[D2 96 4.2PB/LPG ] Brak pracy 1 cylindra na LPG
: 30 paź 2012, 17:06
Witam.
od niedawna jestem posiadaczem A8 D2 4.2 z 96 roku, chociaz pierwsza rejestracja 2000. autko wydaje sie calkiem zadbane ale wczoraj wracajac z tracy przytrafil mi sie problem.
Otoz pierwszym objawem (jeszcze na zimnym silniku) bylo zgasniecie auta w momencie kiedy dodalem troche gazu a zaraz potem wychamowalem do zera. Pozniej po jakkichs 20-30km zapalila sie kontrolka CAT i czuc bylo mocne wibracje (brak pracy jednego cylindra). Objaw tylko na LPG.
Dzis udalo mi sie go podlaczyc pod VAG oto wynik:
16515 - Obwód czujnika O2 - niskie napięcie (bank 1 czujnik 1), - ten błąd jest prawie cały czas na silniku i na PB i na LPG.
+ po przełączeniu LPG i przejechaniu kawałka brak pracy jednego cylindra i nast. błędy:
16684 - Wykryto przerwę zapłonu (jakikolwiek cylinder)
16685 - Wykryto przerwę zapłonu (cylinder #1)
Oraz błąd który na VAGu pokazywalo jako blad skrzyni ale nie wiem czy zle zczytalem czy czegos nie rozumiem:
00526 - błąd przełącznika świateł hamowania,
Prosze o pomoc czy moze byc to kwestia wtrysku LPG czy moze jakis czujnik lub cos. Dzien przed trasa wymienialem waz od chlodnicy + dwa weze od chlodzenia gazu (te grube z reduktora). Trasa w tamta strony byla ok ale na powrocie od rana problemy
Zalezy mi na czasie bo na niedziele planowałem wyjazd i nie wiem czy kupować wtrysk czy szukać problemu gdzie indziej.
od niedawna jestem posiadaczem A8 D2 4.2 z 96 roku, chociaz pierwsza rejestracja 2000. autko wydaje sie calkiem zadbane ale wczoraj wracajac z tracy przytrafil mi sie problem.
Otoz pierwszym objawem (jeszcze na zimnym silniku) bylo zgasniecie auta w momencie kiedy dodalem troche gazu a zaraz potem wychamowalem do zera. Pozniej po jakkichs 20-30km zapalila sie kontrolka CAT i czuc bylo mocne wibracje (brak pracy jednego cylindra). Objaw tylko na LPG.
Dzis udalo mi sie go podlaczyc pod VAG oto wynik:
16515 - Obwód czujnika O2 - niskie napięcie (bank 1 czujnik 1), - ten błąd jest prawie cały czas na silniku i na PB i na LPG.
+ po przełączeniu LPG i przejechaniu kawałka brak pracy jednego cylindra i nast. błędy:
16684 - Wykryto przerwę zapłonu (jakikolwiek cylinder)
16685 - Wykryto przerwę zapłonu (cylinder #1)
Oraz błąd który na VAGu pokazywalo jako blad skrzyni ale nie wiem czy zle zczytalem czy czegos nie rozumiem:
00526 - błąd przełącznika świateł hamowania,
Prosze o pomoc czy moze byc to kwestia wtrysku LPG czy moze jakis czujnik lub cos. Dzien przed trasa wymienialem waz od chlodnicy + dwa weze od chlodzenia gazu (te grube z reduktora). Trasa w tamta strony byla ok ale na powrocie od rana problemy
Zalezy mi na czasie bo na niedziele planowałem wyjazd i nie wiem czy kupować wtrysk czy szukać problemu gdzie indziej.