Strona 1 z 1

[D3 03 4.2MPI ] Konfiguracja LPG

: 28 lip 2014, 21:21
autor: ulises
Witam, przymierzam sie do montażu lpg w D3 4.2l. Jeżdzę i pytam gazowników co i proponują. Jeden z nich polechał wtryski barracuda, 2 reduktory shark kazdy na 200km, zapomnialem tylko jaki sterownik do tego. Moze ktos sie wypowiedziec czy to dobra propozycja?

: 28 sie 2014, 13:42
autor: miusk82
Ja jeźdze 3,7 d3 i wsadziłem instalacja aeb king 5-6-8 reduktor kme twin tur wtryskiwacze barracuda śmiga co prawdz miałem problem na początku nie powiązany z gazem padła mi pompa paliwa i nie chodził na pb po wymianie smiga.jestem zadowolony z lpg :D

: 28 sie 2014, 14:39
autor: pepi
miusk82 pisze:aeb king 5-6-8
- a niektórzy pisali że to takie be a tu patrz pan zadowolony ;)
barakudy ok
tylko ile ty masz mocy ?
bo one jak byś miał ponad 340 nie obrobią auta
wtedy tylko albo hana niebieska lub Napoleon
sharki bym sobie darował
Komputer sterujący też ważna sprawa

: 28 sie 2014, 21:51
autor: miusk82
280

: 28 sie 2014, 22:20
autor: ulises
U mnie instalacja już założona, narazie autko śmiga. Szkoda pepi że wcześniej nie podpowiedziałeś bo może bym zmienił konfiguracje a teraz są barracudy, sharki, butla 80l, stag. U mnie 335km wiec powinno dac rady na barracudach?
Instalacje zamontowali bardzo estetycznie :D

: 28 sie 2014, 23:01
autor: Korton
ulises pisze: Instalacje zamontowali bardzo estetycznie :D
Pokaz, bo juz widzialem kilka instalacji estetycznych i mozna sie zdzwiwic :)

: 29 sie 2014, 06:40
autor: pepi
to ci puścili na wysokim ciśnieniu pewnie ;)

: 29 sie 2014, 10:52
autor: ulises
Wygląda to tak:
raduktory pod silnikiem
Obrazek

: 29 sie 2014, 11:28
autor: Korton
ulises pisze:Wygląda to tak:
raduktory pod silnikiem
[url=http://images66.fotosik.pl/128/d6bf315b26e542b3med.jpg]Obrazek[/URL]
Prawda, estetycznie bardzo. Reduktory to chyba z przodu pod lewa lampa (patrzac od przodu auta)

: 29 sie 2014, 11:38
autor: ulises
Jeden jest po prawej a drugi po lewej.

: 29 sie 2014, 13:07
autor: karol208
Estetycznie bardzo.
Nie podoba mi się umiejscowienie czujnika ps-02 powinien być montowany w strudze gazu a nie pomiędzy. Ale to taki szczegół.
Co do reduktorów po obu stronach to tak troszkę nie halo zapewne więcej płynu w obiegu więc dłużej sie rozgrzewa na małym obiegu, no i w razie regulacji i przeglądów trzeba po obu stronach grzebać ale to problem serwisantów.

: 29 sie 2014, 17:21
autor: wilku
bardzo estetycznie zrobione, nie kumaty nawet nie zaówazy że gaz masz założony

: 29 sie 2014, 20:17
autor: pepi
też tak mam ;)

: 30 sie 2014, 20:46
autor: Korton
I moje podobnie:
Obrazek

I wiecej z closci prac eliminowania druta lpg:
http://galeria.autonagaz.net/index.php/ ... -przer-bce