Strona 1 z 1

[D2 97 3.7PB/LPG ] Pompa paliwa ile BAR

: 29 paź 2011, 18:37
autor: dariuszmuzyka
Witam mam problem z odpalaniem po dłuższym postoju, wymieniłem regulator ciśnienia, czujnik temp. silnika, założyłem zawór zwrotny paliwa i nic, ostatnio byłem u mechanika sprawdził mi ciśnienie z pompy i mam 3,3bar na wolnych obrotach gdy daje mu obrotów skacze do 3,5 czasami około 4 bary, wiem ze pompa daje 4bar ale ile potrzeba? jesli pompa jest do wymiany to jaką proponujecie? znalazłem taką na allegro:

http://allegro.pl/pompa-paliwa-audi-a8- ... 38903.html

: 29 paź 2011, 18:46
autor: pioter
Powinno być 4 bary , kup pompę VDO i powinno być ok . Jak nie możesz znaleźć to dice111 może pomoże . Napisz do niego na pw pytanie o cenę .

: 29 paź 2011, 19:29
autor: sylwekr
Nie wiem jakie musi być minimalne ciśnienie, ale na przykładzie Mercedesa (żony). Coraz ciężej odpalał, jak już prawie nie można było odpalić pompa dawała już tylko 1,2-1,5. Po wymianie od razu było O.K.

: 29 paź 2011, 19:55
autor: tomekzabrze
a ja bym wpisal w opcji szukaj pompa paliwa i troche poczytaj temat zbędny !!!

: 30 paź 2011, 00:11
autor: remik_a8
sylwekr pisze:Nie wiem jakie musi być minimalne ciśnienie, ale na przykładzie Mercedesa (żony). Coraz ciężej odpalał, jak już prawie nie można było odpalić pompa dawała już tylko 1,2-1,5. Po wymianie od razu było O.K.
czy ten mercedes to benzyniak czy diesel? ja spotkalem sie raczej z takim zachowaniem benyzny ze spalal ok ale nie chcial wchodzic na wysokie obroty i slabo przyspieszal przy niskim cisnieniu paliwa.

: 30 paź 2011, 08:15
autor: dariuszmuzyka
Nom myślę że się zatarła bo śmigam na gazie i muszę mieć ponad połowę zbiornika żeby chodził a wiadomo czasem brakowało :) teraz pompa piszczy, słyszę ją w kabinie. Kupię i zobaczę czy pomoże.

[ Dodano: 2011-11-12, 07:57 ]
kupiłem endoskop, wymieniłem pompę na zamiennik QAP, zmieniłem uszczelki na baku i pompie i ciągnie do zera, ale nadal mam problem z odpalaniem, co może być jeszcze nie tak? w innych tematach pisali że może to być sonda , ale nie wiem jak sprawdzić jej pracę na vag lub też źle zestrojona instalacja LPG, wypaliłem paliwo z przewodu i dzisiaj zobaczę. Jeśli ma ktoś jakieś pomysły to proszę o podpowiedź.

[ Dodano: 2011-11-12, 09:48 ]
W vagu mam błędy :

16514 Sonda lambda obwód (strona 1 czujnik 1)
brak osprzętu / nie związany ze sprzętem - BŁĄD SPORADYCZNY
16534 Sonda lambda obwód (strona 2 czujnik 1)
brak osprzętu / nie związany ze sprzętem - BŁĄD SPORADYCZNY

w bloku 10 dwie pierwsze pozycje 3,9% pozycje 2 i 4 0,0%
w bloku 11 dwie pierwsze sa od -9 do 19 a nawet 22, pozycja 3 0,335v do 0,800v a pozycja 4 od 0,2v do 0,350v

jak myślicie siadły sondy?