pln i też niezdrowo :lol:
Dziękuję All za pomoc

: 08 lut 2011, 20:34
autor: hipcio
colln pisze:Hana 1szt - 120złx8=960
Magic 4szt -180złx2=360
A napisz jeszcze ile przelata na tych Magicach a ile na Hanie.Jestem pewien, że mniej niż połowe tego co na Hanie

Pozatym lepiej wstawić pojedyncze czyli 8* 50zł=400

Do tego temperatura przełaczenia dla Magica 35st C a dla Hany 10-15. Ile zaoszczedzi na benzynie!!! Każde odpalenie w zime to 1-2 lit. Pb zanim sie przełaczy.

: 08 lut 2011, 21:49
autor: robsonik4
w zimie to tylko PB, robię krótkie trasy - max 20 km, latem mam wyjazd jakieś 3000 km więc szykuje się na to, od maja dodatkowa praca więc 8 będzie w ruchu.
Magiki dostaje jak napisałem za buteleczkę okowity więc nie ma dla mnie znaczenia ile na nich polatam- przynajmniej potestuję :mrgreen: