Strona 1 z 2

[D2 95 4.2PB ] ale klapa pomocy!!!:(

: 15 maja 2011, 18:28
autor: daniello436
:cry: witam. mam wileki problem z audi A8 4.2 quattro. Rocznik 95 wersja S-line, mianowicie nie ma w tm aucie mocy. jak na 299 km powinno jechac a tu........... rzepa okropna. coz jest nie wiem ale silnik kreci sie tlko do 4.500 i koniec nie pujdzie wiecej. To normalne?? Prosze o pomoc i jakies porady bo mam takiej jazdy dosc. Szczere dzieki za odpowiedzi na moje pytanie, pozdrawiam

: 15 maja 2011, 18:38
autor: vito555
Diagnostyka no1

: 15 maja 2011, 18:46
autor: mateusz21-86
tak jak kolega pisze na vaga z nim bo przy 4.500 to się dopiero rozkręca

: 15 maja 2011, 18:49
autor: daniello436
wlasnie o to chodzi ze to powinno jechac a nie zamulac tak. jestem teraz w norwegii nim tak ze o vagu moge zapomniec bo koszty niebotyczne ale dzieki za pomoc przyda sie jak wroce do Pl

: 15 maja 2011, 18:59
autor: mateusz21-86
no wiesz przyczyn może być wiele tak że trudno pisać i wprowadzać w błąd najpewniejsze to podłączyć i sprawdzać wszystko po kolei no to jak wrócisz to daj znać co i jak i powodzenia w podróży)

: 15 maja 2011, 19:08
autor: daniello436
Dzieki jeszcze raz za pomoc i porady bo na temat tego silnika wiem na prawde nie wiele. rozwazam tez zamiane skrzyni na manuala bo ten automat no nie czarujmy sie jest jaki jest ale to juz nie male koszt, musze pomyslec:)

: 15 maja 2011, 19:09
autor: Ducce
prawdopodobnie przeplywomierz padl

: 15 maja 2011, 19:13
autor: mateusz21-86
od przepływki można dojść do sondy lambda już były takie przypadki że niby przepływka a tu lipa i pieniądze w błoto. jak mechanik konkretny i sprawdzi wszystko po kolei to oki ) a co ze skrzynią się dzieje ? fakt że jest ona za słaba na ten motor troszke

: 15 maja 2011, 19:18
autor: tomekzabrze
hmm... dziwne tylko to ze skapisz grosza na podlaczenie na kompa na miejscu a mowisz o zmianie na manuala gdzie kwota czesci i przekladki bedzie porownywalna z wartoscia twojej a8, a tu na forum z gusów jak wyzje pisali nikt ci nie wywroży

: 15 maja 2011, 19:18
autor: daro72
Czy CAT czasem ci się nie pali bo przy braku mocy powinno coś pokazać. Przy przepływce czy padających cewkach lub modułach powinno coś pokazać.

: 15 maja 2011, 19:22
autor: mateusz21-86
no właśnie jak kolega pisze podłączenie pod vaga chyba nie kosztuje naście tysięcy !

: 15 maja 2011, 20:07
autor: kkarol
na probe mozesz odlaczyc przeplywomierz - jesli jest uszkodzony to po odlaczeniu auto pojedzie zauwazalnie lepiej

: 15 maja 2011, 20:35
autor: daniello436
tomekzabrze pisze:hmm... dziwne tylko to ze skapisz grosza na podlaczenie na kompa na miejscu a mowisz o zmianie na manuala gdzie kwota czesci i przekladki bedzie porownywalna z wartoscia twojej a8, a tu na forum z gusów jak wyzje pisali nikt ci nie wywroży
nie skapiam grosza kolego tylko skoro w polsce mozna zaplacic za podlaczenie pod kompa 200zł to po co w norwegii placic 4000zł?? bo tle kosztuje ta przyjemnosc

[ Dodano: 2011-05-15, 20:38 ]
mateusz21-86 pisze:od przepływki można dojść do sondy lambda już były takie przypadki że niby przepływka a tu lipa i pieniądze w błoto. jak mechanik konkretny i sprawdzi wszystko po kolei to oki ) a co ze skrzynią się dzieje ? fakt że jest ona za słaba na ten motor troszke
znacie ten tiptronic jest wolny a co najgorsze szarpac zaczyna i pozno zmienia biegi. czytalem ze mozliwa jest utrata mocy przez skrzynie ale to mi sie nie wydaje

[ Dodano: 2011-05-15, 20:42 ]
daro72 pisze:Czy CAT czasem ci się nie pali bo przy braku mocy powinno coś pokazać. Przy przepływce czy padających cewkach lub modułach powinno coś pokazać.
Raz mi sie zaswiecil ale jak jechalem tak po 200km/h przez niemcy w jednym momencie sie zaswiecil i wtedy zgoda zesłabł tak ze prawie nie jechal ale teraz sie nie swieci i wczesniej tez sie nie swiecił i 4.500obr/min i koniec zabawy

: 15 maja 2011, 21:24
autor: lunizS8
a biegi Ci zmienia normalnie przy ok 2tys obr?

p.s. 4 klocki za podpięcie pod komp?? bez jaj
to lepiej kup sobie na allegro interfejsik to cała zabawa wyjdzie Cie 100zł a problem zdiagnozujesz sam.

: 15 maja 2011, 21:45
autor: daniello436
lunizS8 pisze:a biegi Ci zmienia normalnie przy ok 2tys obr?

p.s. 4 klocki za podpięcie pod komp?? bez jaj
to lepiej kup sobie na allegro interfejsik to cała zabawa wyjdzie Cie 100zł a problem zdiagnozujesz sam.
Biegi na opcji D tak zmienia 2tys rpm i nastepny tyko ze jak wcisne do oporu to do 4500 i koniec tak jakby go odcinalo na manualnej zmianie to samo lipa okropna. a co do kompa to tyle tu chca i to u polaka w Oslo tak ze kij z nimi szczerze poczekam az wroce i wtedy podlacze sobie za 200zł.