Strona 1 z 2

[D2 96 2.8PB/LPG ] Prawidłowe obroty?

: 10 cze 2013, 13:58
autor: argo
Witam, proszę szanownych kolegów o poradę odnośnie prawidłowych obrotów w silniku 2.8 ack. Na P po rozgrzaniu jest troche poniżej 700. Przy hamowaniu i skręceniu obroty spadają do 500.

: 10 cze 2013, 20:51
autor: sylwekr
No to nie za dobrze auto zachowuje się. Identycznie masz na Pb i LPG ? W pierwszej kolejności przydało by się zrobić czyszczenie przepustnicy + jej adaptację. Obroty nie powinny tak spadać przy hamowaniu, skręcaniu.

: 10 cze 2013, 21:21
autor: foxik33
sylwekr pisze:czyszczenie przepustnicy + jej adaptację.
Ja planuje w swojej czyszczenie przepustnicy, tak jak i mycie silnika po 20.06 ;)

Z rozbieraniem i składaniem nie będzie problemu.. Ale co do tej adaptacji, to mamy na forum jakiś sprytny opisik jak to ogarnąć? ;-)

Czyszczonko przepustnicy jak przeprowadzić? Jakieś preparaty specjalne, czy benzynka + pędzelek + kompresor?

: 10 cze 2013, 21:26
autor: adrian949
Nie będziesz musiał robić adaptacji bo masz przepustnice na linkę. ;-)

: 11 cze 2013, 08:36
autor: argo
przepustnice juz czyscilem, było troche syfu ale obroty były juz takie przed czyszczeniem, kilka razy nawet mi samochod zgasl podczas jazdy dlatego czyscilem przepustnice, byl tez zatkany jeden wezyk, nie wiem czy cos to pomoglo w sprawie gasniecia nie gaslo to czesto ale obroty mnie troche martwia.

: 11 cze 2013, 12:48
autor: Gość
Może gdzies Ci lewizne ciągnie? Ja tak kiedys miałem u siebie.

: 11 cze 2013, 13:48
autor: argo
Gdzie znalazles uszkodzenie? Co powinienem sprawdzic jezeli chodzi o szczelnosc? Rozumiem ze polaczenia dochodzace do przepustnicy, wezyki ktore sa nad przepustnica, odmy. Cos jeszcze?

: 11 cze 2013, 20:59
autor: pepi
separator odmy popatrz
i czy gdzieś coś nie dziurawe

: 11 cze 2013, 22:22
autor: argo
Kolego pepi czy moglbys mi powiedziec gdzie jest ten separator? a moze Ci chodzi o ezektor? Na PB i LPG ten sam objaw. Węzyki wydaja sie bez dziur, odma ktora laczy 2 glowice tez sprawna, rury doprowadzajace powietrze do przepustnicy wydaja sie byc sprawne.

: 12 cze 2013, 07:50
autor: pepi
to to samo
masz tam sporo podciśnień które lubią się przedziurawić
ewentualnie listwa wtryskowa uszczelnienie jej
lub wkrętki lpg wężyki :->

: 12 cze 2013, 20:40
autor: argo
niestety ezektor dziala poprawnie. Widoczne golym okiem wezyki zdaja sie byc dobre. Najgorsze ze ida w rozne zakamarki.

: 12 cze 2013, 22:01
autor: pepi
a babole jakieś masz ?

: 13 cze 2013, 08:57
autor: argo
babole tzn? :-) sprawdzalem jeszcze wczoraj w nocy wszystkie podcisnienia, kazdy wezyk sprawdzony, jedyne co mnie zastanawia to praca niebieskiego zaworka zwrotnego na tej blaszcze z wezykami. Co prawda puszcza tylko w jedym kierunku ale dmuchajac dosc trudno go w ogole ruszyc choc niby jakis przeplyw jest.

: 13 cze 2013, 12:12
autor: pepi
błędy w sterowniku :->
Może skasuj mapę odpinając klemę na noc może sam się naumię

: 13 cze 2013, 12:26
autor: argo
bledow na kompie brak.