Strona 1 z 8

[D3 04 4.2MPI/LPG ] BRC zalozylem, teraz prosze o rade

: 12 sty 2015, 22:02
autor: superheroo
Witam,
na wstępie moje auto to a6 nie a8 lecz silnik jest podobny V8, 4.2 BAT 335 km.
Rok temu założyłem instalacje w autoryzowanym zakładzie BRC w Białymstoku( zreszta pytalem was wtedy o zdanie):
brc plug and drive
dwa reduktory genius 1500, umieszczone za zderzakiem pod lewą lampą
zołte wtryskiwacze

Od początku miałem problem z pracą silnika na wolnych obrotach, losowo wypadał zapłon, check engine, drżenie, obroty delikatnie falowały. W ostatnim czasie nasiliło sie to do tego stopnia, że nie dało sie jeżdzić.

Na gwarancji wymieniono wszystkie wtryskiwacze na nowe i o dziwo było jeszcze gorzej.

Więc wymieniono je kolejny raz, tym razem na wolniejsze pomarańczowe i nareszcie problem zniknął, minęły dwa tygodnie i nagle znów to samo...ale trwało to 15 minut. Po ponownym odpaleniu auto wszystko gra i póki co wszystko ok.

A tu fotki:
Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Proszę o opinie

PS nie jestem specjalistą więc niewiele wiem, ale przyglądałem sie i widziałem, że czas wtrysku pb mam koło 3ms. Na żółtych czas gazu wynosił poniżej 3ms, teraz na pomarańczowych koło 3,3ms. Nie wiem czy to ma znaczenie

: 12 sty 2015, 22:10
autor: pepi
jak na brc to bardzo estetycznie i według zasad
ale jak widać
brc nie załatwi wszystkiego
Coś się dzieje i oni tego nie ogarniają podjedz gdzie indziej jak ci już polegli .
Tylko masz brc to nie będzie łatwo

Kompy w brc padają i wtedy są podobne objawy jak u ciebie
ale to tylko takie ...

: 12 sty 2015, 22:14
autor: Lakier
Masakra, za taki niechlujny montaż powinni zamykać.

Ogólnie to polecam Ci zmienić gazownika, bo ten to wygląda na druciarza. Zobacz co CI zrobił z osłonami silnika.

Zmierzam do tego, że jeżeli tak niechlujnie założył Ci instalacje, to na pewno jest ona beznadziejnie wystrojona. Podjedź do kogoś innego na strojnie. Poprzednie wtryski były zbyt wydajne i silnik Ci zalewało. Teraz pewnie jeździsz na autokalibracji, zamiast na porządnie wystrojonej instalacji i masz problemy.

: 12 sty 2015, 22:19
autor: karol208
Tak jak kolega pepi powiedział jak na BRC to ładnie to wygląda.
Raczej bez odczytów z vaga i sterownika BRC się nie obejdzie.
CZy tylko raz to się zdarzyło czy występuje przy określonych warunkach?

: 12 sty 2015, 22:24
autor: superheroo
To w końcu jest estetycznie czy nie ;)
Mam wrażenie ,że cały czas tylko kalibrują z automatu. Na pewno autem nie jeżdzili.
Jest jeszcze jedna rzecz, która mnie wkurza- strasznie duuuuużo muszę przejechać zanim włączy sie gaz, według mnie za dużo. Ustawione mam podobno 25 stopni na czujniku przy reduktorze, patrząc na wskazówke temp w aucie włacza sie dopiero przy mniej więcej 60

: 12 sty 2015, 22:26
autor: superheroo
Odkąd mam pomarańczowe wtryskiwacze czyli od dwoch tygodni zdażyło sie tylko raz. Wcześniej zawsze gdy był juz rozgrzany, temp zewnetrzna nie miala znaczenia

: 12 sty 2015, 22:42
autor: danishow
superheroo, a co ze świecami i cewkami? Kiedy sprawdzane ew. wymieniane?!

: 12 sty 2015, 22:46
autor: CINEK
Moim zdaniem mogłoby być to lepiej / ładniej zamontowane,ale nie ma tragedii ;) . Ja mam u siebie żólte - najmocniejsze wtryski i nie ma problemów. Tak z ciekawości to te listwy się na czymś trzymają czy tylko sobie leżą na ssaku i lewitują?

: 12 sty 2015, 22:56
autor: superheroo
Swiece i cewki sprawdzane, sa ok.
Jesli chodzi o listwy.....to wstyd sie przyznac,ale nie wiem...jutro sprawdzę czy czegoś sie trzymaja.
Czy jest ktoś z okolic Białegostoku chętny zajrzeć do tej instalacji i ewentualnie poprawić jeśli jest cos do poprawy?

: 12 sty 2015, 23:06
autor: danishow
No to jeszcze napisz ile te świeczki mają nalatane i jaki producent ew. oznaczenie. A gdzie w Białym to montowałeś ?

: 12 sty 2015, 23:17
autor: superheroo
Ile nalatane nie wiem, bo auto kupilem przy przebiegu 200 tys, teraz mam 225. Ale miesiac temu byly wyjmowane i sa w dobrym stanie. Nie ma czego sie czepiac

Zakład jurand na skladowa/pogodna

: 12 sty 2015, 23:34
autor: aro51
Rozrzad kiedy w aucie wymieniany byl?

: 12 sty 2015, 23:37
autor: danishow

: 13 sty 2015, 00:03
autor: Korton
Uderz z tematem na http://lpg-forum.pl/ - duzo fachowcow tam siedzi, cos doradza.

: 13 sty 2015, 07:40
autor: pepi
auto na paliwie chodzi poprawnie ?
jeśli tak to na 90% wina lpg i nie ma tu niczego innego szukać '
cewki pasek i sprawność motoru mechaniczna jest do wglądu ale po przebadaniu gazowni
Pochodzisz z zagłębia lpg i taki gniot wybrałeś ?
wybacz nie mogłem wytrzymać :P

Ale podstawy są ok
dwa reduktory
nawet zrobili,, kompensacja,,-słowo w brc nie znane
wkręcili się nawet ok
ale i tak cię teraz ten cud zaboli
NA twoim miejscu jeszcze bym obaczył czy wpływ na te objawy nie ma pompa paliwa
-może gdzieś ci go podlewa ;)