Strona 1 z 1

[D2 94 4.2PB ] Start zimnego silnika i skaczące obroty

: 02 wrz 2009, 16:01
autor: marcin28
witam wszystkich!
mam pytanie odnośnie a8,przy zapalaniu na zimnym silniku skaczą obroty,czasami
włącza się kontrolka ładowania,trzeba chwilkę poczekac aby wskoczył na obroty
co to moze być?proszę o odpowiedż
dzieje się tylko tak na zimnym silniku,przewaznie pierwsze uruchomienie

czekam na odpowiedż
pozdrawiam! :-o

: 02 wrz 2009, 16:17
autor: JIMM
Dużo rzeczy i przyczyn np świeca,przepływka,czujnik masy powietrza,czujnik pozycji wału,czujnik temperatury,moduł zapłonu,nieszczelność układu zasilania powietrzem,nieszczelność podcisnienia..................................i wiele wiele innych
PIERWSZA to podłączyć VAG-a ;-)

: 03 wrz 2009, 10:17
autor: paulo79
podlacz vaga i sprawdz czy cos wykaze.Z reguly swiece nie maja nic do tego ani czujnik impulsow "walu",modul tez odpada- przy tych rzeczach sa inne objawy. Najczesciej jest to nieszczelny dolot,"krokowiec",moze byc czujnik temp silnika ale wtedy raczej ciezko by odpalal jest to tzw czujnik ssania. Bez vaginy sie nie obejdzie,temat dlugi i szeroki.Podepnij sie i zobacz a wtedy podejmiemy temat bo tak jak pisze zanjac powodow jest wiele

: 15 wrz 2009, 20:29
autor: marcin28
witam!
podłączyłem VAGA ale nic nie pokazuje,słyszałem,ze może to byc przepustnica ale nie wiem,co radzicie zrobić
pozdrawiam!

: 26 wrz 2009, 00:47
autor: wojti_sopot
Witam. Stawiam moduł zapłonowy.

: 26 wrz 2009, 12:05
autor: pet3r
może gazownicy coś pokombinowali?

: 26 wrz 2009, 13:18
autor: wojti_sopot
Witam.
Gaz bym raczej wykluczył, przy instalce 4 generacji odpalanie ranne tylko na benzynie, możesz spróbować wyjąć przepustnice i przeczyścić krokowca może pomoże, kolega pisał wyżej po kolei musisz eliminować wszystko.

: 25 paź 2009, 22:41
autor: chudy
witam. Mam duży problem z odpalaniem ze swoim audi a8 3,7 z roku 1998. Muszę go długo chechłać żeby w końcu zapalił. Gdy się rozgrzeje to jest ok. Zmieniłem świece i filtr paliwa i nic nie dało. Mechanik sprawdził pompę i daje ciśnienie 4 bary, wtryski też raczej ok, chociaż bardziej leją niż rozpylają. Wyczyszczona przepustnica i nic, sprawdzone ustawienie rozrządu i wszystko dobrze. Mechanik zauważył że są zalewane benzyną świece i prawdopodobnie to jest przyczyną, bo samochód strzela z tłumika tak jak by coś było zalane. Niestety nie wiem co jest przyczyną zalewania świeć. Może ktoś miał podobny problem i może mi pomóc rozwiązać mój. Za wszelką pomoc z góry dziękuje.

: 27 paź 2009, 10:23
autor: 00gtw00
Może też regulator ciśnienia na listwie wtryskowej. Jest to często przyczyną problemów z rozruchem rano zimnego silnika. Warto też wyczyścić przepustnice i zrobić adaptacje VAGiem.