Strona 1 z 1
[D2 97 4.2PB
] Błędy 17916 i 17541
: 15 mar 2012, 22:40
autor: Rapik
Witam,
W moim Audi wyskakują w silniku 2 błędy, których niestety nie ma opisanych, mianowicie :
17916 (P1508)---Unknown Trouble Code
17541 (P1133)---Unknown Trouble Code
Czy ktoś orientuje się co oznaczają i jak je wyleczyć ;-) ?
: 15 mar 2012, 23:06
autor: mdamian
Rapik pisze:17916 (P1508)---Unknown Trouble Code
17916 P1508 Idle Sys.Learned Value Upper Limit Attained
Rapik pisze:17541 (P1133)---Unknown Trouble Code
17541 P1133 Czujnik O2 Circ grzałki., BANK1 + o2-Sensor 1 Electrical Malfunction
: 16 mar 2012, 09:14
autor: Rapik
Odnośnie pierwszego błędu, znalazlem na Ross-Tech Wiki :
http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.ph ... 508/005384
Jak rozumiem mam sprawdzić szczelność dolotu silnika?
Odnośnie błędu
17541 P1133 O2 Sensor Heating Circ.,Bank1+2-Sensor1 Electrical Malfunction nie znalazłem niestety zbyt dużo informacji. Czy chodzi o sondę lambdę?
: 16 mar 2012, 10:07
autor: mdamian
Rapik pisze:Odnośnie pierwszego błędu, znalazlem na Ross-Tech Wiki :
http://wiki.ross-tech.com...16/P1508/005384
Rapik, według tego to coś z filtrem , jak by przy pchany według tej stronki .
Sprawdź filtr powietrza .
a ten drugi błąd może być powiązany z tym pierwszym , myślę że jak usuniesz pierwszy błąd to drugi sam zniknie .
: 16 mar 2012, 10:22
autor: Rapik
Hmm, filtr powietrza założony nowy. Chyba będę musiał zdjąć cały dolot i zobaczyć o co chodzi.
: 16 mar 2012, 12:06
autor: labas
Rapik pisze:
Odnośnie błędu 17541 P1133 O2 Sensor Heating Circ.,Bank1+2-Sensor1 Electrical Malfunction nie znalazłem niestety zbyt dużo informacji. Czy chodzi o sondę lambdę?
17541 P1133 Sonda Lambda 1 (HO2S), bank 1 i 2 - kontrola grzałki - wysoki obwód (circuit high)
17916 P1508 Obroty jałowe- duży zasięg regulacji (Idle speed - upper limit reached)
: 16 mar 2012, 13:06
autor: Rapik
Labas - to trochę zaprzecza temu co wcześniej pisaliśmy. Czy masz może jakieś solucje jak poradzić sobie z tymi problemami ;-) ?
: 16 mar 2012, 14:00
autor: labas
Rapik pisze:Labas - to trochę zaprzecza temu co wcześniej pisaliśmy. Czy masz może jakieś solucje jak poradzić sobie z tymi problemami ;-) ?
Taki opis wychodzi z mojej księgi kodów.
Trzeba sprawdzić tą nieszczęsną sondę.
No i ten dolot powietrza, może jakaś nieszczelność.
: 16 mar 2012, 21:30
autor: ricov6
ja znalazłem taki sam opis błędów co kolega labas miałem taki sam problem przez lpg