Strona 1 z 1

[D2 98 2.8PB ] Gaśnie po szybkiej jeździe.

: 22 cze 2012, 02:14
autor: kosovo
Witam serdecznie wszystkich użytkowników. Mój problem polega na tym że jak trochę "podepczę" ale bez szaleństw to po kilku chwilach auto mi gaśnie i nie mogę odpalić przez jakieś 20 minut, następnie odpala bez problemu i mogę jechać do czasu następnego przymusowego postoju... U mechanika wymienili mi świece wczoraj, kable od świec, filtr powietrza i czyszczona była przepustnica (raczej bez adaptacji). Myślałem że będzie okej, jednak po przejażdżce 14 km auto znów zgasło po wyjeździe z ronda (normalnie się rozpędzałem) schemat ten sam, 20 minut postoju i mogłem jechać. Jakieś sugestie ? mam nadzieje że to nie przepustnica, Pozdrawiam

: 22 cze 2012, 06:50
autor: marekp750
Zacznij od: odczytu błędów sterownika silnika.

Objaw jak padający czujnik położenia wału (powinien błąd zostać zapisany w pamięci ECU).

Najpier VAG i błędy, później dyskusja.

: 22 cze 2012, 08:00
autor: paulo79
Z objawow wynika ze czujnik walu moze padac, w wiekszosci przypadkow ecu nie zapisuje tego bledu wiec pewnie vag nic nie wykaze lub pokaze zupelnie co innego. Sprawa prosta do sprawdzenia, wystarczy miernikiem sprawdzic opornosc czujnika na wtyczce i wszystko bedzie jasne bez dlubania w innych rzeczach. To na poczatek a pozniej bedziemy szukac dalej

: 22 cze 2012, 13:23
autor: kosovo
Witam ponownie, błędy przepisane z kartki:
17978 -Sterownik silnika zablokowany przez immobiliser
P1570 - 35- 10 -- Sporadyczny

16534 - Zespół 2; sonda 1
P0150 - 35- 10 - usterka elektryczna w obwodzie - Sporadyczny

16518 - Zespół 1; sonda 1
P0134 - 35-10 - brak aktywności - Sporadyczny

16706 - Czujnik obrotów silnika (G28)
P0322 - 35-10 - brak sygnału - Sporadyczny


Elektryk stwierdził że powodem takiego stanu rzeczy może być ostatnia pozycja, 20 minutowy postój wyjaśnił schładzaniem czujnika. Chłodny jest znów sprawny na krótki czas, zamówiłem czujnik, w poniedziałek wymiana

: 22 cze 2012, 13:32
autor: marekp750
Tak, ostatni pozycja to czujnik obrotów wału.

Widzę, że masz problemy jeszcze z immo.
Chyba czeka Ciebie wymiana kabelka od cewki przy stacyjce do modułu immo.

: 22 cze 2012, 15:14
autor: Gość
marekp750 pisze:Widzę, że masz problemy jeszcze z immo.
Chyba czeka Ciebie wymiana kabelka od cewki przy stacyjce do modułu immo.
Jak najczesciej sie objawia koniecznośc wymiany tego kabelka??

: 22 cze 2012, 15:56
autor: kosovo
Mam nadzieje ze po wymianie tegoż czujnika będzie dobrze :) a z tym immo to jest tak że czasami nie rozpozna mi kluczyka i muszę drugi raz włożyć kluczyk, pewnie stąd ten błąd

: 23 cze 2012, 00:52
autor: tomi26
kosovo pisze:Mam nadzieje ze po wymianie tegoż czujnika będzie dobrze :)...
Na 99,999% będzie dobrze po wymianie tego czujnika,też przez to przechodziłem.

Mam nadzieję,że zamówiłeś/kupiłeś oryginalny czujnik,nie wiem ile w tym prawdy,ale nawet VEMO potrafi dość szybko paść.

: 23 cze 2012, 10:46
autor: tommi
Widze ze kasa na elektryka wywalona w bloto bo jest dokladnie tak jak pisal kolega wyzej, oprocz bledu czujnika szereg innych smieci a mozna bylo samemu to sprawdzic w 5 min i jaka bys mial satysfakcje bo przeciez po to jest to forum aby pomagac a do elektryka to kazdy moze podjechac ... wiec po co zasmiecac forum a pozniej sie poddawac. Ja jezdzilem na podrobie czujnika i hulal przez rok u mnie a teraz szwagier lata nastepny rok i jest ok

: 23 cze 2012, 12:29
autor: kosovo
Nie mam kabla ani miejsca żeby grzebać w samochodzie, autko stoi pod chmurką. Elektryk kosztował mnie 40 zł. Czujnik zamówiłem Bosch więc powinno być okej ;) Jak już kiedyś będę mieć garaż (daj Bóg) to chętnie sam wykonam takie operacje :) Pozdrawiam. A gdyby nie użytkownicy forum i ich wiedza to auto dalej stało by u "druciarzy" i wymianiali by wszystko po kolei...