Strona 1 z 5

[D2 97 4.2PB/LPG ] Silnik kuleje, brak mocy, CAT

: 14 mar 2011, 10:51
autor: elektro
Witam mam problem s8 4.2 97r Manual
Stała 6miesięcy na warsztacie Wymieniłem pompę wody, paski,rolki,napinacze itd
Po poskładaniu auta przestało chodzić równo kuleje i na gazie i na paliwie, brak mocy oświeca się po chwili cat,Mechanik twierdzi że miałem przestawiony rozrząd o 2-3 zęby na lewym wałku teraz mam według znaków i auto nbie jedzie nie wiem co dalej począć :(




elektro poprawiłem tytuł Twojego wątku - mam nadzieję, że następne które założysz będą nazwane już poprawnie czyli z użyciem odpowiednich tagów i zgodnie z regulaminem: http://www.a8team.pl/topics12/2943.htm

Pamiętaj, że tzw. [tagów] nie wpisujemy "z palca" - przy zakładaniu tematu masz tam ich całą rozwijaną listę i z niej należy wybrać odpowiedni.
Ponadto tytuł w postaci "Pomocy" lub "Proszę o pomoc" też nie jest poprawny - w temacie należy skrótowo opisać problem lub swoją prośbę.
Pozdrawiam, FOSS

: 14 mar 2011, 10:57
autor: tomi26
a podpinałeś pod komputer,wyrzuca jakieś błędy :?:
Gdyby dalej był źle ustawiony to wyrzuci błąd czujnika położenia wałka rozrządu.

: 14 mar 2011, 11:51
autor: pioter
Może to zbieg okoliczności ale sprawdź czy któraś z cewek nie przestała działać .

: 14 mar 2011, 22:15
autor: elektro
Na kąpie tylko pokauzje wypadanie iskier na wszystkich cylindrach lecz niestety na lewej v-ce wyszło że mam kąpresie około 9 a na prawej na wszystkich 14 i obawiam się że będe musiał wymienić glowice:(

[ Dodano: 2011-03-15, 11:25 ]
Może być to wina źle nastawionych faz rozrządu??

[ Dodano: 2011-03-16, 03:08 ]
Cewki daja wszystkie tak samo iskre:( Przed wymiana paska wsyztsko było ok 14 na wszystkich a teraz kupa/././.

: 18 mar 2011, 21:56
autor: przemoR888
głowica do ściągnięcia, pewnie zawory krzywe jak 3 zęby źle, komora daszkowa jest niestety kolizyjna ;-)

: 21 mar 2011, 16:41
autor: Tomex221
Mialem kiedys podobna sytuacje jak jezdzilem 3.7. Tez jezdzilem po mechanikach, podlanczali go tysiace razy i nic... Zapalal sie CAT auto nie mialo mocy i poprostu zajzalem do katalizatorów, byly tak zapieczone ze spaliny nie mialy gdzie uchodzic i sie dusil, wyciąlem wsadzilem strumienice to kolega jezdzi do dzis :) Nie wiem czy w Twoim przypadku to dobry pomysl ale mze sprawdz??:)

Pozdrawiam!

: 26 mar 2014, 16:08
autor: zielun88
mam ten sam problem u siebie tyle ze na zimnym silniku auto chodzi elegancko jak dostaje temperatury auto zaczyna szalec tak jak w twoim przpadku i obstawiam ze to beda zawory

: 03 kwie 2014, 14:36
autor: piotrek1980
...

: 03 kwie 2014, 15:01
autor: pepi
ciśnienie zmierz :) na tym cylindrze

: 03 kwie 2014, 16:37
autor: piotrek1980
...

: 03 kwie 2014, 19:09
autor: pioter
Wtryskiwacz od gazu nie jest trafiony i puszcza się ? Nie ma różnicy czy lpg czy benzyna ?

: 03 kwie 2014, 19:39
autor: piotrek1980
...

: 03 kwie 2014, 19:44
autor: ernesto
Manometr i próba sprężania.

: 03 kwie 2014, 19:53
autor: piotrek1980
...

: 03 kwie 2014, 20:33
autor: ernesto
rozrząd raczej ni :( bo głupoty by wychodziły wszędzie. Pozdejmuj wszystkie cewki i poodkręcaj świeczki i rób pomiar. Jeśli będzie kicha na którymś to wstrzyknij troszkę oleju do środka w ten cylinder i próba jeszcze raz. Jak skoczy to pierścienie, jeśli nie to zawory :( albo uszczelka. Na razie nie kraczemy. Zrób pomiar baniaków i daj znać co wyszło.