Strona 1 z 2
[D3 05 4.2MPI/LPG
] AGIS - co o tym myślicie
: 01 lis 2013, 10:31
autor: KrzysiekR
: 01 lis 2013, 10:50
autor: pepi
chłopie uciekaj od tego
sterownik dobry
montaż poniżej minimum wszystko zwalone
ale partacze są na tym świecie
podzespoły też byle jakie
Nie wymienię bawoli bo ta cała to babol
: 01 lis 2013, 10:56
autor: KrzysiekR
A jakbym zmienił ją na np: STAG + okablowanie mógłbym tak zrobić?
Te wwiercenia na foto nr 2 tak powinno być?
: 01 lis 2013, 11:01
autor: gtfan
Instalacja najtańsza z możliwych i założona po najmniejszej linii oporu.
Wtryskiwacze Valtek - mało precyzyjne, szybko się rozregulowują.
Parownik KME Gold, jeden jest za słaby do tej mocy auta, przy szybszej autostradowej jeździe może być problem.
Wkrętki w kolektorze wysoko, czyli nie był ściągany do wiercenia - ryzyko, że wióry poleciały do cylindrów.
CHECK może być zarówno winą złego strojenia instalacji jak i rozregulowanych już wtryskiwaczy.
: 01 lis 2013, 11:05
autor: riki76
Potwierdzam, ta instalacja to bałagan dlatego że:
1 reduktor GOLD do tego silnika to mało
wtryskiwacze gazowe z dolnej półki
wkrętki w kolektor dolotowy zrobione na szybko bez zdejmowania kolektora (wkrętki powinny być jak najbliżej wtryskiwaczy benzynowych)
wężyki od wtryskiwaczy do wkrętek przy kolektorze powinny mieć taką samą długość
To tak w skrócie, z doświadczenia na własnej A8 :mrgreen: instalację gazową w swoim aucie ogarniałem od podstaw.
: 01 lis 2013, 11:14
autor: KrzysiekR
Auto mi się podoba z wyglądu i wyposażenia.
Z jednej strony mógłbym je kupić i wymienić instalacje jak właściciel zrobi odpowiednia cenę. Tylko czy to ma sens? Co bym musiał zmienić i ile by to kosztowało przywrócenie tego do porządku?
: 01 lis 2013, 11:28
autor: riki76
Wymiana części instalacji jest oczywiście możliwa jak tak u siebie zrobiłem, ale w tym przypadku też musisz wziąść pod uwagę wymianę kolektora bo tu kicha jest zrobiona i trzeba albo zaślepiać obecne otwory i wykonać nowe niżej po wyjęciu kolektora, albo kupić drugi używkę i zrobić porządek. A co do samych gratów instalacji to w 1500zł myślę że to ogarniesz, same części oczywiście.
: 01 lis 2013, 12:48
autor: KrzysiekR
riki76 pisze:w tym przypadku też musisz wziąść pod uwagę wymianę kolektora bo tu kicha jest zrobiona i trzeba albo zaślepiać obecne otwory i wykonać nowe niżej po wyjęciu kolektora, albo kupić drugi używkę i zrobić porządek. A co do samych gratów instalacji to w 1500zł myślę że to ogarniesz, same części oczywiście.
Czyli musze kupić drugi kolektor tylko gdzieś za 700pln + LPG 1500pln.
Nic innego bym nie musiał np. głowicy?
: 01 lis 2013, 12:50
autor: pepi
ciekawie jaki ma nalot to na tym zestawie
czy nie było za ubogo
Co do poprawienia tego na pewno masz do wymiany wtryski i reduktor do dołożenia
nie wiem jak tam z zasilaniem czy jest 8mm czy 6 mm
ogólny nieład elektryczny też
Jak to mówią nie ma aut idealnych pytanie tylko czy to będzie się opłacało
lepiej by było nabyć bez lpg
wtedy masz wolny wybór ale tu też da radę bezproblemowo
[ Dodano: 2013-11-01, 12:51 ]
można zakleić otwory teraz są takie fajne kleje :-D
: 01 lis 2013, 12:59
autor: KrzysiekR
riki76 pisze:w tym przypadku też musisz wziąść pod uwagę wymianę kolektora bo tu kicha jest zrobiona i trzeba albo zaślepiać obecne otwory i wykonać nowe niżej po wyjęciu kolektora, albo kupić drugi używkę i zrobić porządek. A co do samych gratów instalacji to w 1500zł myślę że to ogarniesz, same części oczywiście.
Czyli musze kupić drugi kolektor tylko gdzieś za 700pln + LPG 1500pln.
Nic innego bym nie musiał dokupić?
Chciałbym aby było to poprawione profesjonalnie bez żadnych zaślepionych otworów, tylko tak jakby prawdziwy gazownik zrobił to za pierwszym razem.
: 01 lis 2013, 13:03
autor: karol208
w kolektor możesz wkręcić na klej śrubki krótkie. Ja tak się ratowałem bo mi podciśnienie do reduktora wzieli z jednego kanału.
: 01 lis 2013, 13:07
autor: riki76
Możesz ratować się jak kolega pisze wkręcając na klej śrubki wtedy zaoszczędzisz na kolektorze
: 01 lis 2013, 13:31
autor: KrzysiekR
riki76 pisze:Możesz ratować się jak kolega pisze wkręcając na klej śrubki wtedy zaoszczędzisz na kolektorze
Wolałbym aby nie były widoczne wcześniejsze otwory i śrubki. czyli kolektor jest najważniejszy w tym?
Będę się targował abym nie musiał dużo dołożyć a jak nie opuści to kupię inna np; bez LPG i zrobie tak jak powinno być.
Musze tylko wiedzieć ile uciac z ceny auta aby to zrobić bez drutowania.
: 01 lis 2013, 13:46
autor: riki76
Jak ci opuści cenę to jeżeli chodzi o ten temat czyli LPG tak z 1500zł + kolektor ok 800zł,
czyli razem 3000zł :mrgreen:
: 01 lis 2013, 14:10
autor: KrzysiekR
riki76 pisze:Jak ci opuści cenę to jeżeli chodzi o ten temat czyli LPG tak z 1500zł + kolektor ok 800zł,
czyli razem 3000zł :mrgreen:
Czyli z 3000pln z robocizna i by było OK?
Jak nie będzie chciał to jego problem bo ja będę wolał kupic druga a on niech się buja i szuka innego potencjalnego kupca.
Dzieki wszystkim za wyjaśnienie.
