Strona 1 z 2

[D3 04 4.2MPI ] wyciek oleju rzuca na laczeniu skrzyni z s

: 10 mar 2016, 07:12
autor: irwonkas
Witam wszystkich forumowiczów mam problemik z cieknącym olejem po postoju w garażu pojawia sie plamka oleju silnikowego wygląda to tak jakby leciało na łaczeniu skrzyni z silnikiem wymienilem silikon na misce olejowej miska też była trochę zaoliwiona bo mechanik mówił ze moze to rzucać ale nic to nie pomoglo moze ktoś miał podobny problem <bezradny>

: 10 mar 2016, 07:44
autor: Bugalon
Wielu miało podobny problem i jedyna rada to najpierw porządnie umyć cały silnik ciepłą wodą z jakims detergentem do mycia silnikow, przejechac kilkadziesiat kilometrow i szukac z ktorego miejsca leci, bo to ze kapie i widac kropelke na samym dole dzwonu skrzyni (najniższy punkt) nie oznacza ze to z łączenia skrzyni z silnikiem wylecialo. Moze sie okazac ze leci gdzies z góry, z boku, z jakiegos czujnika czy diabli wiedzą skąd.

Jak juz sie okaze ze leci na łączeniu (a tak sie zdarzyc może) to trzeba rwać skrzynię a to juz niewesoła robota :)

: 10 mar 2016, 21:37
autor: beyer28
irwonkas, uszczelniacz na wyjściu wału, częsty motyw w a8, gumka za 50zł do której skrzynię trzeba zwalać <boisie>

: 11 mar 2016, 00:15
autor: Gunner
beyer28 pisze:irwonkas, uszczelniacz na wyjściu wału, częsty motyw w a8, gumka za 50zł do której skrzynię trzeba zwalać <boisie>
W tych samochodach wszystko to jest częsty motyw <boisie>

: 11 mar 2016, 00:16
autor: Gość
beyer28 pisze:uszczelniacz na wyjściu wału, częsty motyw w a8,
Pierwsze słysze :)

: 11 mar 2016, 06:27
autor: drago_o
Gunner pisze:W tych samochodach wszystko to jest częsty motyw
Nie oszukujmy się panowie. Większość jeździ tu autami z przedziału 10-20 lat. Tu się po prostu może już zdarzyć wszystko w tym wieku.

: 11 mar 2016, 10:48
autor: irwonkas
ok bede sprawdzal silnik umylem teraz leze chory panowie jakis warsztat dobry kto takie rzeczy ogarnia w dolnoslaskim

: 11 mar 2016, 11:38
autor: Gość
irwonkas pisze:panowie jakis warsztat dobry kto takie rzeczy ogarnia w dolnoslaskim
szeryfish

: 12 mar 2016, 18:07
autor: beyer28
Apophis pisze:
beyer28 pisze:uszczelniacz na wyjściu wału, częsty motyw w a8,
Pierwsze słysze :)
I obyś więcej widzieć i słyszeć nie musiał :)

: 12 mar 2016, 18:08
autor: Gość
Amen :D

: 18 mar 2016, 06:21
autor: irwonkas
witam moze ktos mi powieziec co dokladnie trzeba kupic do uszczelnienia odmy po prawej to wiadomo wąż a po lewej czy sam oring czy rure plastikowa też i kawałek węża

: 18 mar 2016, 10:47
autor: krzychu22.p1i
beyer28 pisze:irwonkas, uszczelniacz na wyjściu wału, częsty motyw w a8, gumka za 50zł do której skrzynię trzeba zwalać <boisie>
Aby było ti top to trzeba jeszcze dokupić uszczelkę pokrywy i potrzeba jeszcze troszkę sylikonu na dolna część miski. Niestety do zwalenia skrzynia jak piszesz ALE jak ktoś zdziera skrzynię albo oddaje do remontu i tego nie zrobi.. Brak słów..

: 18 mar 2016, 10:51
autor: Motostacja
zacznij od umycia silnika i dokładnej diagnozy być może wali gdzieś z pod dekla albo zaslepki wałku i ściaka na dół, przy zwalaniu dekla i jego uszczalnianiu radze wklejać wszytskie śruby na sylikon lub wymiana na nowe z gumowymi uszczelkami śrub.

: 18 mar 2016, 12:14
autor: irwonkas
napewno poci sie lewy dekiel bo jest mokry i prawa gumowa rura odmy tez na dole sie poci wiec chce wymienic komplet odmy to znaczy rury i nie wiem do konca co kupic w kape z lewej strony w chodzi rura plastikowa jest tam oring dlatego moje pytanie czy kupywac w raz z ta rura plastkikowa cxzy tylko rury olejowe

ps gdzie znajduje sie zaslepka

: 18 mar 2016, 16:18
autor: krzychu22.p1i
Jedna z przodu po lewej a druga z tyło na prawej głowicy. Są jeszcze uszczelki pod nastawnikami.
raftor pisze:lub wymiana na nowe z gumowymi uszczelkami śrub.
24 śrubki po 25zł/szt :P

Najlepiej wyczyścić rowek pokrywy i gniazda śrub, następnie wpasować dokładnie uszczelkę w każdy zakamarek i ma równo wejść. Potem tylko delikatnie przesmarować palcem olejem uszczelkę i montować śrubki na krzyż po 10nm. Nie ma bata aby podciekało.