Strona 1 z 5
[D3 02 4.2MPI
] A8 D3 4.2 MPI Uszczelnienie Wału
: 21 mar 2016, 16:54
autor: Adrianplock
Witam
mam problem który został już zdiagnozowany ,
chodzi o zakup części co polecacie :
Otóż jest sobota wieczór , jade na urodziny do brata i dosłownie pod Jego klatką dymy spod maski podnoszę maske patrze wszystko zlane olejem wpi............u
plus rozwalony waż od wspomagania przy wlocie do pompy to kumulacja
Wiec Panowie poszło mi uszczelnienie wału cały olej ściekł z Silnika do poniedziałku plama jak nie wiem co wiec go odpaliłem tylko żeby na N wrzucić i wyłączyć hamulec i laweta do Mechanika
Ciekła mi Pompa Wody wiec idzie nowa a wiec Jaka ???
uszczelnienie wału Jaki producent - miałem jeszcze oryginała założonego fabrycznie
oczywiście Pasek rozrządu też leci bo cały w oleju i złom
: 21 mar 2016, 21:55
autor: Adrianplock
nikt nie ma sprawdzonych firm zebym zaraz nie wymieniał :??
: 21 mar 2016, 22:17
autor: Gunner
Uszczelniacz - elring, corteco
Pasek rozrządu jak zamiennik to conti a pompa nie wiem.
A to uszczelnienie wału poszło tak nagle ? Wcześniej nic nie ciekło powoli ?
: 21 mar 2016, 23:23
autor: Adrianplock
wiesz troche coś tam kapu kapu ale nie wiedziałem skad , w pracy po całydm dniu kilka kropel ale ubywało mi płynu chłodniczego to myslałem ze to z pompy Cieknie wody a tu z pompy ciekło i z uszczelniacza pewnie , ale rozsypał sie w 8 km od odpalenia dobrze ze sie zatrzymałem bo bym motor zabił zapewne
: 22 mar 2016, 00:20
autor: krzychu22.p1i
Bierz corteco a zobaczysz, że znaczek ccco jest zamazany
Niech mechanik nie zapomni o pierścieniu nabiegowym
: 22 mar 2016, 09:17
autor: Adrianplock
Pierścień nabiegowy? Możesz dać linka bo szukam i nigdzie nie ma
: 22 mar 2016, 10:16
autor: dice111
Pompa HEPU, albo OE z ASO.
: 22 mar 2016, 13:33
autor: krzychu22.p1i
Adrianplock pisze:Pierścień nabiegowy
A tak znasz a8
Wymieniając uszczelniacz należy go obrócić aby pracował na nowej powierzchni. Jak rozbierze to zobaczy.
: 22 mar 2016, 14:50
autor: drago_o
Możesz zobaczyć tu... co prawda z D2 ale może coś też pomoże
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG/Literatu ... 018568.doc
: 22 mar 2016, 15:10
autor: krzychu22.p1i
drago_o, Adrian ma wymienić ten z przodu silnika
: 22 mar 2016, 16:17
autor: Adrianplock
Panowie przód zwalony wszystoo jasne nie uwierzycie rozsypal się nadtawnik i zygalo olejem i wygladalp jak z wału ale po umyciu silnika wyszło wszystko
: 22 mar 2016, 19:20
autor: puzzel1
czyli zmiana cewek niewiele Ci dała
: 22 mar 2016, 19:43
autor: Adrianplock
a to fota Mojego super nastawnika , ktoś wczesniej przy nim majstrował by był rozkrecany było widać co za ludzie na szczeście motor cały , dobrze ze jak zoabczyłem ze coś sie kopci auto odrazu na lawete i zero odpalania
: 22 mar 2016, 20:19
autor: FOSS
Adrianplock pisze:a to fota Mojego super nastawnika , ktoś wczesniej przy nim majstrował by był rozkrecany było widać co za ludzie na szczeście motor cały...
Ktoś w nim wcześniej majstrował... ciekawe kto?...
A to nie ty sam przypadkiem?...
Kiedyś o tym przecież pisałeś
http://www.a8team.pl/a8-d3-06-42mpi-wau ... 299,15.htm
Adrianplock pisze:koilega chodzi o to ze 100 zł kosztuje zaworek który przychodzi na nastawnik I SAM GO SOEBIE WYMIENIASZ jak masz cierpliwość i nie jestes nerwowy
a jak nastawnik siedzi nie napina , tak jak chyba jest w tym aucie bo troche rzezi przy odpalania to koszt 2000 tyś zł
http://www.a8team.pl/d2-99-42pb-nastawn ... t17909.htm
Adrianplock pisze:to że numery sa inne , nie ma sie czym przejmować , ja jeden zaworek mam załozony od 2.8 VR6 Vw a drugi od 3.7 , niemcy jak zwykle poszli na łatwizne
pobierali cały szmelc który ostał po produkcji starszych modeli pancerwagenów i złozyli D3
: 22 mar 2016, 20:19
autor: Gunner
O kurde to nieźle... a przy odpalaniu coś było go słychać ?