Strona 1 z 2
[S8 D2 97 LPG
] Potrzebna mapa do kompa LPG
: 02 lis 2012, 14:02
autor: sempu8
Witam lkubowiczow !!Potrzebuje w pliku mape do diego komputer KME chodzi mi głównie o ta czesc gdzie sa te punkty gazu i bezyny gdzie maja sie pokrywać. Pewnego razu podlaczylem sie do gazu i je usunąłęm teraz pali chyba z 20 na 100. no i chce sprobowac to naprawic. jesl ktos to może zroboic to bardzo prosze.
: 02 lis 2012, 14:16
autor: labas
Dobre :lol: mapę z innego silnika :lol:
Mapę to sobie sam zrób, a najlepiej nie dotykaj gazu bo wybuchnie.
Żal dać pięć dych gazownikowi za ustawienie?
: 02 lis 2012, 15:58
autor: sempu8
ZAL DAC KOLEJNY RAZ 50ZL GAZOWNIKOWI CO MI POWIE ZE WSZYSKOO JEST OK!!!!!!!
Zakladam ze silnik 4.2 z s8 na LPG i komputerem KME diego ma taka sama mape jak silnik z S8 i instalacja KME diego!!!!!!!!! niemam czujnika do kalibraci a standardowa kolibracja nie przynosi rezultatu.
: 02 lis 2012, 16:10
autor: gtfan
Mapę benzyny to i pewnie będzie mieć taką samą, ale gazu już niekoniecznie. Skasowałeś tylko mapy, czy model też?
: 02 lis 2012, 16:29
autor: sempu8
chyba wszystko usunąlem i punkty bezyny i gazu i wykres przestawilem
: 02 lis 2012, 16:38
autor: labas
gtfan pisze:Mapę benzyny to i pewnie będzie mieć taką samą,
Tylko zaraz po wyjściu z fabryki, a teraz po kilkunastu latach użytkowania nie ma szans.
: 02 lis 2012, 16:42
autor: gtfan
labas pisze:gtfan pisze:Mapę benzyny to i pewnie będzie mieć taką samą,
Tylko zaraz po wyjściu z fabryki, a teraz po kilkunastu latach użytkowania nie ma szans.
Źle się wyraziłem.. miało być "Mapę benzyny to i MOŻE będzie mieć taką samą", ale tak jak piszesz, po tylu latach eksploatacji raczej mało to prawdopodobne.
Jaki masz czujnik ciśnienia gazu? PS-CC02?
: 02 lis 2012, 17:56
autor: sempu8
gdzie to sprawdzic?? bo szczerze mowiac to niewiem
: 02 lis 2012, 18:39
autor: pepi
jeśli masz diego to robisz to na tym samym czujniku i wtedy nie potrzeba dodatkowego
chyba że masz stare KME - to wtedy wymagany jest
poczytaj to
http://oldwww.kme.eu/programy.html
albo to
http://lpg-forum.pl/
bo wytłumaczyć cie nie wytłumaczę bo to by było tyle pisania
zbierasz mapę paliwa i lpg
i obliczasz mnożnik to takie krótkie streszczenie :-D
: 02 lis 2012, 19:16
autor: gtfan
Oznaczenie będzie napisane na czujniku - taki prostokątny, plastikowy na wężu gazowym przed listwą wtryskową. Wychodzi z niego kilka kabelków.
PSCC-01 wymaga dodatkowego czujnika ciśnienia do kalibracji instalacji, a PSCC-02 i nowsze już mają ten czujnik wbudowany.
: 04 lis 2012, 11:14
autor: sempu8
no to u mnie nie ma zadnego czujnika i do wtryskow idzie waz prosto z reduktora zalkladam ze to stara instalacja.
czy nie mozna poprostu sprobowac tak jak pisze??? bo tam na diego jest opcja zaladuj ustawienia z pliku czy cos zapisac to i zapodac u mnie ???
: 04 lis 2012, 11:16
autor: mdamian
sempu8, Zakręć LPG , zrób sobie ze 200KM na PB (Będziesz miał nową mapę pod twój styl jazdy) potem odpal LPG i to samo , powinno być oki i będziesz miał mapę od siebie .
: 04 lis 2012, 11:52
autor: sempu8
Spróbuje zobaczymy co z tego wyjdzie a miedzy czasie pokażcie chociaż jak to wygląda u was KLUBOWICZE w sesie te mapy...
: 04 lis 2012, 12:45
autor: hipcio
Mapy się zmieniają z każdą chwilą kiedy wjedziesz do miasta czy wyskoczysz na autostrade, Nic Ci kolego nie da jak zobaczysz np. moją.
Poczytaj instrukcję od KME Diego, kup map do kalibracji, a najlepiej podjedz do gazownika niech Ci to poustawia bo czarno to widze.
mdamian pisze:sempu8, Zakręć LPG , zrób sobie ze 200KM na PB (Będziesz miał nową mapę pod twój styl jazdy) potem odpal LPG i to samo , powinno być oki i będziesz miał mapę od siebie .
Jeśli ma rzeczywiście stare Diego top mapki się nie narysują, bo nie widzi podciśnienia.
Najlepiej to daj zdjecia z kompa LPg i z pod maski.
: 04 lis 2012, 13:01
autor: gtfan
sempu8 pisze:czy nie mozna poprostu sprobowac tak jak pisze??? bo tam na diego jest opcja zaladuj ustawienia z pliku czy cos zapisac to i zapodac u mnie ???
Żeby tak się dało, musiałbyś znaleźć klon swojego auta - S8, identycznie wyeksploatowane, z identycznymi komponentami instalacji gazowej i identycznie ją zamontowaną. Głupia zmiana ciśnienia na reduktorze o 0,1 bara da już inną mapę gazową.