karol208 pisze:Korton pisze:Rozmawialem ze znajomym mechanikiem, powiedzial, ze Protec ma jakis srodek do czyszczenia kolektorow z tego syfu i juz troche aut FSI przeczyscil tym sposobem. Moze warto, bez rozbierania?
Tylko zastanów się gdzie ten syf poleci?
W uklad wydechowy
Z profilu pro-tec'a:
Proponowana usługa polega na chemicznym oczyszczeniu układu dolotowego, paliwowego oraz wnętrza silnika nowoczesnymi preparatami firmy Pro-Tec w samochodach benzynowych i dieslach (w tym Common Rail) bez konieczności demontażu silnika.
Zastosowane w tym przypadku preparaty usuwają problemy z:
- zanieczyszczeniami turbiny
- zapieczonymi łopatkami zmiennej geometrii turbiny
- osadem w kolektorze ssącym
- brudnymi czy klejącymi zaworami
- przeczyszczeniu ulega również komora spalania.
Co więcej:
- usuwane są zabrudzenia powstałe przy eksploatacji i spieczony smar w całym układzie paliwowym od zbiornika paliwa do komór spalania
- usuwane są zanieczyszczenia nagarem i osad sadzy w całej strefie cylindra górnego
- usuwana jest wilgoć i skropliny z całego układu paliwowego, a ponadto natłuszczona i chroniona jest cała strefa cylindra górnego, a zawory PCV utrzymywane są w doskonałej sprawności.
Pro-Tec chroni również cały system przed ponownym zabrudzeniem nagarem i odkładaniem się nowych osadów.
Wyniki po zastosowaniu systemu oczyszczania Pro-Tec są niesamowite:
- zwiększają moc silnika optymalizując jego wydajność,
- zapewniają optymalne spalanie,
- ekstremalnie zmniejszają zużycie paliwa i wydzielanie szkodliwych spalin
Więcej informacji o innowacyjnych produktach Pro-Tec na stronie producenta
www.pro-tec-polska.pl