Strona 1 z 1
[D2 98 2.8PB
] Gaśnie po szybkiej jeździe.
: 22 cze 2012, 02:14
autor: kosovo
Witam serdecznie wszystkich użytkowników. Mój problem polega na tym że jak trochę "podepczę" ale bez szaleństw to po kilku chwilach auto mi gaśnie i nie mogę odpalić przez jakieś 20 minut, następnie odpala bez problemu i mogę jechać do czasu następnego przymusowego postoju... U mechanika wymienili mi świece wczoraj, kable od świec, filtr powietrza i czyszczona była przepustnica (raczej bez adaptacji). Myślałem że będzie okej, jednak po przejażdżce 14 km auto znów zgasło po wyjeździe z ronda (normalnie się rozpędzałem) schemat ten sam, 20 minut postoju i mogłem jechać. Jakieś sugestie ? mam nadzieje że to nie przepustnica, Pozdrawiam
: 22 cze 2012, 06:50
autor: marekp750
Zacznij od: odczytu błędów sterownika silnika.
Objaw jak padający czujnik położenia wału (powinien błąd zostać zapisany w pamięci ECU).
Najpier VAG i błędy, później dyskusja.
: 22 cze 2012, 08:00
autor: paulo79
Z objawow wynika ze czujnik walu moze padac, w wiekszosci przypadkow ecu nie zapisuje tego bledu wiec pewnie vag nic nie wykaze lub pokaze zupelnie co innego. Sprawa prosta do sprawdzenia, wystarczy miernikiem sprawdzic opornosc czujnika na wtyczce i wszystko bedzie jasne bez dlubania w innych rzeczach. To na poczatek a pozniej bedziemy szukac dalej
: 22 cze 2012, 13:23
autor: kosovo
Witam ponownie, błędy przepisane z kartki:
17978 -Sterownik silnika zablokowany przez immobiliser
P1570 - 35- 10 -- Sporadyczny
16534 - Zespół 2; sonda 1
P0150 - 35- 10 - usterka elektryczna w obwodzie - Sporadyczny
16518 - Zespół 1; sonda 1
P0134 - 35-10 - brak aktywności - Sporadyczny
16706 - Czujnik obrotów silnika (G28)
P0322 - 35-10 - brak sygnału - Sporadyczny
Elektryk stwierdził że powodem takiego stanu rzeczy może być ostatnia pozycja, 20 minutowy postój wyjaśnił schładzaniem czujnika. Chłodny jest znów sprawny na krótki czas, zamówiłem czujnik, w poniedziałek wymiana
: 22 cze 2012, 13:32
autor: marekp750
Tak, ostatni pozycja to czujnik obrotów wału.
Widzę, że masz problemy jeszcze z immo.
Chyba czeka Ciebie wymiana kabelka od cewki przy stacyjce do modułu immo.
: 22 cze 2012, 15:14
autor: Gość
marekp750 pisze:Widzę, że masz problemy jeszcze z immo.
Chyba czeka Ciebie wymiana kabelka od cewki przy stacyjce do modułu immo.
Jak najczesciej sie objawia koniecznośc wymiany tego kabelka??
: 22 cze 2012, 15:56
autor: kosovo
Mam nadzieje ze po wymianie tegoż czujnika będzie dobrze

a z tym immo to jest tak że czasami nie rozpozna mi kluczyka i muszę drugi raz włożyć kluczyk, pewnie stąd ten błąd
: 23 cze 2012, 00:52
autor: tomi26
kosovo pisze:Mam nadzieje ze po wymianie tegoż czujnika będzie dobrze

...
Na 99,999% będzie dobrze po wymianie tego czujnika,też przez to przechodziłem.
Mam nadzieję,że zamówiłeś/kupiłeś oryginalny czujnik,nie wiem ile w tym prawdy,ale nawet VEMO potrafi dość szybko paść.
: 23 cze 2012, 10:46
autor: tommi
Widze ze kasa na elektryka wywalona w bloto bo jest dokladnie tak jak pisal kolega wyzej, oprocz bledu czujnika szereg innych smieci a mozna bylo samemu to sprawdzic w 5 min i jaka bys mial satysfakcje bo przeciez po to jest to forum aby pomagac a do elektryka to kazdy moze podjechac ... wiec po co zasmiecac forum a pozniej sie poddawac. Ja jezdzilem na podrobie czujnika i hulal przez rok u mnie a teraz szwagier lata nastepny rok i jest ok
: 23 cze 2012, 12:29
autor: kosovo
Nie mam kabla ani miejsca żeby grzebać w samochodzie, autko stoi pod chmurką. Elektryk kosztował mnie 40 zł. Czujnik zamówiłem Bosch więc powinno być okej

Jak już kiedyś będę mieć garaż (daj Bóg) to chętnie sam wykonam takie operacje

Pozdrawiam. A gdyby nie użytkownicy forum i ich wiedza to auto dalej stało by u "druciarzy" i wymianiali by wszystko po kolei...