Strona 1 z 3

[D2 98 4.2PB ] Nie odpala i brak blędów

: 11 lut 2012, 19:02
autor: Wieczor
Witam mam następujący problem przyjechałem do kumpla auto normalnie chodziło gdy wyszedłem do niego po 10 min juz niechce odpalić a żadnych błędów nie wywala. W czym może być problem.

: 11 lut 2012, 19:16
autor: mdamian
Pompa paliwa :mrgreen:

: 11 lut 2012, 19:33
autor: Wieczor
A idzie jakoś sprawdzić czy to faktycznie pompa. Bo po przekręceniu kluczyka slychać pompę jak chodzi.

: 11 lut 2012, 19:35
autor: mdamian
Wieczor pisze:po przekręceniu kluczyka slychać pompę jak chodzi.
ale u mnie też chodziła , ale za słabe ciśnienie wytwarzało , jeździsz często na rezerwie :?: :?:

można zmierzyć ciśnienie na przewodzie paliwowym który idzie do listwy wtryskiwaczy Jak byś miał gaz to mógł byś spróbować odpalić go na LPG jak silnik ciepły :mrgreen:

: 11 lut 2012, 20:33
autor: pioter
Nalej powyżej połowy zbiornika i wtedy zobacz .

: 11 lut 2012, 20:43
autor: Wieczor
mam właśnie pół zbiornika paliwa dziś tankowałem na Shelu i pózniej dolałem jeszcze ze 5L i dalej nic

: 11 lut 2012, 21:03
autor: oma142
u mnie tez chodziła normalnie. a po wyjeciu okazało sie ze w pompie zassała jakis syf i te łopatki w pompie sie zjechały i nic trzeba nowa pompe....

: 12 lut 2012, 01:34
autor: Wieczor
jutro rano będę wyciągał pompę to zobaczymy jaka mnie czeka niespodzianka po wyjęciu

: 12 lut 2012, 09:58
autor: Arthur
łatwo jeszcze mozesz sprawdzic pompe odpinajac POWROT z listwy paliwowej i i wsadzic go do butelki, jesli pompa przebije paliwo przez regulator na listwie podczas krecenia rozrusznikiem to szukal bym gdzie indziej usterki.
Na vagu widac obroty silnika podczas krecenia rozrusznikiem?

: 12 lut 2012, 12:29
autor: Wieczor
Jeśli to nie będzie pompa to może jeszcze być, czujnik położenia wału, aparat zapłonowy z tego co czytałem na forum i tak będę wymieniać powoli wszystko :-/

: 12 lut 2012, 14:47
autor: mdamian
Wieczor pisze:Jeśli to nie będzie pompa to może jeszcze być, czujnik położenia wału, aparat zapłonowy z tego co czytałem na forum i tak będę wymieniać powoli wszystko :-/
jeśli czujnik położenia wałka to raczej by pokazało tobie na wagu , tak samo aparat zapłonowy czy cewki , wszystko wyświetli , jeśli nie ma błędów to wręcz jestem pewien że to pompa ;-)

: 12 lut 2012, 15:34
autor: tomi26
Wieczor, kręć rozrusznikiem przez jakieś 15/20 sekund i wtedy zobacz czy na vag'u będzie błąd czujnika położenia wału ,kiedyś też myślałem,że błąd tego czujnika wywala od razu,ale tomek87g mi to wytłumaczył,że trzeba trochę rozrusznikiem pokręcić ;-)

: 12 lut 2012, 15:42
autor: gtfan
A czy ten błąd może sam zniknąć? Właśnie mam tak, że na zimnym muszę pokręcić 15-20 sekund zanim odpali, a błędów w pamięci brak.

: 13 lut 2012, 00:53
autor: tomi26
gtfan pisze:A czy ten błąd może sam zniknąć?...
Nie,nawet gdyby czujnik tylko przez chwilę nie łączył(załóżmy w kostce) i później już działał by normalnie to i tak vag wyrzuciłby błąd sporadyczny np.przy uruchomionym silniku rozłącz kostkę od niego,silnik zdechnie,podłącz i już w vag'u będzie sporadyczny.
gtfan pisze:...Właśnie mam tak, że na zimnym muszę pokręcić 15-20 sekund zanim odpali, a błędów w pamięci brak.
Podobno gdy ten czujnik zaczyna padać to jest problem z odpaleniem auta,ale na ciepłym silniku ...pewne jest to,że jak padnie całkiem to zapomnij o odpaleniu auta.

: 13 lut 2012, 08:36
autor: Wieczor
Narazie to nie pokrece nim bo cale aku rozladowalem tym kręceniem :-/.Jutro będę miał nową pompę to zobaczymy co z tego będzie