Strona 1 z 1

[D3 03 4.2MPI/LPG ] Wibracje drgania 50-120km/h

: 08 lis 2015, 15:33
autor: xluqas
Witam mam pewien problem, wiem że tematów multum ale może mój jest inny trochę.

W przedziale 50-120km/h moje a8 ma czasem drgania, po podłączeniu VCDS wyskakuje mi błąd prawej poduszki silnika 17985 - Right Engine Mount Solenoid Valve (N145): Open Circuit, czy to kwalifikuje poduszkę do wymiany i dlatego tez mogą być Wibracje?

Plus z tego co zauważyłem mam rozwalone przeguby wew z przodu i trzepie czasem mi kierownicą.

: 08 lis 2015, 15:45
autor: michalwruszak
Poduszkę musisz sprawdzić fizycznie czy jest uszkodzona , czy guma jest zerwana - jeśli tak to do wymiany

: 08 lis 2015, 15:55
autor: JIMM
W tym wątku będziesz mógł znaleźć więcej
http://www.a8team.pl/a8-d3-wymiana-praw ... t=poduszka

: 08 lis 2015, 16:05
autor: xluqas
Dzięki przydatna wskazówka ;)

: 08 lis 2015, 16:18
autor: pavel44
Co do przegubów to oddaj całe półosie do warsztatu specjalizującego się w ich regeneracji. Przy okazji sprawdzą Ci całą półoś i będziesz miał spokój na lata.

: 08 lis 2015, 16:32
autor: xluqas
Ale z tego co się orientuję można kupić nowe przeguby wewnętrzne ?

: 13 lis 2015, 22:01
autor: MatGol
xluqas, Można kupić, zacznij od przegubów. U mnie bił jeden. Buda wibrowała jak szalona. Po wymianie cisza i spokój. W poduszce lubi się przepalić opornik.

Zacznij od przegubów jak mają luz. Jak nie chcesz wymieniać poduszki pod silnikiem proponuje opornik - koszt jakieś 40gr. Gdzieś na forum pisali jaki trzeba kupić.

: 14 lis 2015, 08:41
autor: xluqas
MatGol, Gdzie takie Owe nabyłeś? Bo np Inter Cars i taki mój lokalny sklep nie posiada w ofercie przegubów wewnętrznych

: 14 lis 2015, 10:23
autor: FOSS
MatGol pisze:W poduszce lubi się przepalić opornik.
Jak nie chcesz wymieniać poduszki pod silnikiem proponuje opornik - koszt jakieś 40gr.
Było pisane i warto było czytać ;)

Po pierwsze to raczej nie jest tak, że w poduszce przepala się rezystor.
Po drugie rezystor o którym mowa stosowany jest przez producenta jako tzw. "adapter" dzięki któremu komputer silnika nie widzi uszkodzonej poduszki i rzeczywiście zamiast kupić w ASO za kilkadziesiąt PL taki gotowy adapter to można się pokusić o poszukanie w sklepie z elektroniką takiego samego o tych samych parametrach i koszty będą o niebo mniejsze ale.....
po trzecie ów adapter o którym mowa stosuje się do poduszki przedniej N382, tzw. "wspornika momentu obrotowego", bo tylko ta poduszka, w dalszych latach produkcji, została przez producenta zastąpiona zwykłą wkładką gumową.

A po czwarte, naprawiając zgodnie ze sztuką poduszki pod silnikiem N144 i N145 wymienia się na nowe.
No chyba, że nie mamy kasy na takie naprawy to wtedy można robić wszystko a nawet nie robić nic bo auto będzie jeździć nawet z obiema uszkodzonymi ;)

: 14 lis 2015, 18:50
autor: MatGol
xluqas, ja kupiłem u lokalnego sprzedawcy we Wrocławiu. Wejdź na iparts pl i wszystko znajdziesz.

: 14 lis 2015, 20:05
autor: michalwruszak
MatGol, Czy były to przeguby firmy GSP ? Te co kupiłeś

: 15 lis 2015, 10:20
autor: xluqas
MatGol, właśnie tak szukam po tym iparts i coś mi ciężko odszukać wew przegub są na allegro ale nie wiem co to za firma ...

: 15 lis 2015, 15:13
autor: MatGol
xluqas, sprawdź GSP 661044. Niestety lepszego producenta nie odnalazłem