Strona 1 z 1
[D2 94 3.7PB ] Urwany pasek rozrządu
: 13 lut 2011, 12:50
autor: darek.w
Czy ktos sie oriętuje czy w silniku 3.7 b głowice sa kolizyjne?
Skoro pytasz o silnik 3.7V8 PB to czemu w tagach napisałeś "D2 ALL"??
Poprawiłem temat Twojego wątku i mam nadzieję że następne nazwiesz już poprawnie.
Pozdrawiam, FOSS
: 13 lut 2011, 12:52
autor: mdamian
Kolego
darek.w, na wstępie zajrzyj tutaj
http://www.a8team.pl/topics2/362.htm#2396
: 13 lut 2011, 13:13
autor: paulo79
jak najbardziej sa kolizyjne, przeciez to audi. Taniej wyjdzie kupic caly motor
: 13 lut 2011, 13:20
autor: merc4891
Kolego sprawdź ciśnienie na każdym cylindrze wtedy będziesz wszystko wiedział.Ale znając życie 2głowice do ściągnięcia,wymiana paru zaworów(przy dobrych wiatrach)docieranie planowanie itd.A co do kupowania nowego(używanego)silnika to ja osobiście wolał bym zrobić te głowice i wiedzieć na czym śmigam,chyba że się okaże że jest totalna rozpierducha(tłoki rozwalone,korbowody pogięte itd).Powodzenia
: 13 lut 2011, 13:38
autor: mazur6662
najpierw sprawdź ciśnienie na cylindrach, u mnie po pęknięciu łańcuszka poleciały tylko dźwigienki i popychacze, reszta była ok + koszt rozrządu i jego wymiany

zależy ile obrotów na liczniku miałeś, im więcej tym większy bałagan
: 13 lut 2011, 18:58
autor: tomi26
Też przez to przechodziłem,u mnie poszło 16 zaworów.
Ja osobiście wolałem zrobić obydwie głowice na glanc,teraz wiem co mam.
Wymieniłem wszystko co się dało.
: 13 lut 2011, 18:59
autor: mdamian
tomi26, Jaki koszt części i robocizny ???
: 13 lut 2011, 19:11
autor: tomi26
ja miałem wszystkie części po znajomości ;-) mechanik również wziął mniej,ale niestety partacz i inny musiał po nim poprawiać.
Głowice robiłem u gościa,który tylko tym się zajmuje więc zrobił idealnie.
W sumie poszło coś ok.5 tyś.
: 13 lut 2011, 23:45
autor: colln
kup silnik za 1000 zł z anglika będzie w lepszym stanie niż twój przed awarią, a ze swojego jeszcze coś odzyskasz i sprzedasz będziesz miał pokrycie za robociznę
: 14 lut 2011, 10:03
autor: darek.w
czy ktos sie orietuje czy głowice z silnika 4.2 będą pasowały do 3.7 ?
: 15 lut 2011, 01:55
autor: colln
powinny pasować, 4,2 różni się od 3,7 jedynie skokiem tłoka, średnice i stopień sprężania jest taki sam
: 15 lut 2011, 15:58
autor: merc4891
a czy czasem średnica zaworów się nie różni
: 18 lut 2011, 10:05
autor: paulo79
skok tloka inny w 3.7 82,4 w 4.2 93,0 stopien sprezania ten sam,ilosc zaworow ta sama, sterowanie inne, wtryski inne itd itp Budowa silnika taka sama i zasada jego dzialania.