Strona 1 z 1

[D3 03 3.7MPI ] Wymiana wkladu filtra oleju.

: 08 gru 2013, 18:40
autor: majkaistefan
Witam!
Wymienialam w piatek olej.Zastanawia mnie konstrukcja obudowy filtra tzn czy miedzy wkladem a dekielkiem powinny byc jeszcze jakies elementy czy tez nie.

Majka.

: 08 gru 2013, 22:07
autor: Kuki30
Witam. Nigdy się nad tym nie zastanawiałem bo nie jest mi to do szczęścia potrzebne ( ma filtrować olej i tyle ) ale na internecie jest o tym dużo. Wystarczy wpisać w google.

: 11 gru 2013, 08:12
autor: majkaistefan
Witam!
A ma moze ktos rysunek zlozeniowy/serwisowy tego elementu?Mam powazne obawy ze u mnie ktos cos uproscil i moze nie dzialac jak nalezy.

Majka.

: 03 lut 2014, 21:19
autor: majkaistefan
Witajcie,no i miala byc kasa i mialo byc lepiej...Moze to lepiej nie pytac.

Majka.

: 03 lut 2014, 21:45
autor: jacek
Wymienia się wkład filtra oleju i oring na zamknięciu / dekielku obudowy filtra oleju , w większości producentów wkład filtra jest razem z oringiem i podkładką pod korek spustowy w misce (zestaw).

: 03 lut 2014, 21:51
autor: majkaistefan
Bardzo dziekuje Jacku ale mi o co innego chodzi.Wklad zaklada sie na trzpien ktory jak mysle jest jednoczesnie zaworem przelewowym.Pytanie jest takie czy miedzy dekielkiem a filtrem cos jeszcze powinno byc?



Majka.

: 03 lut 2014, 22:05
autor: jacek
Według "Etki" nic więcej tam nie występuje , trzpień o którym piszesz jest elementem niewymiennym w obudowie filtra , montujesz filtr i dekielek z oringiem i tyle .

: 03 lut 2014, 22:31
autor: majkaistefan
Witam!
No i o to wlasnie chodzilo.Poniewaz nie jestem pierwszym wlascicielem auta mialam watpliwosci czy ktos czasem czegos nie uproscil.

Bardzo dziekuje. Majka.