Strona 1 z 2

[D3 06 4.2MPI/LPG ] Problem z sondą lambda b1 s1

: 29 lip 2015, 15:45
autor: Tupac
Posiadam takie błędy 19058 i 16804 czy ktos miał może taki problem proszę kolegów o pomoc

: 29 lip 2015, 16:14
autor: krzychu22.p1i
Pisze, że obwód otwarty. Poruszaj kostką albo wymień sondę po stronie pasażera.

: 29 lip 2015, 16:35
autor: Tupac
No tak właśnie mi się wydaje ale pytanie czy katalizator też padnięty ? Sprawdzałem napięcie na sondach b1 s1 i b2 s1 i ta od strony pasażera ma spore skoki napięcia od 0.090 do 0.700v a od strony kierowcy trzyma stałe napięcie

: 31 lip 2015, 13:38
autor: Tupac
Nie ma nikt pomysłu ?

: 31 lip 2015, 14:43
autor: Gość
Sondy mają oscylować.

: 31 lip 2015, 21:01
autor: k44761
To zależy. W FSI nie ma oscylować. Tam jest inna sonda.Zależy jaki kolega ma motor.

: 31 lip 2015, 21:05
autor: Gość
Ma MPI jak w temacie widze.

: 01 sie 2015, 23:03
autor: Tupac
Po usunięciu błędów wyskoczył inny 17831 i 16804 i jeszcze jedno chodzi mi taki parametr AIR MASS BANK 2 i tutaj mam na poziomie 99.2 % a w AIR MASS BANK 1 mam -31,3 % czy to są prawidłowe parametry ?

: 02 sie 2015, 00:45
autor: Bugalon
Nie są, załatw porządny interfejs (razem z programem) który pokaże Ci błędy zamiast pluć numerami.

Marcin ma rację, sondy szerokopasmowe zachowują się inaczej niz wąskopasmowe (a te mają oscylować od 0 do 1 przed katalizatorem i stać na 0,45 za katalizatorem - z mozliwoscia delikatnych odchyłek)

: 02 sie 2015, 14:51
autor: k44761
On raczej nie ma mpi.

: 02 sie 2015, 16:13
autor: Tupac
A czemu uważasz ze nie mam MPI ?

: 19 sie 2015, 17:40
autor: Tupac
Wiecie może gdzie sie znajduje ta sonda macie jakieś foto lub rysunek ?

: 19 sie 2015, 18:14
autor: michalwruszak
Sondy są wkręcone w rury wydechowe - na wyjściu z silnika

: 19 sie 2015, 18:34
autor: Tupac
Już znalazłem z tyłu kiepski dostęp tam jest

: 19 sie 2015, 18:37
autor: Gość
No troszke...