Strona 1 z 5

[D3 02 4.2MPI ] A8 D3 4.2 MPI Uszczelnienie Wału

: 21 mar 2016, 16:54
autor: Adrianplock
Witam :) mam problem który został już zdiagnozowany , <amasz> chodzi o zakup części co polecacie :
Otóż jest sobota wieczór , jade na urodziny do brata i dosłownie pod Jego klatką dymy spod maski podnoszę maske patrze wszystko zlane olejem wpi............u <blee> plus rozwalony waż od wspomagania przy wlocie do pompy to kumulacja <brawo>

Wiec Panowie poszło mi uszczelnienie wału cały olej ściekł z Silnika do poniedziałku plama jak nie wiem co wiec go odpaliłem tylko żeby na N wrzucić i wyłączyć hamulec i laweta do Mechanika :)

Ciekła mi Pompa Wody wiec idzie nowa a wiec Jaka ???
uszczelnienie wału Jaki producent - miałem jeszcze oryginała założonego fabrycznie
oczywiście Pasek rozrządu też leci bo cały w oleju i złom :>

: 21 mar 2016, 21:55
autor: Adrianplock
nikt nie ma sprawdzonych firm zebym zaraz nie wymieniał :??

: 21 mar 2016, 22:17
autor: Gunner
Uszczelniacz - elring, corteco

Pasek rozrządu jak zamiennik to conti a pompa nie wiem.

A to uszczelnienie wału poszło tak nagle ? Wcześniej nic nie ciekło powoli ?

: 21 mar 2016, 23:23
autor: Adrianplock
wiesz troche coś tam kapu kapu ale nie wiedziałem skad , w pracy po całydm dniu kilka kropel ale ubywało mi płynu chłodniczego to myslałem ze to z pompy Cieknie wody a tu z pompy ciekło i z uszczelniacza pewnie , ale rozsypał sie w 8 km od odpalenia dobrze ze sie zatrzymałem bo bym motor zabił zapewne

: 22 mar 2016, 00:20
autor: krzychu22.p1i
Bierz corteco a zobaczysz, że znaczek ccco jest zamazany :) Niech mechanik nie zapomni o pierścieniu nabiegowym :)

: 22 mar 2016, 09:17
autor: Adrianplock
Pierścień nabiegowy? Możesz dać linka bo szukam i nigdzie nie ma

: 22 mar 2016, 10:16
autor: dice111
Pompa HEPU, albo OE z ASO.

: 22 mar 2016, 13:33
autor: krzychu22.p1i
Adrianplock pisze:Pierścień nabiegowy
A tak znasz a8 :P Wymieniając uszczelniacz należy go obrócić aby pracował na nowej powierzchni. Jak rozbierze to zobaczy.

: 22 mar 2016, 14:50
autor: drago_o
Możesz zobaczyć tu... co prawda z D2 ale może coś też pomoże :)

http://chomikuj.pl/drago_o/VAG/Literatu ... 018568.doc

: 22 mar 2016, 15:10
autor: krzychu22.p1i
drago_o, Adrian ma wymienić ten z przodu silnika :P

: 22 mar 2016, 16:17
autor: Adrianplock
Panowie przód zwalony wszystoo jasne nie uwierzycie rozsypal się nadtawnik i zygalo olejem i wygladalp jak z wału ale po umyciu silnika wyszło wszystko

: 22 mar 2016, 19:20
autor: puzzel1
czyli zmiana cewek niewiele Ci dała <jezyk2>

: 22 mar 2016, 19:43
autor: Adrianplock
a to fota Mojego super nastawnika , ktoś wczesniej przy nim majstrował by był rozkrecany było widać co za ludzie na szczeście motor cały , dobrze ze jak zoabczyłem ze coś sie kopci auto odrazu na lawete i zero odpalania

: 22 mar 2016, 20:19
autor: FOSS
Adrianplock pisze:a to fota Mojego super nastawnika , ktoś wczesniej przy nim majstrował by był rozkrecany było widać co za ludzie na szczeście motor cały...
Ktoś w nim wcześniej majstrował... ciekawe kto?...
A to nie ty sam przypadkiem?...
Kiedyś o tym przecież pisałeś :)

http://www.a8team.pl/a8-d3-06-42mpi-wau ... 299,15.htm
Adrianplock pisze:koilega chodzi o to ze 100 zł kosztuje zaworek który przychodzi na nastawnik I SAM GO SOEBIE WYMIENIASZ jak masz cierpliwość i nie jestes nerwowy :) a jak nastawnik siedzi nie napina , tak jak chyba jest w tym aucie bo troche rzezi przy odpalania to koszt 2000 tyś zł
http://www.a8team.pl/d2-99-42pb-nastawn ... t17909.htm
Adrianplock pisze:to że numery sa inne , nie ma sie czym przejmować , ja jeden zaworek mam załozony od 2.8 VR6 Vw a drugi od 3.7 , niemcy jak zwykle poszli na łatwizne :) pobierali cały szmelc który ostał po produkcji starszych modeli pancerwagenów i złozyli D3 :)

: 22 mar 2016, 20:19
autor: Gunner
O kurde to nieźle... a przy odpalaniu coś było go słychać ?