Strona 1 z 1

[D3 02 4.2MPI/LPG ] Regulator ciśnienia

: 11 sty 2016, 18:24
autor: Pedros615
Witam kolegów.
Podłącze się do tematu regulatora ciśnienia paliwa.
Autko (Audi A8 D3 4.2 MPI + LPG rok 2002) po odpaleniu na Pb trzęsie się, nie ma mocy, ma nie równe obroty, słabo wkręca się na obroty (powyżej 3tys jest już lepiej) a podczas ruszania robi tak zwane "kangurki". Po przejechaniu kilku kilometrów jest lepiej ale nie idealnie - brak pełnej mocy. Na gazie jest ok (może nie ma pełnej mocy ale filtry LPG muszę wymienić).
Problem trwa już dobre 2 tygodnie myślę, zadaje pytania w innych postach i dziś postanowiłem zapytać tutaj. Po przeczytaniu tego tematu uznałem że podejrzanym o całe to zamieszanie w mojej Audiczce może być wspomniany regulator ciśnienia paliwa, ale nie bardzo wiem jak go sprawdzić. Jeśli ktoś ma wiedzę jak to zrobić to proszę o info.



Wydzieliłem nowy temat

: 11 sty 2016, 20:12
autor: pepi
kolego
regulator -sprawdz czy puszcza paliwo do podciśnienia
filtr paliwa był zmieniany
pompa paliwa
jakość paliwa ?
to tak na początku

: 12 sty 2016, 09:17
autor: Pedros615
Na wstępie dzięki za zainteresowanie.
Filtr paliwa wymieniony w ubiegłym tygodniu. To był mój pierwszy strzał. Niestety po wymianie dalej to samo. Jakość paliwa również podejrzewałem więc paliwo tankowane w ubiegłym roku jeszcze wyjeździłem do momentu gdy na Fisie było że przejadę 10km. Zalane świeże paliwo 98 na jednej z markowych stacji. Pompa paliwa podejrzewam ale muszę zakupić sobie odpowiedni manometr do tego bo nie posiadam takiego. Nie wiem jeszcze jakie ciśnienie powinno być, więc jeśli ktoś wie to prosiłbym o info bo mam zamiar sprawdzić.
Jeśli natomiast chodzi o regulator to chodzi ci kolego o to czy jest paliwo w tym przewodzie giętkim? Jeśli o to chodzi to na zgaszonym silniku zdjąłem ten przewód i nie było oznak paliwa w nim. Chyba że należy go zdjąć i sprawdzić podczas pracy silnika?

: 12 sty 2016, 09:46
autor: bartez83
Tak w tym przewodzie.Kolego nie ma znaczenia czy na pracującym czy na zgaszonym.jak będzie uszkodzony to będzie puszczał PB do podciśnienia.Komputer był był podpinany???.Jakie błędy???Bo tak to sobie możesz pół auta wymienić.Także to w pierwszej kolejności.

: 12 sty 2016, 12:51
autor: pepi
posprawdzaj parametry na żywo może coś obaczysz

: 12 sty 2016, 13:07
autor: karol208
Odkręcasz wąż (powoli )z regulatora cisnienia paliwa na odpalonym i patrzysz czy przelewa się przez niego. Jeżeli regulator jest sprawny a paliwo się nie przelewa nadmiarem to masz za słabą pompę do przebicia ciśnienia. może być też tak że regulator się uszkodził i cały czas przelewa paliwo nadmiarem, bądź wali w podciśnienie.

: 12 sty 2016, 17:20
autor: Pedros615
Kolego bartez83, błędy raz wyskoczyły jak było naprawdę krytycznie, prawie gasł i migała wtedy kontrolka check engine. Dokładniej błędy itd opisałem tu: http://www.a8team.pl/d3-05-42mpi-brak-m ... 197,15.htm.
Co do regulatora sprawdzę jeszcze w tym tygodniu i dam znać co w trawie piszczy.

: 19 lut 2016, 18:05
autor: Pedros615
Panowie długo nie pisałem sorry.
Regulator jest sprawny. Ostatnio wymieniłem wszystkie świece i muszę powiedzieć, że odrobinę lepiej jest, aczkolwiek nie idealnie. Zapłon dalej wypada ale nie ma takiego skakania przy ruszaniu. Zmniejszył się ten objaw. Reszta niestety się nie zmieniła. Nie wiem jak sprawdzić tylko cewki w VCDS? Może ktoś z Was wie? Zapłon wypada praktycznie na wszystkich cylindrach więc zamiana miejscami nic nie udowodni. Chyba, że zakupię 1szt. i będę kolejno zamieniał i patrzył czy na danym cylindrze ustało wypadanie zapłonu. Ale nie chce mi się wierzyć że powiedzmy 6 szt. nagle umarło. Auto było na akcji wymiany cewek w 2011r. Co Wy na to? Jakieś pomysły?

: 01 mar 2016, 21:03
autor: fsport
Panowie gdzie znajdę filtry paliwa w A8 D3 3.7 ?

: 01 mar 2016, 21:06
autor: Gunner
Przed tylnym prawym kołem, pod tymi osłonami plastikowymi. Filtr jest jeden tylko.

: 03 mar 2016, 23:02
autor: k44761
Co do ciśnienia paliwa często pada pompa paliwa ta która działa cały czas (chyba lewa jak dobrze pamiętam). Zobacz czy ciśnienie paliwa przebija regulator (na powrocie powinno lecieć paliwo). Jeśli nie leci masz mniej niż 3,5 bara i będzie problem.
Te pompy tak właśnie się psują - działają elektrycznie a nie dają ciśnienia.
Miałem kilka takich przypadków - między innymi u siebie.

: 05 lis 2018, 15:53
autor: xluqas
Panowie. Mam problem auto na zimnym odpala i pracuje idealnie. Na ciepłym postoi godzinę dwie odpala dopiero za 2 3 razem co jest grane? Wątpię że pompa paliwa bo na zimnym jest idealnie. Na ciepłym lipa <blee>

: 05 lis 2018, 18:35
autor: pepi
czujnik temperatury pokazuje ok dla kompa ?

: 05 lis 2018, 22:24
autor: karol208
Wg mnie wina lpg. Albo reduktor puszcza podciśnieniem albo wtryski puszczają po zgaszeniu. Wypusc lpg z układu niskiego ciśnienia i zobacz na Pb czy problem będzie występował.

: 07 lis 2018, 08:02
autor: xluqas
Czyli powiedzmy po przejechaniu 50km opóźnić instalację z Gazu i za godzinę spróbować odpalić go?