Strona 1 z 1

[D2 00 4.2PB/LPG ] Kontrolki ABS ESP i falujące obroty

: 03 maja 2013, 21:27
autor: swiezak1111
Witam. 3dni temu po odpaleniu auta i po przejechaniu ok 1km zauważyłem zapalające sie równocześnie kontrolki ABS i ESP zapalają sie na chwile i zaraz zanikaja i tak co kilka sekund. zatrzymałem sie na na parkingu, stojąc na DRIVE z hamulcem obroty skakały z 550 na 800 równocześnie ze skokiem oborów szarpało autem i zapałały sie kontrolki to trawo jakiś czas wróciłem do domu po przejechaniu ok 10km gdy zaparkowałem pod blokiem dalej było to samo obroty skakały szarpało autkiem + kontrolki. Problem nagle zanikł ,ale jestem przerażony do tej pory.
Panowie/Panie ma ktoś jakieś pomysły co może dolegać mojej niuni?
Był weekend majowy więc nie mogłem jechać na diagnostyke,ale autem jeździłem na co dzień i już tego problemu nie było dzisiaj też jest wszystko ok.

: 06 maja 2013, 07:46
autor: Zibi
Mam ten sam problem cos jest nie tak z przepustnica jeszcze do tego nie doszedlem po skasowaniu bledu wszystko jest ok po ostygnieciu auta znowu sie pojawia wydaje mi sie ze bedzie potrzebna nowa przepustnica koszt 800 euro

: 06 maja 2013, 16:58
autor: szafa001
witam :) było o tym na forum, problem powinien być związany z przepływomierzem
ps. u mnie właśnie tak było jak i u reszty chłopaków którzy o tym pisali, pozdro

: 06 maja 2013, 17:00
autor: szafa001
aaaa i padająca przepływka nie wyrzuci błędu

: 27 cze 2013, 02:11
autor: siiwy23
dokładnie kolega szafa001 ma racje problem z przepływomierzem

: 17 lip 2013, 16:13
autor: Daro_stg
i jak problem rozwiazany?

: 17 lip 2013, 16:31
autor: pepi
może być ale nie musi :-P

: 17 lip 2013, 20:52
autor: swiezak1111
Komputer nie wywalil żadnego błedu w ten sam dzien wymieniłem filtr gazu.. Od tamtej pory nic sie nie przytrafiło to było chwilowe trwało kilka sekund.

: 15 mar 2015, 21:13
autor: puzzel1
Panowie rozwiązał ktoś już u siebie problem z tymi kontrolkami ABS&ESP i falującymi obrotami? mam to samo u siebie, tyle że przepływkę mam nową, na starej to samo się dzieje, przepustnica do czyszczenia/wymiany?

: 03 lis 2016, 20:11
autor: colorado
Co jakiś czas mam problem w A8 D2 silnik AQF z powracającym świeceniem ESP, ABS.
Kontrolki zazwyczaj zapalają się pod obciążeniem w pewnym zakresie obrotów, prędkości.
Kiedyś taki objaw występował tylko na zimnym silniku, teraz temperatura przestaje mieć znaczenie.
Wymieniłem już kilka przepływomierzy. Zawsze po wymianie przez dłuższy czas (rok) jest dobrze. Po czym problem powraca.

Czy ktoś potrafi skutecznie rozwiązać problem ?

: 03 lis 2016, 20:18
autor: michalwruszak
Przy każdej wymianie kupowałeś nowego BOSCHA ? czy używki ?

: 03 lis 2016, 20:32
autor: krzychu22.p1i
colorado, jaki kod błędu? Jakie ma odczyty z logów dynamicznych?

: 03 lis 2016, 21:34
autor: colorado
Mam poniższe błędy:

1 Fault Found:
16487 - Mass Air Flow Sensor (G70): Signal too High
P0103 - 35-10 - - - Intermittent

Logów dynamicznych dawno nie robiłem. Poza tym na co sugerujecie zwrócić uwagę ?

Przepływki montowałem oryginalne Boscha.
Obecnie ma założoną Pierburg. Pierburg działa najdłużej ale też zaczyna padać.
Czyszczenie nic nie wnosi.
Nie wiem czy to ma znaczenie, ale wymieniałem same wkłady.

Mam LPG Prins, pomyślałem sobie może mapy benzyny się rozjeżdżają...
Aczkolwiek instalacja jest teoretycznie idealnie ustawiona.

Kontrolki na benzynie i lpg zapalają się .