Strona 1 z 2
[D3 03 4.2MPI
] Niskie obroty
: 18 mar 2015, 15:47
autor: korzonek
witam mam problem jak rano odpalam silnik wreca sie na wysokie obroty ok 2000 a po chwili jest ok jak jest zimny jak sie rozgrzeje obroty spadaj do 400 i jak ruszam kierownica to spadaj do 300 nawet ja stoi na rozgrzanym silniku to obroty delikatnie faluja nie ma lpg rozrząd byl wymieniony podobno swiece tez
dzis po poludniu po odpolaniu cos przez chwile zaklekotalo w siniku i przestaol jak odpalilem jeszcze raz to nic
: 18 mar 2015, 20:19
autor: pebo
Sprawdź akumulator, może go doładowywać, bo jest już za słaby.
: 19 mar 2015, 10:55
autor: korzonek
komputer pokazuje ze jest slaby jest powyzej 50% tak pokazuje auto myslisz ze to wina akumulatora ?
a spotkales sie z problemem jak sie rano auto odpala to cos przez sekundy grzechocze w silniku
: 19 mar 2015, 15:39
autor: Motostacja
a cewki ? podlegają one akcji serwisowej sprawdź jakie masz nr albo podjedz do ASO
może rozrząd przeskoczył ? można to vcds sprawdzić .
ale tak jak kolega pebo, pisał sprawdz stan aku jak jest oki to podladuj na ful zakoduj i obserwuj
: 19 mar 2015, 20:04
autor: korzonek
wymienili mi wszystkie poza jedna na akcji serwisowej akumulator to najlepiej varty 90ah a tez macie rano taki dziny odglos przy odpalaniu
: 19 mar 2015, 20:05
autor: korzonek
bo podobno cos zaczyna sie dziac z tymi silnikami po 150 tys
: 19 mar 2015, 22:33
autor: pebo
Ten głos przy odpalaniu to przede wszystkim wina oleju silnikowego. Jeśli masz Castrol'a, to niestety często się to zdarza. Spróbuj zalać inny olej. Ogólnie to polecam posty na temat oleju silnikowego w D3 - sporo tego na forum. Innymi objawami mogą być nastawniki, ale na początek zacznij od oleju. Jeśli masz słaby akumulator, to EPS wprowadza silnik na wyższe obroty (około 2 tys obr./min) aby doładować akumulator - to taki stary myk audi, w kilku poprzednich modelach też tak było.
: 20 mar 2015, 11:59
autor: korzonek
wielkie dzieki za info a te nastawniki to cos poważnego
: 20 mar 2015, 12:00
autor: Gość
Niestety i powaznego i trochę kosztuje.
: 20 mar 2015, 12:01
autor: michalwruszak
Jeżeli chodzi o nastawniki to temat nawet bardzo poważny - uszkodzenie może zwiastować duże wydatki
: 20 mar 2015, 13:25
autor: beyer28
korzonek pisze:spotkales sie z problemem jak sie rano auto odpala to cos przez sekundy grzechocze w silniku
Raczej pewne, że nastawniki. Poczytaj:
http://www.a8team.pl/d2-fl-all-nastawni ... vt9642.htm
: 20 mar 2015, 15:13
autor: korzonek
A serwis audi spotkał się z tym problemem jak.do nich podjadę Żeby zobaczyli czy to czy zrobią wielkie oczy
: 20 mar 2015, 15:48
autor: Gość
No standard wiec znaja problem. Koszt jednej na czapce 2500-3500
: 24 mar 2015, 12:15
autor: korzonek
rozmumiem ze serwis wyciaga silnik ja robi nastawniki a wymieniac wszystkie czy jeden bo chalas dobiega z prawej strony
: 24 mar 2015, 14:15
autor: Gość
Jak wyciagaja silnik co nie jest potrzebne to zapłacisz z 15tyś za oba
