Strona 1 z 2

[D3 07 4.2FSI ] Nagar

: 08 maja 2014, 06:43
autor: Radar33
witam jestem nowy na forum,chcialalem sie dowiedziec czy ktorys z klubowiczow,mial problemy z nagarem w kolektorze ssacym i zaworach,jak tak to w jaki najlatwiejszy sposob pozbyc sie tego dziadostwa,generalnie nie odczulem razacych utrat mocy,przyspieszenie w normie,tylko posciagnieciu kolektora bylo duzo nagaru <niewiem> ,po jakims tam czyszczeniu wygladal duzo lepiej.....chociaz jakis duzych zmian w osiagach nie zauwarzylem,czy istnieja jakies srodki chemiczne do dokladniejszego przeczyszczenia kolektora i zaworow??
z gory dziekuje za podpowiedzi,pozdrawiam wszystkich klubowiczow :)

: 08 maja 2014, 08:24
autor: ernesto
[center]Radar33[/center]

<table align="center" width="350" cellpadding="8" border="1" bgcolor="239DFA"><tr><span class="postbody"><td align="center" style="font-size: 11; color: #000000; font-family: Tahoma, Verdana, Arial, Helvetica, sans-serif"><b>Zanim dołączysz do klubu A8, p

Pozdrawiam ernesto.

: 08 maja 2014, 08:41
autor: Korton

: 08 maja 2014, 08:44
autor: marekp750
Wszelkiego typu środki do czyszczenia gaźników (uważać na gumki, lubią się roztapiać).

Carbon-cleaner'y.

Przykład z allegro

: 08 maja 2014, 11:44
autor: tutenhamon
FSI hmm taka przypadłość , wypolerowany kolektor potrafi zwiększyć moc nawet w motorowerze .A swoją drogą warto było było doprowadzić wszystko do per-fect i auto zalewać paliwami najwyższej jakości . Jak wiadomo taki nagar to zanieczyszczenia i olej ,a jak u ciebie ze stanem oleju?

: 08 maja 2014, 11:56
autor: Korton
tutenhamon pisze:A swoją drogą warto było było doprowadzić wszystko do per-fect i auto zalewać paliwami najwyższej jakości . Jak wiadomo taki nagar to zanieczyszczenia i olej ,a jak u ciebie ze stanem oleju?
Nie do konca doprowadzenie wszystkiego rozwiaze problem, to jest przypadlosc tej konstrukcji, moze jak by odme poprowadzona do dolotu wyeliminowac to cos by pomoglo. Toyota rozwiazala ten problem montujac dodatkowy wtrysk benzyny do kolektora, wtedy benzyna oplukuje kolektor i nie powstaje syf.

: 09 maja 2014, 01:19
autor: Radar33
Z olejem krzywdy nie ma, tyle co wlewam to i wylewam,wymiana co 15 tys.,wyglada na w miare czysty :-)zalewany motul syntetyk,teraz nie pamietam dokladnie symboli bo obecnie przebywam jeszcze na okrecie...generalnie bym tego nie ruszal,ale na kompie wyskoczyl mi blad geometrii klapek kolektora,dlatego zostal zdemontowany,a w srodku syf,po oczyszczeniu i zalozeniu wszystko wyglada ok,tylko boje sie ze sytuacja bedzie sie powtrarzac,dlatego zwrocilem sie z pytaniem o jakies srodki(chemia)ktore pozwola uniknac podobnych problemow,z drugiej strony musze shamowac mojego transportera obadac ile konikow ucieklo,tylko pojawia sie problem maly gdyz w szczecinie nie ma hamowni na 4 laczki....najwieksza wiocha w polsce hehe pozostaje poznan badz trojmiasto...posiada ktos namiary na uczciwych fachowcow w tej kwestii??
pozdrawiam Rad

: 04 sty 2016, 06:20
autor: Saberek
Radar33 masz jakies zdjecia z tej operacji, jak ciezko bylo usunac ten syf i ile jest z tym roboty ?
Jaki masz przebieg , chcial bym wiedziec mniej wiecej przy jakich przebiegach powinno sie to wyczyscic pierwszy raz jak nigdy nie bylo robione.

: 04 sty 2016, 11:06
autor: Gość
50-60tyś juz trza zagladać ale to dużo zalezy od tego jakiego paliwa uzywasz i oleju i jak czesto olej zmieniasz.

: 10 mar 2016, 22:58
autor: zaqwsx
Apophis pisze:50-60tyś juz trza zagladać ale to dużo zalezy od tego jakiego paliwa uzywasz i oleju i jak czesto olej zmieniasz.
Witam,

czy ten nagar zbiera się w kolektorze dolotowym czy wydechowym ?

jeśli dolotowym, bo chyba wydechowy w fsi nie ma większej różnicy od mpi, to chciałbym zapytać na zdrowy rozum co ma nagar w kolektorze do paliwa zalewanego ? Bo z tego co na zdrowy rozum domyślam się, to problem jest taki że mieszanka tworzona jest w cylindrze dopiero, taka jest idea fsi ? Jeśli tak, to co do tego ma paliwo ??

Pytam, bo sam chcę kupić polifta, dużo sam przy autach swoich robię, więc nie straszny mi jakiś nagar, wręcz przyznam się że chętnie raz na jakiś czas rozbiorę swoją przyszłą drugą żonkę i ją przeczyszczę :P

: 10 mar 2016, 23:56
autor: Gość
Odmy kolego odmy. Gówniane paliwo jak np niemieckie E10,E5 czy polskie made in syf niszczy układ wtryskowy bardzo delikutasny a nagar sie z odm wydostaje i pieknie wszystko zalepie w dolocie.

Nie jest łątwo wyczyścic te kanaliki bo cześć tego jest w głowicach już :]

Ale da się oczywiście...

: 12 mar 2016, 11:21
autor: SenatorS8
Odma plus gazy wydechowe egr i stąd ten nagar

: 12 mar 2016, 23:49
autor: pavel44
Apophis pisze:50-60tyś juz trza zagladać ale to dużo zalezy od tego jakiego paliwa uzywasz i oleju i jak czesto olej zmieniasz.
A jaki mamy wpływ na stosowane paliwo w sytuacji gdy po kontrolach stacji paliw praktycznie każda coś kombinuje? Nawet użytkownicy rs4 stosujący najlepszy olej i paliwa (98, super, vpower itp) muszą co jaiś czas czyścić kolektor. Najlepiej skontaktuj sie z sportmile i oni będą wiedziec jak uzdrowić Twój silnik <okok>

: 12 mar 2016, 23:57
autor: Gość
pavel44 pisze:A jaki mamy wpływ na stosowane paliwo w sytuacji gdy po kontrolach stacji paliw praktycznie każda coś kombinuje? Nawet użytkownicy rs4 stosujący najlepszy olej i paliwa (98, super, vpower itp) muszą co jaiś czas czyścić kolektor. Najlepiej skontaktuj sie z sportmile i oni będą wiedziec jak uzdrowić Twój silnik
Racja. Ja sie nie boje ja bede robił najlepiej jak trzeba dla siebie i auta :)

: 13 mar 2016, 00:26
autor: RA__________
SenatorS8 pisze:Odma plus gazy wydechowe egr i stąd ten nagar
Prosto krótko i na temat ale ja sie dziwię że jakies watpliwości są co do FSi-temat dolotu w FSi od popierdólki az po potezne v10 nie tylko przecie w stajni VAG jest doskonale znany. Już dzis se to ogarnia ale wszelkie kilkulatki maja to niestety dalej do ogarniecia.