Strona 1 z 1
[S8 D2 98
] Błędy w ECU
: 15 cze 2013, 20:28
autor: djempy19
Witam.
Jakiś czas temu borykałem się z problemem nie pracujących wszystkich cylindrów, po wciśnięciu pedału gazu motor się dusił. Auto wylądowało u "mechanika" gdzie przeszło pożar katalizatora. Po tym wydarzeniu auto nie pali a VAG pokazuje następujące błędy, a po ich usunięciu pojawiają się na nowo.
17919 Zawór przełączający kolektora ssącego 1 - uszkodzenie elektryczneŰ
brak osprzętu / nie związany ze sprzętem - BŁĄD SPORADYCZNY
17925 Przekaźnik silnika - przerwa
brak osprzętu / nie związany ze sprzętem
17817 Zawór przewietrzania zbiornika - uszkodzenie elektryczne
brak osprzętu / nie związany ze sprzętem - BŁĄD SPORADYCZNY
17609 Elektryczne uszkodzenie wtryskiwacza cylindra 1
brak osprzętu / nie związany ze sprzętem - BŁĄD SPORADYCZNY
17613 Elektryczne uszkodzenie wtryskiwacza cylindra 5
brak osprzętu / nie związany ze sprzętem - BŁĄD SPORADYCZNY
17612 Elektryczne uszkodzenie wtryskiwacza cylindra 4
brak osprzętu / nie związany ze sprzętem - BŁĄD SPORADYCZNY
17616 Zawór regulacji ciśnienia turbiny - przerwa
brak osprzętu / nie związany ze sprzętem - BŁĄD SPORADYCZNY
17917 Zawór regulacji wolnych obrotów - uszkodzenie elektryczneŰ
brak osprzętu / nie związany ze sprzętem - BŁĄD SPORADYCZNY
16944 Zasilanie systemu - uszkodzenie
brak osprzętu / nie związany ze sprzętem - BŁĄD SPORADYCZNY
Czy ktoś wcześniej walczył z podobnym zestawieniem błędów? Co może być przyczyną tego chaosu? Z góry dziękuję za odpowiedzi.
: 15 cze 2013, 20:59
autor: endrius233
Witam, sprawdzaliście czy wiązka elektryczna się gdzieś nie nadpaliła po tym incydencie.
: 15 cze 2013, 22:39
autor: Simone331
Kolego djempy19, już raz Cię informowałem, że pisanie na forum należy rozpocząć od działu powitań:
<table align="center" width="350" cellpadding="8" border="1" bgcolor="239DFA"><tr><span class="postbody"><td align="center" style="font-size: 11; color: #000000; font-family: Tahoma, Verdana, Arial, Helvetica, sans-serif"><b>Zanim dołączysz do klubu A8, p
Proszę uczyń to jak najprędzej, aby Twoje posty/tematy nie były usuwane bez ostrzeżenia.
Pozdrawiam
Simone331
: 16 cze 2013, 07:59
autor: pepi
17616 Zawór regulacji ciśnienia turbiny - przerwa :-D :-D
: 16 cze 2013, 09:19
autor: luka6
:lol: To pewnie przez TURBO te błędy :lol:
: 16 cze 2013, 19:26
autor: djempy19
Wiazki nie sprawdzalem osobiscie, ale moj mechaniczek powinien to chyba zrobic...
P.s identyczny zestaw bledow mial jeden Pan z niemic 2 lata temu, napisalem do niego ale nie jedtem pewien czy ma nadal aktualna poczte itp.
Prosze caly Team o Pomoc!! Juz nie jezdze okolo rok bo nikt nie ma pojecia co sie dzieje !!!!; (; (
: 16 cze 2013, 21:14
autor: pepi
jak może ci wywalić błąd od turbiny ???
jak jej nie masz
albo coś z odczytem nie tak jak trzeba
albo komp od czegoś nie wiadomo czego
W twoim wypadku sprawdził bym to tak
przejścia wtryskiwacz kom
itp
zasilanie i masy na komp
jak to ok to uwalony komp
: 17 cze 2013, 08:50
autor: labas
pepi pisze:jak może ci wywalić błąd od turbiny ???
jak jej nie masz
albo coś z odczytem nie tak jak trzeba
albo komp od czegoś nie wiadomo czego
Błąd pewnie prawidłowy tylko opis dupiaty.
17616 P1208 44D0 Wtryskiwacz 8 - obwód (przewody, wtryskiwacz
: 09 wrz 2013, 09:41
autor: djempy19
Usterka naprawiona...Powod -- Urwany PIN w wtyczce pod maska gdzie znajduje sei komputer...byl zzielenialy bo jakos tam troche wilgoci bylo i ugnil..dzieki wszystkim za podpowiedzi
: 02 sty 2015, 12:52
autor: Conrado25
Witam Chłopaki i sorki za odgrzanie kotleta ale nie miałem powodu by napisać lub zapytać ale przytrafiła mi się dzisiaj podobna sytuacja z tym urwanym pinem od kompa i został on w kostce i czy da się to jakoś ogarnąć bez kupowania drugiego kompa poprzez dolutowanie pina czy będę musiał zaopatrzyć się w nowego kompa .
Pozdrawiam ;(
: 02 sty 2015, 16:28
autor: CINEK
ja sie zapytam mojego mechanika bo on lubi i ogarnia takie historie
ale jak mi sie uda go teraz na weekend dopasc bo chyba jeszcze sylwester u niego trwa <dance>
jesli nie bedzie problemu to musialbys to podrzucic jakosc do Konstantynowa....
: 08 sty 2015, 22:27
autor: CINEK
Conrado25, rozmawiałem na temat Twojego problemu z moim mechanikiem i generalnie nie ma problemu ze zrobieniem / naprawą, tylko musiałby oczywiście spojrzeć jak to wygląda z tą kostką i urwanym pinem.
W "najgorszym" wypadku musiałby poprowadzić kabel na zewnątrz, ale to dopiero po oględzinach może stwierdzić.
Musiał byś tylko podrzucić tego kompa albo do niego do Konstantynowa, albo do mnie do firmy na Graniczną w Łodzi i ja mu zawiozę bo i tak jestem tam prawie codziennie
A odnośnie kompa to mam pytanie, czy ktoś go rozkręcał i czy jest on zalany żelem, czy do płyty sterującej można się normalnie dobrać?
: 08 lut 2016, 13:58
autor: michalluss
Odkopuję ten temat gdyż mam ten sam problem, odpaliłem silnik i czekałem aż się trochę w środku nagrzeje i odparują szyby. Silnik chodził normalnie po czym zaczął się krztusić i po dodaniu lekko gazu zdechł. Zestaw błędów ten sam czyli:
17978 Moduł sterujący zablokowany
brak osprzętu / nie związany ze sprzętem - BŁĄD SPORADYCZNY
17917 Zawór regulacji wolnych obrotów - uszkodzenie elektryczne
brak osprzętu / nie związany ze sprzętem - BŁĄD SPORADYCZNY
17817 Zawór przewietrzania zbiornika - uszkodzenie elektryczne
brak osprzętu / nie związany ze sprzętem - BŁĄD SPORADYCZNY
17609 Elektryczne uszkodzenie wtryskiwacza cylindra 1
brak osprzętu / nie związany ze sprzętem - BŁĄD SPORADYCZNY
17613 Elektryczne uszkodzenie wtryskiwacza cylindra 5
brak osprzętu / nie związany ze sprzętem - BŁĄD SPORADYCZNY
17612 Elektryczne uszkodzenie wtryskiwacza cylindra 4
brak osprzętu / nie związany ze sprzętem - BŁĄD SPORADYCZNY
17616 Nie znany kod błędu
brak osprzętu / nie związany ze sprzętem - BŁĄD SPORADYCZNY
17919 Zawór przełączający kolektora ssącego 1 - uszkodzenie elektryczne
brak osprzętu / nie związany ze sprzętem - BŁĄD SPORADYCZNY
17925 Przekaźnik silnika - przerwa
brak osprzętu / nie związany ze sprzętem - BŁĄD SPORADYCZNY
16944 Zasilanie systemu - uszkodzenie
brak osprzętu / nie związany ze sprzętem - BŁĄD SPORADYCZNY
Teraz jak próbuje odpalić to tylko kręci i co jakiś czas nastąpi zapłon w którymś cylindrze.
Otworzyłem obudowę z ECU. Wyjąłem je teraz moje pytanie, który to pin jest możliwym winowajcą i w której wtyczce się znajduje. Wieczorem będę miał dostęp do torxów do otwarcia komputera to zobaczę czy tam nic nie dolega zanim zacznę pruć wiązkę z auta co będzie pracochłonną czynnością szczególnie w podwórkowych warunkach.