Strona 1 z 1

[D3 FL ALL ] 3.2 FSI

: 28 gru 2015, 15:36
autor: dice111
Interesują mnie opinię o w/w silniku w budzie D3.
Ktoś u nas coś takiego ujeżdża ?
Silnik na łańcuchu, ale podobno jest opcja by nie wyrzucać go z budy przy wymianie.
Po 08r wyeliminowano podobno problem napinaczy.
Dobry olej, żadne LL i w sumie nie powinien nastarczać problemów.
Ktoś zna jeszcze jakieś ew. mankamenty ? Jak to jedzie w tej budzie w porównaniu np do 4.2 w D2 ?
Dywagacje o samej technologii bezpośredniego wtrysku proszę pominąć.

: 28 gru 2015, 15:43
autor: Gość
Oglądałem kiedyś taką z bardzo małym przebiegiem wersja USA(przybyła poobcierana do PL) Kilkunastokilometrowa przejażdżka dała nawet pozytywne wrażenia jak na ten nieduży silniczek, tamta miała rzekomo 50tys mil, po zwagowaniu wykryłem lekko przestawiający się już rozrząd co ponoć jest wynikiem stosowania Castrola LL do czego się sam właściciel przyznał.

Zrezygnowalismy jedynie z powodu ciężkiej opcji zagazowania tego...

Więc jeśli nie jest przeszkodą FSI to o ile zdrowy dla niewymagającego kierowcy wystarczy.

: 28 gru 2015, 15:51
autor: karol208
Kolega ma w c6 takowy wynalazek. Niestety już z drugim motorem (nie tani był bo 9tyś zapłacił za sam słupek 2 lata temu)
W starym motorze przytarły się cylindry i klekotał rozrząd. Oprócz syfu w kolektorze miał jeszcze przeboje z cewkami.
Co do rozrządu to są magicy którzy wymieniają rozrząd bez demontażu silnika z budy.

: 28 gru 2015, 18:03
autor: danishow
dice111 pisze:ilnik na łańcuchu, ale podobno jest opcja by nie wyrzucać go z budy przy wymianie.
No jest taka możliwość by zostawić silnik ale ...skrzynię trzeba wytargać ;)

: 28 gru 2015, 21:32
autor: xluqas
Niestety miałem do czynienia z tymi silnikami w a6 c6 spadek mocy przez nagar łańcuch rozrządu i nie wiem czemu ale chodzą te silniki jak Tico dziwna kultura pracy tych v6 fsi

: 28 gru 2015, 21:47
autor: Gość
To pewnie miałeś do czynienia z kapciami co miały na LongLifie najechane już z wiele setek. A to wtedy no tak jest z FSI. Jak Niemiec oszczedza na waszce i leje bioshity E10 i E5 to bardzo szybko łapia nagary.

: 28 gru 2015, 22:12
autor: danishow
Ostatnio w pracy mamy coraz częściej problemy z silnikami FSI, układy wtryskowe, zapchane kolektory, rozrządy, czujniki spalin i NOx ...normalnie tragedia to badziewie diagnozować <boisie>