Witam mam pytanko poci mi sie z pod dekla strona kierowcy
Co polecacacie dociagnac sruby , zdjac i oczyscic uszczelke , czy odrazu wymieniac ?
Jaki szacunkowy koszt uszczelki ,podobno jest sajgon zeby zdjac jedna srube
Oj ta moja niunia ciagle cos ;p
: 11 sty 2015, 18:42
autor: pepi
jak masz ją jeszcze w jednym kawałku
to po zdemontowaniu dajesz ją na parę godzin w benzynę ekstra...
niech się pomoczy
potem czyścisz wszystko i delikatnie smarujesz silikonem
: 11 sty 2015, 22:14
autor: Motostacja
Oki zdejme i zobacze jak bedzie chlewnia to uszczelka pewnie tylko w aso ?
: 12 sty 2015, 07:30
autor: pepi
czemu
sto parę złoty jest normalnie dostępna
: 12 sty 2015, 09:34
autor: Motostacja
A to chyba wymienie odrazy
zamówiłem uszczelke i zaślepke na wałek od sciany grodziowej
a podpowie ktoś jaki momentem dociagać śruby na deklu ?
pozdrawiam
: 12 sty 2015, 20:48
autor: krzychu22.p1i
raftor pisze:a podpowie ktoś jaki momentem dociagać śruby na deklu ?
[hide]
Odkręcasz w kolejności od 12 do 1
Dokręcasz w kolejności od 1 do 12
Pokrywa głowicy silnika do głowicy silnika - 10Nm
Osłona paska zębatego do pokrywy głowicy silnika - 10Nm
[/hide]
: 12 sty 2015, 20:54
autor: pepi
o zgadłem
: 16 sty 2015, 22:48
autor: Motostacja
Jestem po wymianie , jest ma sa kra , dostep do tej sruby ostatniej to dramat , strasznie przeszkadza wiazka przewodow do cewek nie da sie ich chyba rozlaczyc ?
Wymienilem tez zaslepke na walku , polksiazyc i plaska uszczelke metalowa sobie odpuscilem ,
Pewnie za jakis czas wymienie tez 2 ga strone tam powinno byc latwiej
Z ciekawosci jaki koszt uslugi u mechanika takiej wymiany ?
Budowa dekli fazatorow itp identyczna jak w mojej ex 2.8 c5 tam robilem kompleksowo wraz z uszczelniaczami pod fazator
: 17 sty 2015, 08:02
autor: pepi
jak mi coś świta to był gość na forum co mu motor chcieli wytargać do tego [po podobno inaczej się nie da
1,5 tys chcieli jak się nie mylę
: 17 sty 2015, 11:02
autor: Motostacja
No nic tylko dekle uszczelniac w a8
Od strony pasazera powinno byc mniej gimnastyki po wyjeciu puchy od filtra
: 30 kwie 2015, 10:11
autor: Preston81
1,5k za wymiane uszczelki pod kapą ???
: 30 kwie 2015, 10:38
autor: Motostacja
1,5k za wymiane uszczelki pod kapą ?? ?
no jeśli ktoś motor potrzebuje wyjąc to taka cena bedzie samo wyjecie motoru to koszt około 1000-1200zł
ale nie trzeba tego robic , jest ciasno ale sie da wymienić
: 30 kwie 2015, 10:40
autor: drago_o
No co druga instrukcja serwisowa w D3 4.0TDI zaczyna się od wyjęcia silnika do pozycji serwisowej
Dla chcącego nie ma nic trudnego nigdy... Ja turbiny u siebie wymontowywałem bez wyjęcia silnika
: 30 kwie 2015, 15:11
autor: Motostacja
drago_o pisze:Dla chcącego nie ma nic trudnego nigdy... Ja turbiny u siebie wymontowywałem bez wyjęcia silnika
no to masz skilsa
: 30 kwie 2015, 15:34
autor: drago_o
Tak aby za dużo nie offtopowac to zrobiłem swoje uchwyty do tych turbin aby następnym razem dało się je wyjąć latwo, bo to te uchwyty tak utrudniały. Kolo 4-5 godzin zabawy z juz odkrecona turbina w środku komory, aby ja wyjąć ze środka
Ale wracając do tematu wyciągania silnika to niestety takbtobinzynierowie przewidzieli.