Strona 1 z 1

[D2 98 3.7PB/LPG ] Problem z przeplywomierzem, brak TIP-a

: 24 maja 2013, 21:31
autor: babel1
witam
jestem tu nowy, mam problem po ostatniej burzy, auto mu troche woda podlala, wkoncu po dlugich walkach A8 dalo glos, ale mam pewne problemy.
W vadze mam takie bledy
Silnik:
16486 Przepływomierz - niskie napięcie
brak osprzętu / nie związany ze sprzętem

Skrzynia

18265 Sygnał obciążenia
brak osprzętu / nie związany ze sprzętem
526 Włącznik świateł hamowania -F
nieprawidłowy sygnał 0 ten blad byl od zawsze

pirwszy moj problem Tiptronik przestal sie zalaczac 0 przy przelozeniu dzwigni w pozycje tip nic sie nie dzieje nie mozna biegow zmieniac, pozatym skrzynia wmiare normalnie zamienia biegi nie zauwazylem zeby jakos inaczej zmieniala biegi,
a drugi problem jest z silnikiem: odpala czasem OK a czasem zagada i gasnie od razu,
przy wcisnieciu gazu jakby go podlewalo czasem przy ruszaniu zgasnie, czasem nie .
mam polskiego Vaga i niby zmieniaja sie parametry przeplywki w bloku 2 poz 3 do ponad 200


Kolego babel1, przy zakładaniu nowego tematu należy zastosować odpowiednie TAGi.
Ten temat poprawiłem i mam nadzieję, że kolejne nazwiesz już poprawnie i zgodnie z regulaminem.

Pozdrawiam
Simone331

: 24 maja 2013, 21:41
autor: Gość
Kolego zasuwaj sie przywitac w odpowiednim dziale bo zostaniesz skasowany.
Co do auta to sprawdzałes czy komputery nie pływaja czasem?

: 24 maja 2013, 22:02
autor: pepi
Pewnie pływa
i ma to co ma

: 24 maja 2013, 22:29
autor: babel1
niby dostalem sie tam do obu ECU ale zeby tam jakas woda byla a jeszcze w znacznej ilosci to mi sie raczej nie wydaje ale jak cos lukalem tam ruszylem lekko jakims kablem to wywalilo mi skrzynie w tryb awaryjny ale zaden nowy blad nie wyskoczyl , po reseciku vagiem tryb awaryjny znikl, ale bledy dalej pozostaja

: 24 maja 2013, 22:30
autor: Gość
A sprawdzałes w jakim mstanie sa te połaczenia?? Jak miałes problem z woda to może jej pozostałosci spustoszenie sieją.

: 26 maja 2013, 19:38
autor: babel1
dzis wzielem rozbebeszylem wszystko co przy ECU silnika i skrzyni poczyscilem zlacza itp , wody nie znalazlem, ale dalej mam ten sam problem z blędami w kompie skrzyni i silnika, doszedlem juz ze cos jest z przeplywka bo czy jest podlaczona czy nie to i tak tak samo auto srednio chodzi sprawdzalem miernikiem napienicie dochodzi do przeplywki czy jakos inaczej mozna ja sprawdzic ???? i co z bledem skrzyni moze to z przeplywka zwiazane??

: 26 maja 2013, 21:26
autor: pepi
możesz na kabel sygnałowy się wpiąć i miernikiem obaczyć co pokazuje
albo vagiem

1 Wyjście czujnika temperatury- nie zawsze
2. Zasilanie z instalacji 12V.
3. Masa.
4. Stabilizowane napięcie referencyjne 5V.
5. Sygnał do ECU.

: 26 maja 2013, 22:02
autor: gtfan
pepi pisze:możesz na kabel sygnałowy się wpiąć i miernikiem obaczyć co pokazuje
albo vagiem

1 Wyjście czujnika temperatury- nie zawsze
2. Zasilanie z instalacji 12V.
3. Masa.
4. Stabilizowane napięcie referencyjne 5V.
5. Sygnał do ECU.
To w polifcie ;) W przedlifcie jest:
1. Masa
2. Napięcie wyjściowe (-)
3. Zasilanie z instalacji 12V
4. Napięcie wyjściowe (+)

Możesz dla pewności rozkręcić sterownik silnika i popatrzeć czy nie widać fizycznych uszkodzeń na płytce, bo miałem kiedyś taki przypadek.

: 27 maja 2013, 07:34
autor: pepi
a nie obaczyłem który rok :oops:

: 27 maja 2013, 11:32
autor: babel1
witam
czy to mozliwe ze dane na vadze ktore pokazuja wartosci przeplywki od okolo 10 do ponad 200, pokazuja to samo z podlaczona przeplywka jak i bez jak to tak mozliwe????? bo mam zagwozdke, bo blad caly czas na vadze ze brak przeplywki z i bez...

: 02 cze 2013, 20:13
autor: babel1
temat rozwiklany, mozna go zakonczyc

: 02 cze 2013, 20:41
autor: mdamian
babel1, A jaka przyczyna była ???

: 02 cze 2013, 21:03
autor: pepi
kabel ?

: 08 cze 2013, 16:48
autor: babel1
Przeplywka panowie koledzy. Wszystkie kable ok. Po wymianie wszystko wrocilo do stanu normalnosci
:-D