Strona 1 z 1

[D2 01 4.2PB/LPG ] Rozrząd - schemat

: 19 lis 2011, 14:30
autor: koldzoon
Witam.
Poszukuję pilnie wszelkich rysunków, schematów serwisowych i innych informacji na temat ustawienia rozrządu kompletnego oraz ustawienia wałków rozrządu. Znalazłem coś w Workshopie, ale jest tam tego niewiele w zasadzie nic.
Jest ktoś w stanie pomóc?
Pozdrawiam.

: 19 lis 2011, 17:35
autor: mdamian
polecam zakładkę szukaj tam znajdziesz wszystko , zdjęcia , opisy , dużo tego było ;-)

: 19 lis 2011, 17:36
autor: marekp750
nie napisałeś do jakiego silnika (w Twoim aucie?)...

Audi 4.2 AKB AUX AYS

: 19 lis 2011, 21:06
autor: koldzoon
mdamian pisze:polecam zakładkę szukaj tam znajdziesz wszystko , zdjęcia , opisy , dużo tego było
kurde, chyba słabo szukam, bo nic nie moge znaleźć :-(
marekp750 pisze:ie napisałeś do jakiego silnika (w Twoim aucie?)...
Dokładnie to do AVP.

marekp750 przejrzałem Twój załącznik, przydałby się taki do AVP. Dodatkowo potrzebuję jak powinno ustawić sie wałki rozrządu w głowicy.

Dzięki za zainteresowanie.

: 19 lis 2011, 21:38
autor: mdamian
koldzoon pisze:kurde, chyba słabo szukam
no tak troszkę chyba tak http://www.a8team.pl/topics28/1829.htm ;-)

: 20 lis 2011, 13:32
autor: koldzoon
Dzięki mdamian za pomoc w wyszukaniu. Potrzebuję jeszcze coś o ustawieniu wałków rozrządu po rozłożeniu i ponownym złożeniu głowicy. Mam taki problem, że właśnie po naprawie głowicy nie chce mi hulać jak powinien. Otóż jak go odpalę wyskakują mi błędy o nieprawidłowo złożonym rozrządzie i auto gaśnie. Po ponownym wykasowaniu błędów auto odpala normalnie, wkręca się normalnie na obroty i po chwili znowu gaśnie i wywala mi ten sam błąd. Mój mechanik podejrzewam że wałki mogą być źle ustawione, albo komputer coś wariuje z powodu któregoś czujnika. :-(

: 20 lis 2011, 16:09
autor: maciu
a co naprawiane było w głowicy i czemu?

: 20 lis 2011, 20:46
autor: koldzoon
Cała głowica była wymieniana po awarii. Ta którą kupiłem oddałem do planowania, osiowania itd. Teraz była złożona na nowo i coś chyba wyszło nie tak.

: 20 lis 2011, 21:12
autor: hipcio
mdamian pisze:
koldzoon pisze:kurde, chyba słabo szukam
no tak troszkę chyba tak http://www.a8team.pl/topics28/1829.htm ;-)
Niestety Ten Opis nie przyda Ci się zbytnio. W poliftowych 4.2 są inne oznaczenia na wałkach(a dokładnie są trójkąciki, które muszą się pokrywać idealnie ze znakiem na obudowie. Dodatkowo blokada wałków odbywa się poprzez założenie blokady w krztałcie prostego płaskownika w dziubkami a nie blokadą wałków z tyłu głowicy jak to jest w przedliftach.
Istnieje również możliwość sprawdzenia w Vagu położenia wałka z lewej i prawej strony poprzez odczyt w bloku 93. Dodam jeszcze ze przestawienie o jeden ząbek odpowiada 8 stopniom.
Na AUDI KLUB POLSKA jest opis wymiany rozrządu w S6 a to to samo. Poszukaj sobie

: 21 lis 2011, 08:45
autor: tomek87g
Michał ma racje
temat ustawienia rozrzadu w 4.2 ma w małym paluszku
po przejsciach ze swoim 4.2
doszedłeś wreszcie co z tym kolem pasowym bylo nie tak?