Strona 1 z 6
[D3 FL ALL
] 4.2 FSI instalacja gazowa!!!
: 22 lut 2014, 09:35
autor: JIMM
Czy ktoś z użytkowników silników
FSI posiada na naszym forum instalację LPG
? , mnie osobiście udało się nawiązać kontakt z pewną firmą oferującą taką usługę , ciekaw jestem dlaczego tak długo trwa montaż , podobno ta instalacja wykorzystuje wtryski samochodu.poniżej zamieszczam tekst korespondencji:
Koszt systemu JTG HP dp AUDI 4,2 V 8 FSI wynosi 13600 - Montaż odbywa
się w Krakowie - Serwisy są w dodatkowo w Radomiu i Gdańsku - czas montażu
wynosi 6 tygodni - materiały na temat JTG HP są na stronie
www.icom-jtg.com
Z poważaniem/ Kind Regards,
Józef Dudzianiec
Auto Gaz Holandia
j.dudzianiec@autogazholandia.pl
www.holenderskielpg.com.pl
www.icom-jtg.com
: 22 lut 2014, 10:40
autor: maciu
no wtrysk fazy ciekłej wykorzystujący wtryski benzynowe
to najlepsza opcja (pomijając koszty i ewentualne problemy)
nie zuzywasz wtedy benzyny, nie ma wiercenia itp.
niemniej z tymi kosztami nie jest tak źle zważywszy że obecnie są osoby które
lubią przepłacać i walą np prinsa z kosmicznymi wtryskiwaczami
i to kosztuje 6000-7000 więc co to jest raptem dwa razy tyle
: 22 lut 2014, 10:46
autor: pioter
: 22 lut 2014, 16:35
autor: Korton
Montaz 6 tygodni? To recznie skladane samochody szybciej robi
Moze chodzilo o sumaryczny czas od zlecenia (sciagniecie czesci, montaz, diagnoza po pierwszym 1tys km)
: 22 lut 2014, 18:09
autor: pepi
poczekajcie jeszcze rok i będzie nasz krajowy produkt
: 22 lut 2014, 18:48
autor: karol208
Ile km rocznie robisz i ile czasu zamierzasz mieć auto. Wpisz sobie w kalkulator LPG i zobacz czy warto.
Jeżeli robisz ok 10000km/rok to instalka zwróci ci się dopiero po 4 latach nie licząc kosztów napraw instalacji.
: 22 lut 2014, 19:45
autor: JIMM
No właśnie...są różne tezy i spostrzeżenia ale myślałem ,że może się ktoś odezwie , kto miał już z tym styczność
: 22 lut 2014, 20:27
autor: Jakub
GZW ze Zbrosławic robiło coś w tym temacie,wiem,że zagazowali
cayenne turbo s,z resztą tu macie ich stronkę,dobre fachmany co do lpg
http://www.gzw.pl/
: 24 lut 2014, 14:05
autor: pepi
: 24 lut 2014, 14:10
autor: Gość
pepi, Do tego linku trzeba sie rejestrować/logować.
Już kiedyś pisałem że LPG forum to kpina. Wiekszośc rad jakie tam znajdowałem nijak sie miały do rzeczywistości i kilka osob u nas tez to potwierdziło w swoich postach.
: 24 lut 2014, 16:30
autor: JIMM
Jakub pisze:cayenne turbo s
cayenne turbo S do 2007 roku czyli 4,5 V8 turbo chodzi na zwykłym stagu z hanami , potem jest FSI ?
: 24 lut 2014, 17:15
autor: karol208
Apophis pisze:
Już kiedyś pisałem że LPG forum to kpina. Wiekszośc rad jakie tam znajdowałem nijak sie miały do rzeczywistości i kilka osob u nas tez to potwierdziło w swoich postach.
Tak jak każde forum i jego posty trzeba brać z dystansem.
Co do silników FSI
Warto poczytać
http://www.racingforum.pl/lofiversion/i ... 77606.html
http://sportaudi.pl/printview.php?t=186 ... d6e6b14828
Japońce poradzili sobie z tym problemem umieszczają dodatkowy wtryskiwacz w dolot i paliwo pozwala zmywać ten szlam.
: 24 lut 2014, 19:21
autor: pepi
Apophis pisze:Już kiedyś pisałem że LPG forum to kpina. Wiekszośc rad jakie tam znajdowałem nijak sie miały do rzeczywistości i kilka osob u nas tez to potwierdziło w swoich postach.
-czy ja wiem można wiedzę nabyć
ale są bardzo dziwni w niektórych treściach <niewiem>
: 24 lut 2014, 21:31
autor: Gość
pepi pisze:czy ja wiem można wiedzę nabyć
ale są bardzo dziwni w niektórych treściach <niewiem>
Mnie osobiście na pytania odpisywano w sposob na tyle niski że dalem sobie spokój.
: 25 lut 2014, 00:35
autor: maciu
karol208 pisze:
szlam szlamem ale co to ma wspólnego z gazowaniem FSI?
to jego problem konstrukcyjny czy na gazie czy na Pb