Strona 1 z 1

[D2 99 3.7PB/LPG ] Za dużo oleju - jak sprawdamy poziom?

: 13 mar 2011, 07:29
autor: krystek
witam!mechanik wymienil mi olej w silniku.nastepnego dnia z rana po sprawdzeniu okazalo sie ze oleju jest troszke ponad max.pytanko.sprawdzamy olej na cieplym czy zimnym silniku bo roznice beda?




krystek poprawiłem tytuł Twojego wątku - mam nadzieję, że następne które założysz będą nazwane już poprawnie czyli z użyciem odpowiednich tagów i zgodnie z regulaminem: http://www.a8team.pl/topics12/2943.htm

Pamiętaj że [tagów] nie wpisujemy "z palca" - przy zakładaniu tematu masz tam ich całą rozwijaną listę i z niej należy wybrać odpowiedni.
Pozdrawiam, FOSS

: 13 mar 2011, 07:31
autor: pioter
Lepiej na zimnym . Na ciepłym zawsze jeszcze troszkę jest w różnych zakamarkach i pomału spływa . Dużo jest za dużo ? Bo jak dużo to lepiej troszkę wysysarką wyciągnąć .

: 13 mar 2011, 07:41
autor: krystek
na bagnecie z dwa milimetry ponad maks.przecholowal mechaniczek :-x

: 13 mar 2011, 07:44
autor: pioter
E to nie ma tragedii .

: 13 mar 2011, 07:49
autor: krystek
moze nie ma ale jak odpalilem go to zakopcil na niebiesko przez moment.wypluwa olej.przed wymiana tego nie robil

: 13 mar 2011, 10:21
autor: daro72
To raczej nie jest wina większej ilości oleju. Jak długo masz autko? Czy to twoja pierwsza wymiana?

: 13 mar 2011, 13:24
autor: krystek
auto mam 2tyg.zmienilem olej na shela 10w40.przebieg 350tys.odessalem litr oleju j jest ok.nie zakopcil juz.na poprzednim oleju typ jedzil 40tys.masakra a filtr oleju podobno tragedia.mysle by zrobic na tym oleju z 1000km i wymienie go na motula 10w40?

: 13 mar 2011, 14:08
autor: daro72
To możliwe że poprzedni właściciel dolewał jakiegoś moto doktora bo mu dużo ubywało.
Oby następną rzeczą nie była zapalająca się kontrolka smarowania. Kontroluj stan olej i obym się mylił co do zajeżdżonego motoru. Powodzenia w eksploatacji i jak najmniej awarii.

: 13 mar 2011, 19:27
autor: krystek
oby.okaze sie w praniu :roll: