Strona 1 z 1

[D2 01 4.2PB ] powietrze

: 30 sty 2012, 16:25
autor: misiek79
Zapala mi sie check a po podlaczeniu wyskakuja nastepujace bledy:

P1423 Bank 1 system wtornego powietrza za maly przeplyw.
P1411 Bank 2 system wtornego powietrza za maly przeplyw.
P1131 Bank 2 sonda 1 zbyt duza wewnetrzna rezystancja.
P1602 Napiecie zasilania KL30 za niskie napiecie.

Filtry powietrza wymienione, wezyki powietrza powymieniane, smoczki sprawdzone pracuja prawidlowo. Po skaksowaniu bledow przez jakis czas jest dobrze, nawet przy duzych obrotach i predkosci jest oki, a potem nagle ni z tego ni z owego znow zapala sie check i wyskakuja te bledy. Zuzycie paliwa jest w normie i zaczyna mi brakowac koncepcji co moze powodowac te bledy. Pomoze ktos?

: 30 sty 2012, 20:11
autor: JIMM
Czy masz LPG w tym samochodzie?

: 30 sty 2012, 21:39
autor: misiek79
oczywiscie ze nie mam. szkoda to cacko bezczescic:):P

: 01 lut 2012, 08:02
autor: lookier
1. Przepływomierz - wyczyścić albo wymienić
2. Pompa powietrza wtórnego - jak nie działa, nie będzie żadnych widocznych zmian w pracy silnika albo spalaniu, ale błąd wyrzuci. Sprawdź.

: 08 lip 2012, 13:37
autor: krzychu22.p1i
Witam, mam problem z pompą powietrza wtórnego. Oczywiście nie działa i wywala błąd. Błędy jakie się pojawiają:
17831 - Secondary Air Injection System: Bank 1: Insufficient Flow
P1423 - 35-00 - -
17819 - Secondary Air Injection System: Bank 2: Insufficient Flow
P1411 - 35-00 - -

Wiem, że bez działania tej pompy można żyć ale skoro jest to ma działać:) A więc, odkurzacz ożywiłem i na krótko podpięty pod akumulator śmiga jak odrzutowiec, jednak po podpięciu pod auto i odpaleniu zimnego silnika nic się nie dzieje.. Koło ECU nie mogę znaleźć bezpiecznika, tzn jest 4 bezpieczniki ale do żadnego nie idą kable kolorystycznie jak i przekrojowo podobne do tych przy pompie. Poszukam jeszcze bezpieczników w środku auta przy nogach pasażera. Proszę o pomoc.