Strona 1 z 8
[S8 D2 01 LPG
] Wypadanie zaplonów.
: 09 maja 2012, 15:58
autor: Gusiew
Wypadają mi zapłony na wszystkich cylindrach. . Wymienione zostały: ok 15kkm temu cewki(beru). Świece od razu po wystapieniu błedów najpierw na ngk potem na beru. Ok 15kkm temu przepływomierz. Wymienione obydwie sondy lambdy przed katalizatorami jedna oryginał aso druga jakaś dobra z intercars. Sprawdzona szczelonosc wtryskiwaczy(wymienione gumki uszczelniające) Sprawdzone wtryskiwacze gazowe(szczelnosc). Vag wyrzuca tylko błędy zapłonów wszystkie do 1-8. W tym momencie odłączamy całkiem komputer gazowy. Ma ktoś jakieś porady inne??
: 09 maja 2012, 16:13
autor: robertas
Gusiew, na mysl przychodza mi jedynie moduly zaplonu...z tym ze dziwna sprawa ze poszlyby 2 jednoczesnie :-?
: 09 maja 2012, 17:45
autor: toom_ek
robertas pisze:Gusiew, na mysl przychodza mi jedynie moduly zaplonu...z tym ze dziwna sprawa ze poszlyby 2 jednoczesnie :-?
tylko że po lifcie nie ma modułów zapłonowych , wszystkim zarządza ecu, może warto by było odpiąć aku na kilka godzin, komp się zresetuje i może coś pomoże .
: 09 maja 2012, 20:28
autor: Arthur
podmien przeplywke
: 09 maja 2012, 20:45
autor: robertas
toom_ek, kurcze nie wiedzialem ze nie ma modulow...a zatem moj blad Panowie, sorki ;-)
: 09 maja 2012, 21:14
autor: Judo
Skasuj błędy, odłącz akumulator na kilka godzin, zrób wszystkie adaptacje, nie załączaj LPG pojeździj troche i sprawdz czy znów wypadają . Mam pytanie do kolegi powyżej co ma przepływka do wypadania zapłonów skoro na Vagu tylko zapłony wypadają ?? Jakie masz wartości w grupie 90 i 93 ?
: 09 maja 2012, 22:38
autor: hipcio
To wypadanie masz na wolnych obrotach czy ew czasie jazdy opisze corp może być jak bede przy kompie bo pisze z telefonu i mnie wkurza daj komorke na pw to zadzwonie i qyjasnie kilka mozliwosci
: 10 maja 2012, 14:14
autor: Gusiew
Wypadanie jest i na wolnych i przy jezdzie. Nie robie tego sam tylko wszystko jest diagnozowane przez oficjalnego dystrybutora firmy stag. Dzisiaj odpieli całkowicie gaz i dalej jest to samo. nie maja juz pomysłow. Jade chyba do audi zeby sprawdzili komputer/sterownik.
: 10 maja 2012, 14:36
autor: sylwekr
Gusiew pisze:Jade chyba do audi zeby sprawdzili komputer/sterownik.
Ja w ASO Audi spotkałem się z tym, że jak była założona instalacja LPG to już nie dotykają się do silnika
Tylko nie wiem, czy to akurat w tym serwisie, czy może we wszystkich tak jest. Wszystkie Audi którymi jeździłem to staruszki to raczej ASO omijam ( a po ostatniej wizycie 8-ką gdzie rozwalili mi gniazdo diagnostyczne i nawet o tym mi nie powiedzieli to nie widzę powodu aby im jeszcze słone pieniądze płacić)
: 11 maja 2012, 09:41
autor: Gusiew
Próbuje w volkswagenie w Siedlcach. Maja podobno Magika jakiegoś od komputerów i ich rozlutowywania.
: 20 sie 2012, 15:46
autor: emdzej
W mojej po odczytaniu błędów, wyszło wypadanie zapłonu na 7 i 8 cylindrze. Silnik zapala bez problemu czy na zimnym czy na ciepłym, obroty w normie i przyspieszenie również. W przypadku wyższych obrotów (pow. 4 tyś.) kontrola od silnika mruga.
Zamierzam wymienić dwa moduły i wszystkie świece. Chyba to powinno pomóc. Cewki Beru chyba będą OK? Silnik kod AUW.
: 20 sie 2012, 18:12
autor: toom_ek
emdzej pisze:Zamierzam wymienić dwa moduły
, tylko po fl nie ma modułów wszystkim steruje ecu. , wymień świece pozamieniaj miejscami cewki i podpinaj vaga i zobaczysz czy wypadanie zapłonu jest na tych samych cylindrach.
: 20 sie 2012, 20:26
autor: emdzej
Tak, mój błąd chodziło o cewki. A jakie świece polecacie?
: 21 sie 2012, 18:02
autor: toom_ek
emdzej pisze:Tak, mój błąd chodziło o cewki. A jakie świece polecacie?
, ja latam na ngk dobrane do AQF, i wszystko jest ok tylko ja nie mam lpg.
: 24 sie 2012, 12:11
autor: Gusiew
U mnie po odpieciu kompa od gazu wszystko sie uspokoiło. Czy niestety jak zwykle wina gazu.