Strona 1 z 1

[D2 99 2.8PB/LPG ] uszkodzony kosz pompy??? ACK

: 24 sty 2012, 08:52
autor: davidgti85
Witam. Mam problem z pompą paliwa,a dokładniej z jej koszem

Po zdemontowaniu całej pompy,kosza zauważyłem,że mam uszkodzony kosz,z
tego co mi wiadomo i co zauważyłem,poprzednik zmieniał wcześniej w moim
aucie pompę paliwową.



Moje pytanie jest takie: Czy ten kosz może być uszkodzony w pompie??? Mam
w nim dziurę około 2cm na samym dnie .


http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/85d ... a5e21.html

: 24 sty 2012, 10:30
autor: pioter
Masz fotkę jak wygląda ta dziura ? http://www.a8team.pl/topics28/2414.htm Możesz na jednym z tych zdjęć zaznaczyć o które miejsce chodzi .

: 24 sty 2012, 11:35
autor: oma142
moze ktos zrobił specjalnie ta dziure zeby ciagneło do konca paliwo... tylko ze to tan nie działa jak myslał....

: 24 sty 2012, 11:37
autor: davidgti85
z tego co mi wiadomo ten kosz powinien być szczelny w 100%

Mam jeszcze jedno pytanie,mianowicie po zmontowaniu,poskładaniu wszystkiego do której komory nalać pierw paliwo? Z której komory jest główne zasilanie? Mam zamiar wlać około 10litrów na próbę aby sprawdzić czy dobrze trafiłem koszem :-/

: 24 sty 2012, 11:39
autor: oma142
to nie ma znaczenia lej normalnie wlewem paliwo..

: 24 sty 2012, 12:08
autor: davidgti85
oma142- czyli powinienem najlepiej zmienić ten dziurawy kosz? tak?

: 24 sty 2012, 13:56
autor: FOSS
davidgti85 pisze:Moje pytanie jest takie: Czy ten kosz może być uszkodzony w pompie???...
Odpowiedź na powyższe pytanie jest trochę kłopotliwa ponieważ kosz nie może być uszkodzony w pompie........ pompa montowana jest w koszu ale jest odrębną częścią....... może być uszkodzony kosz........ może też być uszkodzona pompa znajdująca się w koszu........ ale kosz w pompie uszkodzony być nie może :!:


Dopiero zdjęcie które dodałeś ratuje sytuację.... odpowiadam więc:
Nie mam wprawdzie wielkiego doświadczenia z samochodami przed liftem ale w autach po lifcie kosz na dole jest pełny i nie ma żadnej takiej dziury jak u Ciebie........ podejrzewam, że w autach przed liftem też dziury takiej być nie powinno tym bardziej o takim kształcie.
Kosz dziurawy moim zdaniem należy zmienić gdyż z dziurą na samym dole może nie spełniać swojej roli.


Co więcej posiadam akurat do sprzedania kompletny, oryginalny i w pełni sprawny kosz bez pompy paliwa....... numer części 4D0 201 743E.
Ponieważ kosz ten pochodzi z S8 D2 z rocznika 2000 więc najpierw koniecznie sprawdź numer swojego - jeżeli numer jest ten sam i chciałbyś go zakupić pisz do mnie na PW.

: 24 sty 2012, 23:14
autor: johnmark
davidgti85 w zupełności potwierdzam to co mówi FOSS, kosz musi być szczelny, to z niego pompa ssie paliwo a drugim cienkim krućcem tłoczy paliwo na smoczki (inżektory) które to napełniają kosz. Kosz jest zbiornikiem paliwa który znajduje się w zbiorniku paliwa i te właśnie smoczki pompują mu paliwo.

: 25 sty 2012, 09:13
autor: Gabriel
No i myślę że ratuje Cię tylko wymiana kosza, ponieważ jestem pewien ze dziura jest zrobiona aby ominąć kłopoty z brakiem paliwa przy połowie pełnego zbiornika.
Nie zasysało paliwa i zrobił otwór. Tak więc żadne uszczelnienia nie pomogą, tylko wymiana kosza na sprawny całkowicie.

: 26 sty 2012, 13:54
autor: davidgti85
Poskładałem wszystko do kupy,zalałem około 15 litrów paliwa,Audiczka zagadała no i....
ja uradowany że wszystko git, a tu niespodzianka. Po około 7 minutach samochód zgasł i nie da się go zapalić :!: pompa chodzi tak, jakby nie dostawała paliwa. Ręce mi opadają!!!

Czy źle to poskładałem?

Proszę o jakieś pomysły,sugestie co jest nie tak???

: 28 sty 2012, 19:20
autor: oma142
tez tak miałem przerabiałem ten temat tyle razy moze kupiłes pompe bez tego dzyndzelka jak ja i tylko ciagnie paliwo do połowy baku a jak sie wlewa paliwo to zalewa sie kosz i zawsze na troche odpali dopuki nie wypali paliwa z kosza..

: 15 lut 2012, 11:27
autor: davidgti85
Koledzy temat załatwiony. Okazało sie min. że miałem pompę nie z modelu A8 tzn. bez tego króćca. Wszystko poskładałem i.... wszystko OK :mrgreen: działa i hula nawet na rezerwie.

Także do moderatora: Temat do zamknięcia

[ Dodano: 2012-08-30, 11:47 ]
Po paru miesiącach padła pompa paliwa.
Wymieniłem wkład na oryginalny używany-powtórka z rozrywki,nie zasysa paliwa.
Po zalaniu kosza paliwem i wypaleniu go z niego auto gaśnie!!!
Już mam załamkę :shock:

Poddałem się i oddałem auto do mojego kolegi który ma warsztat,zlecił mi zakup innego zbiornika bo według niego ssaki w zbiorniku są zepsute,więc zakupiłem inny kpl.zbiornik,został zamontowany i co? dalej nie działa poniżej połowy baku :oops:

: 24 wrz 2012, 09:58
autor: alinkinp
Witam , koledzy mam wciąż ten sam problem , chodzi o pompę w mojej S8 , byłem u kilku mechaników i żaden nie chciał się podjąć tego tematu , kilka tygodni temu miałem awarje pompy i jeden z mechaników w holandii wymienił mi ją ale na używaną i to od innego modelu ale niby pasowała i od tej pory jeżdżę ale problem w tym że , jak mam full w baku to tylko ubywa mi 1/3 zbiornika i auto staje gdy doleje do pełna czyli 1/3 to dalej jadę , proszę o podpowiedź co mam zrobić bo już tracę głowę i nerwy :-? na tych mechaników , szukałem całego kosza z pompą do 4.2 ale ciężko znaleźć, pozdrawiam Arek

: 24 wrz 2012, 10:34
autor: scenic_17
Chcialbym podciagnac jeszcze zapytanie pod ten temat. Mam problem prawdopodobnie z cofajacym sie paliwem, mianowicie jak postoi jakies pol godzinki trzeba ja dlugo krecic zeby zapalila.. wzialem sie na sposob i zapalam jak "DIESLA" czyli po przekreceniu stacyjki czekam jakies 5 sek az pompa nabije cisnienie i wtedy zapala bez problemu. Czy ma ktos moze pomysl co sie moglo popsuc? Dodam jeszcze ze po zapaleniu chodzi normalnie i nie szarpie nawet przy wysokich obrotach