Strona 1 z 3
[D3 ALL
] remont silnika - jak?
: 25 maja 2015, 14:13
autor: bunga bunga
Mam taką zagwostkę.
Bloki silników w d3 > są ze stopu aluminium.
Powiedźcie mi jak w takim razie wygląda remont takiego silnika?
Bo szlif cylindra chyba nie wchodzi w grę?
Co z tłokami czy są dostępne większe czy tylko oryginały.
Tak się ostatnio zastanawiam czy silniki z "aluminiowymi" blokami są remontowalne?
: 25 maja 2015, 14:30
autor: aro51
Technologicznie niebardzo, ale Polak potrafi
![:D](https://a8team.pl/images/smilies/rotfl.gif)
: 25 maja 2015, 14:57
autor: Gość
Sa tylko trza miec magika co ladnie ci wykona tulejowanie
![:)](https://a8team.pl/images/smilies/usmiech.gif)
: 25 maja 2015, 20:46
autor: bunga bunga
Tulejowanie powiadasz?
I jakie tuleje? Stalowe, nikasilowe?
Co z tłokami, korbowodami?
Jakie ceny?
Jaka żywotność po tulejowaniu?
: 25 maja 2015, 21:16
autor: Gość
Nieeemam pojęcia
![:)](https://a8team.pl/images/smilies/usmiech.gif)
Koszt remontu komplexowego ABZta to lekko kilkanaście tysi.
: 26 maja 2015, 12:48
autor: bunga bunga
Czy sam nowy blok silnika można nabyć?
Występuje jako osobna część czy tylko jako całość (silnik)?
: 26 maja 2015, 13:03
autor: drago_o
Myślę, że to raczej tylko kwestia znalezienia dobrej osoby co takie coś chce sprzedać a nie pytanie na forum.
Nowe zawsze kupisz bo to część silnika jakby nie było.
: 26 maja 2015, 13:04
autor: michalwruszak
Można kupić blok osobno , jak i cały silnik nowy - przykladem tutaj jest 4.2 BFM
: 26 maja 2015, 14:37
autor: aro51
Dopisz ze w cenie uzywanej D3
![:D](https://a8team.pl/images/smilies/rotfl.gif)
: 26 maja 2015, 14:38
autor: michalwruszak
Uzywanej z 2006-2007r oczywiście
![:)](https://a8team.pl/images/smilies/usmiech.gif)
: 26 maja 2015, 17:00
autor: Gość
ABZ jest w cenie pierwszej dobrej D3
![:D](https://a8team.pl/images/smilies/rotfl.gif)
: 31 maja 2015, 14:22
autor: bunga bunga
A na ile oceniacie żywotność V8 Pb w D3>?
Ile taki aluminiowy blok wytrzyma km?
Czy zdarzały się przypadki pęknięć ścianek cylindrów?
: 31 maja 2015, 14:50
autor: FOSS
aro51 pisze:Dopisz ze w cenie uzywanej D3
Nie przesadzajmy....
Cały dół do BFM to rzeczywiście jakieś 41-42kpln netto ale to będzie pewnikiem komplet a sam blok to raczej jakieś 15-16kpln netto.
bunga bunga pisze:A na ile oceniacie żywotność V8 Pb w D3>?
Dbany i serwisowany.... bardzo długo pojeździ
bunga bunga pisze:Czy zdarzały się przypadki pęknięć ścianek cylindrów?
W BFM/BFL nie słyszałem.
: 31 maja 2015, 18:22
autor: danishow
bunga bunga pisze:Czy sam nowy blok silnika można nabyć?
Występuje jako osobna część czy tylko jako całość (silnik)?
Można nabyć sam blok:
- BFL/BFM: 077 103 011 AT - 3.545,00 €
...z wałem, tłokami i miską czyli cały dół:
- BFL: 077 100 104 X - 5.940,00 €
- BFM: 077 100 104 AX - 8.540,00 €
- BVJ: 079 100 103 JX - 9.455,00 €
...kompletne silniki z głowicami około 5.000 euro więcej każdy.
: 31 maja 2015, 18:43
autor: FOSS
danishow pisze:bunga bunga pisze:Czy sam nowy blok silnika można nabyć?
Występuje jako osobna część czy tylko jako całość (silnik)?
Można nabyć sam blok:
- BFL/BFM: 077 103 011 AT - 3.545,00 €
Widzę, że jak zwykle w DE taniej niż w PL
Mój magiczny program mówi 15.740 pln netto czyli jakieś 19.300 pln brutto a w DE "tylko"niecałe 15kpln
![<hmm>](https://a8team.pl/images/smilies/mysli.gif)