[D2 98 2.8PB/LPG ] Dziwne problemy z gazem - szarpie, gaśn
: 19 sie 2012, 12:17
Auto jeździło okropnie na gazie.
Komputer Stagg 300.
Listwa była czerwone Valteki 3 Ohm BFC - teraz OMVL Reg Fast (niebieskie)
Reduktor był Scorpion ST - nowy reduktor KME Gold + wymiana przewodu z 6mm na 8mm faro.
Jakie problemy?
1) Po podłączeniu kabelkiem do gazu i próbie ustawienia mapy - linia benzyny rysuje się w prostej lini. Jakby czujnik był walnięty? W ten sposób nie mogę ustawić mapy gazu
2) Rano auto przełączy się na gaz dopiero w okolicach 70 stopni. Jak już raz się przełączy za 1 razem to wtedy do końca dnia przełącza się już od 50 stopni. Więc dlaczego raz tak raz tak? Tak jest za każdym razem, bez wyjątku.
3) 2 tygodnie po nowym reduktorze auto, po bucie i wyprzedzaniu przełączyło się na benzynę a temperatura silnika spadła. Auto doszło spowrotem do 90 stopni, włączyłem gaz a auto zgasło Drugi raz odpalilem i to samo. Auto zostawilem. Po 3 godzinach auto długo kręciło zanim odpalilo - mialem ten problem przy poprzednim reduktorze ale wymiana na GOLD zmienila to. A teraz nowy reduktor i dał dupy ?
4) Auto szarpie przy bardzo delikatnym dodaniu gazu. Nieważne jaka prędkość. Na benzynie auto zachowuje się perfekcyjnie, na gazie zawsze trzęsie budą.
Pomału już trace nerwy. Gaz założyłem w gdynii u kolesia, ktory zrobil gaz bratu w takiej samej konfiguracji w Jeepie GCH2 4,7. 15tysięcy i auto chodzi do dzisiaj idealnie. Tylko u niego zrobil od podstaw a umnie musial przerabiać gdyż partacz co to założył nie mial pojęcia o gazie, regulacji, o niczym !
Jeśli Panowie znacie jakiegoś gazownika z Pomorza, który opiekuje się A8 to bardzo proszę o namiary. 3 razy byłem w gdynii a z autem dalej dupa. Po założeniu nowego reduktora nawet nie ułożył mapy gazu, tylko sprawdził na autostradzie czy auto pojdzie na gazie do 180 i wrocil do domu.
Ręce opadają. Z tego co czytałem to dzisiaj właśnie sprawdzę jakie jest spalanie na komputerze tej samej trasy pb i lpg chociaz po nowym reduktorze jak poprzednio na kompie srednie bylo 14-16 to teraz jest 19.
Pozdrawiam i ratujcie !
Komputer Stagg 300.
Listwa była czerwone Valteki 3 Ohm BFC - teraz OMVL Reg Fast (niebieskie)
Reduktor był Scorpion ST - nowy reduktor KME Gold + wymiana przewodu z 6mm na 8mm faro.
Jakie problemy?
1) Po podłączeniu kabelkiem do gazu i próbie ustawienia mapy - linia benzyny rysuje się w prostej lini. Jakby czujnik był walnięty? W ten sposób nie mogę ustawić mapy gazu
2) Rano auto przełączy się na gaz dopiero w okolicach 70 stopni. Jak już raz się przełączy za 1 razem to wtedy do końca dnia przełącza się już od 50 stopni. Więc dlaczego raz tak raz tak? Tak jest za każdym razem, bez wyjątku.
3) 2 tygodnie po nowym reduktorze auto, po bucie i wyprzedzaniu przełączyło się na benzynę a temperatura silnika spadła. Auto doszło spowrotem do 90 stopni, włączyłem gaz a auto zgasło Drugi raz odpalilem i to samo. Auto zostawilem. Po 3 godzinach auto długo kręciło zanim odpalilo - mialem ten problem przy poprzednim reduktorze ale wymiana na GOLD zmienila to. A teraz nowy reduktor i dał dupy ?
4) Auto szarpie przy bardzo delikatnym dodaniu gazu. Nieważne jaka prędkość. Na benzynie auto zachowuje się perfekcyjnie, na gazie zawsze trzęsie budą.
Pomału już trace nerwy. Gaz założyłem w gdynii u kolesia, ktory zrobil gaz bratu w takiej samej konfiguracji w Jeepie GCH2 4,7. 15tysięcy i auto chodzi do dzisiaj idealnie. Tylko u niego zrobil od podstaw a umnie musial przerabiać gdyż partacz co to założył nie mial pojęcia o gazie, regulacji, o niczym !
Jeśli Panowie znacie jakiegoś gazownika z Pomorza, który opiekuje się A8 to bardzo proszę o namiary. 3 razy byłem w gdynii a z autem dalej dupa. Po założeniu nowego reduktora nawet nie ułożył mapy gazu, tylko sprawdził na autostradzie czy auto pojdzie na gazie do 180 i wrocil do domu.
Ręce opadają. Z tego co czytałem to dzisiaj właśnie sprawdzę jakie jest spalanie na komputerze tej samej trasy pb i lpg chociaz po nowym reduktorze jak poprzednio na kompie srednie bylo 14-16 to teraz jest 19.
Pozdrawiam i ratujcie !