Strona 1 z 6

[D3 03 4.2MPI ] Wypadanie zapłonów a wymiana termostatu.

: 27 gru 2015, 17:58
autor: riki76
Witam
Od tygodnia borykam się z problemem wypadania zapłonów w D3 4.2 BFM....bez LPG.
Mechanik wymieniał mi termostat i wydaje mi się że od tamtego czasu silnik zaczął pracować nierówno i mruga kontrolka check engine jak przegazuję to gaśnie i tak w kółko, sam natomiast wymieniałem w międzyczasie filtr powietrza i dorobiłem urwaną dźwigienkę gruszki od podciśnienia. Z VAG są takie błędy i parametry:
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

Proszę o pomoc.

: 27 gru 2015, 18:40
autor: danishow
Cała prawa strona ma wypadanie zapłonów. Zastanawia mnie czy ten Twój mechanik wymieniając termostat rozrząd dobrze poskładał, dopytaj czy używał blokad i czy przypadkiem czegoś nie zapomniał.

: 27 gru 2015, 19:18
autor: riki76
właśnie to podejrzewałem....bo innej opcji nie widzę skoro wcześniej było dobrze.
A dużo roboty jest żeby ustawić rozrząd prawidłowo?

: 27 gru 2015, 19:28
autor: danishow
W sumie nie o ile ktoś już to wcześniej robił i ...ma blokady ;)

: 27 gru 2015, 19:44
autor: riki76
kurczę jak można tak spartolić robotę....jutro go odwiedzę.

: 27 gru 2015, 19:53
autor: danishow
Jeszcze nie wiadomo czy to rozrząd czy coś innego, pojedź i zapytaj czy stosował blokady. Opowiedz co się z autem dzieje i niech sprawdza co zrobił.

: 27 gru 2015, 20:18
autor: riki76
Ok

: 27 gru 2015, 20:29
autor: Bugalon
To moim zdaniem na bank rozrzad. Bo nie dosc ze na prawej glowicy wypadaja zaplony to jeszcze na lewej stuka. Jak nic fazy rozrzadu pochrzanione sa.

: 27 gru 2015, 20:36
autor: pepi
albo napinacze się zesrały <hihi>

: 27 gru 2015, 20:53
autor: riki76
napinacze za szybko...rozrząd ma 20 tys.....przejechane

: 27 gru 2015, 20:58
autor: pepi
oj tam za szybko niektóre przy wymianie oleju się zmienia :]

: 27 gru 2015, 21:30
autor: riki76
zacznę od tego rozrządu...bo od wymiany termostatu zaczęło się babrać, więc samo się nasuwa że mechanik za szybko chciał go wymienić.

: 27 gru 2015, 22:38
autor: pepi
a nie lepiej sprawdzić w odpowiednich blokach ? :]

: 28 gru 2015, 00:57
autor: Bugalon
Nie zrozumieliście się pepi, kolega myśli o napinaczach paska rozrządu a Ty piszesz o nastawnikach w głowicach :) dobrze by było jak byście obaj wiedzieli o czym gadacie :)

: 28 gru 2015, 10:52
autor: rav85
pepi pisze:a nie lepiej sprawdzić w odpowiednich blokach ? :]
hej w których blokach sprawdzić prawidłowo ustawiony rozrząd i w jakich parametrach ma się łapać?