Mam pytanie - czy w zakreśleniu nr.1 też są jakieś uszczelki (oringi), które podlegają wymianie - tak samo jak w zakreśleniu nr.2? Czy tamtędy też może olej wyciekać (1)?
Co prawda na zdjęciu jest silnik 3.7, ale to chyba nie ma znaczenia.
O ile sie nie myle to pod 2 jest wałek rozrządu, tak samo jak po przeciwnej stronie gdzie sie znajduje czujnik położenia. W tym temacie co podałes ( wczesniej juz go czytalem) nic o tym nie pisze :-P co sie kryje pod nr.1 - chyba ze sie mylę.
: 22 kwie 2013, 00:05
autor: Wiśnia
kapał mi olej z uszczelek z czujnika położenia wałka rozrządu (nr.2) . Kupiłem nową uszczelkę (koloru niebieskiego) kupiłem ją oczywiście w oryginale i nadal leciało. Więc zdemontowałem kupiłem silikon uszczelniający koloru szarego( niby stosują go do silników japońskich 17zł :-) ) iii spokój ) operacje zrobiłem po obu stronach gdy był wyciek oleju to kapało na kolektory wydechowe olej się smażył i dym był wciągany do kabiny przez dmuchawę, a teraz spokój Pozdro